• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062212973
  • خبرنگار : 71518

استیلی: بازی مقابل پرسپولیس برایم سخت است

استیلی: بازی مقابل پرسپولیس برایم سخت است

حمید استیلی می‌گوید برایش سخت است مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

حمید استیلی می‌گوید برایش سخت است مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول شروع خوبی داشتیم، اما روی یک اشتباه، دروازه ما باز شد. بعد از آن سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و دو، سه فرصت گلزنی هم به‌دست آوردیم.

وی افزود: در شروع نیمه دوم توپ با پای بازیکن خودمان به گل تبدیل شد. بعد از این گل تعویض‌های هجومی انجام دادیم و به همین دلیل در خط دفاع ضعیف‌تر عمل کردیم، البته بازیکنانی که در خط دفاع به کار می‌گیریم، در پست تخصصی خودشان بازی نمی‌کنند. ما مدافع کامل نداریم و مجبوریم از پست‌های دیگر بازیکنان برای خط دفاع بیاوریم. همین مساله باعث می‌شود در خط دفاع آسیب‌پذیر باشیم.

استیلی تصریح کرد: من به بازی هجومی اعتقاد دارم، به همین دلیل یک بازی هجومی مقابل تراکتور به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه روی ضد حملات گل‌های سوم و چهارم را دریافت کردیم.

سرمربی تیم راه‌آهن به مشکلات خط دفاع تیمش اشاره کرد و گفت: متأسفانه مدافع تخصصی نداریم. در دفاع میانی بازیکنی استفاده می‌کنیم که پست تخصصی‌اش هافبک است. درصدد تقویت خط دفاعی تیم هستیم اما با توجه به بودجه محدودی که داریم نمی‌توانیم بازیکن خارجی خوبی را جذب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند. ما در اکثر بازی‌ها روی اشتباهات فردی گل دریافت می‌کنیم و وقتی گل می‌خوریم روحیه تیم کم می‌شود. معتقدم در آینده با بالا رفتن تجربه بازیکنانمان بهتر عمل خواهیم کرد.

استیلی به بازی آینده تیمش برابر پرسپولیس اشاره کرد و اظهار کرد: مقابل پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت. من پرسپولیس را خانه خودم می‌دانم و برایم سخت است مقابلش قرار بگیرم. مطمئناً یک بازی جوانمردانه مقابل این تیم ارائه خواهیم داد.

وی افزود: امیدوارم مشکلات پرسپولیس هرچه زودتر حل شود. همه تیم‌ها به نوعی مشکلاتی دارند اما نباید تیم‌های پرهوادار دچار مشکلات حاشیه‌ای زیادی شوند. حاشیه‌ها همیشه هستند اما نباید اخلاق را از بین ببریم. مهمترین مساله در ورزش اخلاق است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۱۳:۱۱

نگران نباش اين هفته 4يا 5تا گل با عقد اخوتي که بين شما و اقاي سياسي بسته شده از پرسپوليس ميخوريد...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۱۶:۳۱

آخي شما خودشو ناراحت نكن. اگه به رييست قول بدي تيمت دو سه تا گل بخوره شايد به زودي بجاي روبرو روي نيمكت پرسپوليس نشستي

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۱۷:۲۹

آقاي استيلي باعث اين همه بدبختي پرسپوليس شما و آقاي سياسي هستيد . نگو به من ربطي نداره که کسي باور نميکنه .