• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93061710073
  • خبرنگار : 90192

افجه‌ای: پس از مشورت با تاج و گرفتن نظر قلعه‌نویی درباره سقف تصمیم می‌گیریم

افجه‌ای: پس از مشورت با تاج و گرفتن نظر قلعه‌نویی درباره سقف تصمیم می‌گیریم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت بعد از دیدار با مهدی تاج و وصول نظر قلعه‌نویی، باشگاهش تصمیم نهایی خود را درباره کسر قرارداد از بازیکنان می‌گیرد.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت بعد از دیدار با مهدی تاج و وصول نظر قلعه‌نویی، باشگاهش تصمیم نهایی خود را درباره کسر قرارداد از بازیکنان می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیدسعید افجه‌ای درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال گفت: بیشتر بحث‌ های جلسه هیات مدیره به مسائل داخلی باشگاه ارتباط داشت که نمی‌توان آنها را تا رسیدن به نتیجه نهایی رسانه‌ای کرد. با این همه یکی از بحث‌های اعضای هیات مدیره درباره موارد بودجه‌ای بود که در نهایت مصوباتی هم داشت. در ادامه بار دیگر آیین‌نامه انضباطی مطرح شد که کار بسیار زمان‌بر و سختی است. در نهایت اعضا تصمیم گرفتند که کار گروهی تشکیل شود و به بررسی نهایی آیین‌نامه انضباطی باشگاه بپردازد و نتایج آن را تا 72 ساعت دیگر به ما اعلام کند. انشاءالله آیین‌نامه جدید انضباطی باشگاه استقلال در پایان این هفته نهایی می‌شود و مشکلی از این جهت نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: حدود یک سوم زمان جلسه هیات مدیره استقلال را عموما پیگیری مصوبات قبلی تشکیل می‌دهد و جلسه قبلی هم از این قاعده مستثنی نبود. خوشبختانه اکثریت مصوبات قبلی هیات مدیره اجرایی شده و درصد اندکی از مصوبات قبلی باقی مانده است که اعضای پیگیر اجرایی شدن آنها هم هستند.

وی افزود: در جلسه روز گذشته درباره وضعیت آکادمی باشگاه استقلال هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت. خوشبختانه سه تیم از تیم‌های پایه استقلال در صدر گروه‌های خود قرار دارند و مصوب شد تا 30 درصد از مطالبات این تیم‌ها بر اساس پیشنهادهای جناب آقای صادق‌پور پرداخت شود.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که در نهایت تصمیمی بابت کاهش قرارداد بازیکنان جهت رسیدن به سقف بودجه گرفته شد یا خیر، بیان کرد: در این باره بحث مفصلی شکل گرفت اما همان طور که قبلا گفته بودیم، نیاز به مشورت و صحبت با جناب آقای تاج را در این باره داریم و از طرفی دیگر آقای قلعه‌نویی هم باید نظر نهایی خود را به ما ارائه دهند تا با توجه به همه جوانب در این باره تصمیم نهایی را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیات مدیره پاداشی برای بازیکنان استقلال در نظر گرفته‌اند یا نه، عنوان کرد: بله، ما دو پاداش برای پیروزی تیم برابر گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان در نظر گرفته‌ایم و این مسئله به تصویب هیات مدیره نیز رسیده است. انشاءالله در اولین فرصت این پاداش‌ها به بازیکنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha