• جمعه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062816713
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

برمک: وضعیت گسترش فولاد بهتر از این هم خواهد شد

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از مدیریت باشگاه که کاملاً از کادر فنی حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنیم و در آینده شاهد نتایج بهتری از گسترش فولاد خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از مدیریت باشگاه که کاملاً از کادر فنی حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنیم و در آینده شاهد نتایج بهتری از گسترش فولاد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، کوروش برمک پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: از کادر مدیریتی باشگاه مخصوصاً آقای سمندر که از کادر فنی حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم حمایت مدیریت باشگاه را جلب کنیم.

وی در خصوص بازی خاطرنشان کرد: داور مسابقه کاملاً در روند این بازی تاثیرگذار بود و پنالتی‌ای که برای ذوب‌آهن گرفته شد درست نبود و در گل دوم نیز اوت را به اشتباه به نفع تیم حریف اعلام کرد که همان توپ تبدیل به گل شد اما لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم بازی را با برتری به پایان برسانیم.

وی افزود: با حمایت کادر مدیریتی و تلاش‌های جانانه بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم این بازی را پیروز شویم و اگر برخی از هواداران هم علیه کادر فنی شعار داده‌اند حق دارند زیرا که تماشاگران از تیم برد می‌خواهند. خدا را شکر با تعویض‌هایی که آقای تارتار انجام داد توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

برمک بیان کرد: فشار و استرس زیادی روی تیم ما بود و مرگ و زندگی را در روی نیمکت تجربه کردیم و به همین دلیل نتوانستیم جلوی گریه خود را در روی نیمکت بگیریم و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص مصاحبه آقای خطیبی که مصاحبه کرده‌بودند و از تماشاگران خواسته بودند که از گسترش فولاد حمایت کنند در این خصوص گفت: جا دارد از آقای خطیبی و برخی از بازیکنان تراکتورسازی که از تماشاگران خواستند به ورزشگاه بیایند تشکر کنیم و افتخاراتی که باشگاه تراکتور برای فوتبال آذربایجان کسب می‌کند موجب سربلندی ما می‌شود و مطمئناً در بازی‌های آینده شاهد نتایج بهتری از گسترش فولاد خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha