• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93061710274
  • خبرنگار : 71518

استیلی: برای دایی آرزوی موفقیت می‌کنم/ از من مصاحبه خیالی منتشر کرده‌اند!

استیلی: برای دایی آرزوی موفقیت می‌کنم/ از من مصاحبه خیالی منتشر کرده‌اند!

سرمربی تیم راه‌آهن، با تکذیب مصاحبه علیه علی دایی گفت: از سایتی که مصاحبه خیالی از من منتشر کرده شکایت می‌کنم.

سرمربی تیم راه‌آهن، با تکذیب مصاحبه علیه علی دایی گفت: از سایتی که مصاحبه خیالی از من منتشر کرده شکایت می‌کنم.

حمید استیلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم راه‌آهن اظهار کرد: بعد از بازی خوبی که مقابل صبا انجام دادیم، تمرینات خوبی را در هفته جاری پشت سر گذاشتیم. به‌خاطر مصدومیتی که چند بازیکن ما دارند، مجبور شدیم از بعضی از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده کنیم. خدا را شکر که آنها هم عملکرد خوبی داشتند و راضی‌کننده عمل کردند.

وی افزود: در حالی که مشکلات مالکیتی همچنان پابرجاست، اما از نظر فنی روز به روز پیشرفت می‌کنیم. من از بازیکنان تشکر می‌کنم که با وجود همه مشکلات یکدل هستند و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. امیدواریم مشکلات حل شود تا با خیال آسوده در لیگ حضور داشته باشیم.

استیلی به بازی روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از هواداران پرشوری بهره می‌برد. رسول خطیبی در این تیم خوب کار کرده و توانسته نتایج خوبی کسب کند. هفته گذشته هم با انجام یک بازی هوشمندانه پرسپولیس را شکست داد.

وی ادامه داد: ما تاکتیک‌ها و تک‌تک بازیکنان تراکتورسازی را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم آن‌ها از چه راهی به دنبال گل‌زدن هستند و نقاط ضعفشان چیست؟! تمریناتمان را با توجه به شناختی که از این تیم داریم برنامه‌ریزی کردیم و ان‌شاء‌الله روز جمعه یک بازی با کیفیت را ارائه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای از حمید استیلی روی خروجی خود فرستاد که در آن به نقل از استیلی عنوان شده بود: «خدا پدر مایلی‌کهن را بیامرزد که حقایق را می‌گوید». او درباره این مصاحبه به ایسنا گفت: من 100 درصد این مصاحبه را تکذیب می‌کنم. به هیچ‌عنوان چنین مصاحبه‌ای انجام ندادم. امروز از طریق وکیلم این موضوع را پیگیری می‌کنم. سایتی که چنین مصاحبه‌ خیالی را به نقل از من منتشر کرده، پیش از این هم چنین کاری انجام داده بود. من از طریق وکیلم از سایت مذکور شکایت خواهم کرد تا بدانند عواقب منتشر کردن مصاحبه خیالی چیست!؟ این سایت به دنبال حاشیه‌سازی است.

وی افزود: من همیشه پرسپولیس را دوست داشته و دارم و به کسانی هم که برای این باشگاه زحمت می‌کشند احترام می‌گذارم. زمانی که از سرمربیگری پرسپولیس کنار رفتم باز هم به باشگاه رفته و در کمیته پیشکسوتان و همین‌طور آکادمی به باشگاه خدمت کردم. دو سال بدون هیچ چشم‌داشتی به پرسپولیس کمک کردم اما باز هم برایم حاشیه‌سازی می‌کنند.همانطور که گفتم من پرسپولیس را دوست دارم و برای کسانی که در این تیم زحمت می‌کشند، احترام زیادی قائل هستم و برای علی دایی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۷ ۱۳:۴۲

اسم سايت را بنويسيد تا ديگه نريم