• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 93063017895
  • منبع : نمایندگی خوزستان

رسول تنها امروز و فردا مهلت دارد

رسول تنها امروز و فردا مهلت دارد

ایسنا/خوزستان برادر رسول حلومی در خصوص آخرین وضعیت رسول، محکوم به اعدام 23 ساله گفت: خانواده مقتول قصد بازگرداندن اموال خانواده ما را دارند تا حکم قصاص را اجرا کنند.

برادر رسول حلومی در خصوص آخرین وضعیت رسول، محکوم به اعدام 23 ساله گفت: خانواده مقتول قصد بازگرداندن اموال خانواده ما را دارند تا حکم قصاص را اجرا کنند.

حسین حلومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: خانواده مقتول با مراجعه به دادگاه اموال و پول‌هایی که تا امروز به آنها داده بودیم را برگرداندند تا حکم قصاص رسول را اجرا کنند، ولی دادگاه با این اقدام آنها موافقت نکرد.

وی افزود: از دیه 350 میلیونی که برای آزادی رسول تعیین کرده‌اند، توانستیم علاوه بر املاکی که به خانواده مقتول داده بودیم، 65 میلیون تومان جمع آوری کنیم و اکنون تا آخر شهریور یعنی فقط تا 2 روز دیگر مهلت داریم که 285 میلیون تومان آماده کنیم.

برادر رسول با بیان این که رسول اکنون در زندان به سر می‌برد، گفت: از نهادهایی که قول کمک داده بودند تا الان خبری نشده است و رسول تنها امروز و فردا مهلت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۳۰ ۱۷:۰۲

خدايا يه نظر کن ...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۳۰ ۱۷:۵۸

توانستيم علاوه بر املاکي که به خانواده مقتول داده بوديم، 65 ميليون تومان جمع آوري کنيم. انشالله که درست مي شه ولي اون املاکي هم که دادند داراي ارزش بوده و از کل مبلغ کسر مي‌شه. پس مانده کمتره، درسته؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۳۰ ۱۹:۱۰

خوب؟؟؟؟ الان چي کار کنم؟ ايسنا چرا اينجوري ميکني؟ خبر کمک به مريضي يا اعدامي ميذاري بعد راه کمک نميذاري. خوب يه شماره کارت بده ديگه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۳۰ ۲۰:۲۷

خداي ارحم الراحمين خودت کمک کن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۳۱ ۰۰:۲۲

خب يه شماره کارت ميذاشتيد بخدا نفري پنج هزار هم براشون انتقال بديم کلي پول هم تازه اضافه مياد برا کمک به ديگران لطفاً دفعه ديگه برا همچين مشکلاتي يه شماره حساب برا کمک درج کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۳۱ ۱۴:۰۹

حساب کردم به هفتاد ميليون ايراني اگه فقط نفري 42 تک تومني کمک کنيم اين بچه نجات پيدا ميکنه پول ديه جور ميشه