• دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062414356
  • خبرنگار : 90191

خوردبین: پرسپولیس، راه آهن را ببرد درخشان کار بزرگی کرده!

خوردبین: پرسپولیس، راه آهن را ببرد درخشان کار بزرگی کرده!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوضاع تیم آرام است و تلاش می‌شود تیم از نظر روحی، بدنی و تاکتیکی به طور همزمان رشد کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوضاع تیم آرام است و تلاش می‌شود تیم از نظر روحی، بدنی و تاکتیکی به طور همزمان رشد کند.

به گزارش ایسنا، محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: تیم شرایط خوبی دارد. اوضاع آرام است و تیم طبق برنامه کار خود را پیش می‌برد. تمرینات خوبی برنامه‌ریزی شده تا تیم را از هر سه نظر روحی، بدنی و تاکتیکی بالا بکشد.

وی ادامه داد: به هر حال فوتبال این طور نیست که همه چیز یک شب اتفاق بیفتد. سرمربی روی تیم شناخت نسبی دارد ولی شناخت کامل در تمرین و مسابقه به دست می‌آید و این خودش زمان می‌خواهد. بالاخره نفرات را بالا و پائین می‌کنند تا ببینند هر بازیکن چه شرایط و توانایی‌هایی دارد. البته در کنار این برنامه، هدف این است که در همین زمان هم بتوانیم امتیازات خوبی بگیریم و امیدواریم در بازی با راه آهن به سه امتیاز برسیم که در این صورت کار حمید درخشان کار بزرگی بوده است.

سرپرست سرخپوشان در پایان در پاسخ به سوالی درباره مهرداد پولادی به سایت باشگه پرسپولیس گفت: تا جایی که می‌دانیم او با باشگاه قرارداد دارد و امیدواریم به جمع ما اضافه شود. ضمن اینکه برای حل این مساله فقط یک راه وجود دارد و آن صحبت مستقیم است و قطعا باشگاه با حساسیت خاصی این مسائل را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۴ ۱۳:۵۲

بله خب واقعا کار بزرگي کرده ... کاري که از دست هيچکس جز پرسپوليس و درخشان و سياسي برنمياد ... آخه کدو تيم تا حالا تونسته راه‌آهن رو شکست بده؟؟!! بالاخره راه آهن در سطح بايرن مونيخ هستش شايدم بالاتر که هر کسي توان شکست دادنش رو نداره

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۵ ۱۱:۳۱

اگر سرشک پي شستن غبار غم است بجاي هر مژه‌ام ديده‌اي هنوز کم است شکسته بال‌تر از من ميان مرغان نيست دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است ما هم دلمان خوش است پيشکسوتهايي مثل مايلي، خوردبين و ... داريم