• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062213127
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرعامل سپاهان: یک مربی بزرگ را از دست دادیم و یک مربی بزرگ‌تر را به دست آوردیم

مهرزاد خلیلیان گفت: خوشحالیم که اگر یک مربی بزرگ را از دست دادیم یک مربی بزرگ‌تر را به دست آوردیم و امیدوارم با فرکی حرفه‌ای بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم.

مهرزاد خلیلیان گفت: خوشحالیم که اگر یک مربی بزرگ را از دست دادیم یک مربی بزرگ‌تر را به دست آوردیم و امیدوارم با فرکی حرفه‌ای بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه مراسم تجلیل از زلاتکو کرانچار و اختتامیه کلاس دانش‌افزایی مربیان پایه باشگاه سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاهان تیمی رو به جلو است اما به هر حال به دلیل 3-4 نتیجه آخر خودم از کرانچار شنیدم که دیگر انگیزه و انرژی لازم را ندارد و گویی داشت با اجبار در سپاهان می‌ماند و کار می‌کرد.

وی با بیان این که سپاهان جای اجبار نیست بلکه جای عشق است، اضافه‌ کرد: خوشحالیم که اگر یک مربی بزرگ را از دست دادیم یک مربی بزرگتر را به دست آوردیم و امیدوارم با فرکی حرفه‌ای بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم.

خلیلیان ادامه داد: با بازی خوبی که انجام دادیم توانستیم در مشهد نتیجه خوبی کسب کنیم و نشان دادیم روندی رو به جلو را داریم و بچه‌ها نیز هم قسم شده‌اند تا برای قهرمانی تمام تلاش خود را انجام دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که به آینده خوشبین هستیم، تصریح‌ کرد: در سپاهان همه چیز مهیاست تا بتوانیم قهرمان شویم همچنین هواداران خوبی داریم که در کمال ادب در مشهد تیم خود را تشویق کردند و حتی یکی از هوادارانمان از ناحیه چشم مصدوم شد.

وی با اشاره به کلاس دانش‌افزایی مربیان پایه سپاهان گفت: درصدد هستیم تا با آموزش‌های بهتر بتوانیم دانش مربیان را افزایش دهیم و در نهایت جوانانی نظیر علی کریمی و مهدی شریفی را به این فوتبال تقدیم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha