• چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062615800
  • خبرنگار : 71518

جلالی: بهترین هم که باشی، باز هم از تو انتقاد می‌کنند

جلالی: بهترین هم که باشی، باز هم از تو انتقاد می‌کنند

سرمربی سایپا معتقد است یک مربی حتی اگر بهترین عملکرد را هم داشته باشد باز هم از او انتقاد می‌کنند.

سرمربی سایپا معتقد است یک مربی حتی اگر بهترین عملکرد را هم داشته باشد باز هم از او انتقاد می‌کنند.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره عملکرد تیمش در لیگ چهاردهم اظهار کرد: کار تیم همیشه قدم به قدم جلو می‌رود. وقتی مجموعه تیم و باشگاه هماهنگ باشند و صبوری در کار باشد، پیشرفت حاصل خواهد شد. وقتی بازیکنان نسبت به پیشرفت شوق نشان می‌دهند برای من راضی کننده است.

وی درباره بازی تیمش برابر پدیده مشهد نیز گفت: پدیده یکی از تجربه‌های خوب لیگ است که فوتبال را زیبا بازی می‌کند. با توجه به شناختی که از تیم خودم دارم، مطمئنا بازی ما مقابل این تیم یکی از بازی‌های زیبای لیگ خواهد شد و ان‌شاءالله سایپا برنده بازی خواهد بود.

جلالی درباره انتقاداتی که به او می‌شود، اظهار کرد: همیشه انتقاد وجود دارد. همیشه افرادی هستند که شما هیچ وقت نمی‌توانید آنها را متقاعد کنید. حتی اگر در دنیا بهترین باشی، باز هم افرادی هستند که انتقاد کنند. این افراد در همه جا و برای همه هستند. یعنی اگر گوآردیولا هم که باشی، باز هم از عملکرد تو متقاعد نمی‌شوند و بعضی‌ها انتقاد می‌کنند. من که دیگر جای خود را دارم. همواره سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به حاشیه‌ها کاری نداشته باشم.

وی ادامه داد: منتقدین همیشه هستند و شما نمی‌توانید همه را با خود همراه کنید. کسانی که نقطه مقابل شما هستند، وقتی می‌برید به حساب عوامل و چیزهایی غیر از شما می‌گذارند اما وقتی شکست می‌خورید به حساب بی‌کفایتی شما می‌نویسند.

جلالی همچنین درباره برگزاری جلسه کانون مربیان اظهار کرد: یک جلسه غیر علنی برگزار شد و درباره موضوعات مختلف مربیگری بحث و تبادل نظر شد و مصوبات هم از طریق روابط عمومی رسانه‌ای شد. نظر مجموعه این بود که درباره عدم ثبات مربیان صحبت شود و صحبت‌هایی هم مطرح شد. قرار است کانون در نیم‌فصل بیانیه‌ای در این زمینه صادر کند.

وی از پاسخ به پرسش‌هایی درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال و همچنین نتایج تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون خودداری کرد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha