• سه‌شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93062514948
  • منبع : مطبوعات

واکنش وزارت ورزش به اتفاقات برنامه 90/ خادم: فقط در برنامه نود جواب می‌دهم

واکنش وزارت ورزش به اتفاقات برنامه 90/ خادم: فقط در برنامه نود جواب می‌دهم

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات دیشب برنامه نود واکنش نشان داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات دیشب برنامه نود واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مازیار ناظمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش درباره اتفاقات برنامه 90 گفت: با همه احترامی که برای عادل فردوسی‌پور قائلم، آنچه در برنامه 90 دیشب رخ داد، بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.

وی ادامه داد: مردم اول باید بدانند استقلال و پرسپولیس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت یازدهم واگذار شد؟ چرا تصمیم بر تغییر هیات مدیره و مدیران عامل بود و چرا وزارتخانه تصمیم به شفاف‌سازی قراردادهای میلیاردی و خارج از اصول گرفت؟

ناظمی با بیان اینکه تهیه کننده برنامه 90 پیشنهاد ما را برای حضور امیررضا خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به صورت حضوری در این برنامه نپذیرفت، افزود: نظر عادل فردوسی‌پور حضور تلفنی آقای خادم بود که به نظرم شرط عدالت این بود که در مقابل مباحث مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، اصل تساوی گویش هم رعایت شود و خادم هم به استودیو 90 می‌رفت.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان دو تیم استقلال و پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت و تلاش کرد با رعایت حقوق مردم و اصل شفافیت، مدیریت را آن را تا زمان واگذاری برعهده گیرد و امیدوارم فردوسی‌پور در برنامه هفته آینده این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته این دوباشگاه در آغاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

ناظمی همچنین از پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه 90 مبنی بر دخالت وزیر در برکناری سرمربی پیشین پرسپولیس خبر داد.

امیررضا خادم، نیز امروز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی علمی که در هتل المپیک برگزار شد، پس از روبرو شدن با خبرنگاران از صحبت کردن درباره باشگاه پرسپولیس و صحبت‌های مطرح شده علیه وزارت ورزش در برنامه نود خودداری و عنوان کرد در برنامه نود هفته آینده پاسخ این اظهارات را خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۲:۱۴

درود بر امير خادم عزيز.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۳:۱۳

جناب خادم جواب ندي سنگين تري همه چي مشخص شد درود بر عادل

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۳:۳۷

بسه تو رو خدا فيلم بازي کردن تا کي خوب وزير با دايي خوب نبود و دستور برکناري او را داد ديگه دفاع از چي ميخواهيد بکنيد مردمو چي فرض کرديد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۳:۵۶

عليييييييييييييييييي داييييييييي

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۴:۰۴

کاملاً مشخص بود که مقصر در وهله اول آقاي رحيمي هستش که دست هيئت مديره رو روز چهارشنبه گذاشت تو پوست گردو و بعد هم علي دايي. آقاي دايي شما اخراج شديد چون بدترين نتايج رو گرفتيد با اين تيم و حالا هم با اين حرفها و رفتارها بدتر اين تيم رو به حاشيه برديد تا با ايجاد تنش تو سکوها به هدفتون برسيد. اما بدونيد که تيم پرسپوليس از همتون بزرگتره و واسه ما مهمتر. يادمون نميره بلاها و فتنه هايي که واسه عابدزاده و کريمي و بقيه اسطوره هاي تيم ايجاد کرديد تا تيم و باند خودتون رو بياريد. خواهش مي‌کنم دست از سر اين تيم برداريد ما پدرخوانده نمي‌خوايم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۷:۳۷

علي دايي از دست خادم و ناظمي دق ميکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۸:۳۳

تختي بيخود تختي نشد چشمش را روي قدرت و پول بست

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۲۰:۲۳

همه ي حواشي و هوامش اخير زير سر رحيمي بود ، ديشب دربرنامه ي 90 همه ش حرفاي متناقض ميگفت و جوابي درخور براي انبوه سوألات مطروحه نداشت، خيال ميکرد مردم از پشت کوه آمده اند و ايشان از آسمان هفتم شرف حضور پيدا کرده اند آقاي رحيمي برو بدو و پشت سرت را هم نگاه نکن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۲۰:۵۰

درود بر خادم کار خادم درسته زيرا داره همه جوانب را ميسنجه و بعد اين دو تيم را واگذار ميکند زيرا در غير اين سرنوشتي مانند استقلال اهواز و استيل آزين که خصوصي هستند، پيدا خواهيم کرد. شرايط فوتبال ما هنوز 90 درصد دولتي است. مثال: تراکتور سازي علاوه بر بودجه دولتي از امتيازي بنام سهميه سرباز استفاده ميکند که با ماهيت برابري و نام ليگ برتر مغايرت 100 درصد دارد زيرا در حق تيم هاي خصوصي اجحاف مي شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۲۰:۵۱

فردوسي پور عامل تشويش و جنجال است ما از سياسي حمايت ميکنيم. نتايج دايي ضعيف بود بايد محترمانه ميرفت از کادر فني و بازيکنان پرسپوليس خواهش دارم با بارنامه 90 مصاحبه نکنند مانند همان چيزي که قلعه نوعي گفت ولي افسوس عملي نشد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۶ ۰۸:۲۸

آقاي دکتر خادم با بقيه استوره ها چه کردند و چه کرديد ،حالا ميگوييد من خبر نداشتم که با آقاي دايي همچين رفتاري شده . ما که گفتيم آقاي خادم آمده ديگه همه چيز حل ميشه ديگه نميدونستيم که آقاي خادم فقط حضور فيزيکي داره ....واقعا متاسفم...