• جمعه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93061408255
  • خبرنگار : 71357

رحیمی: پولادی نمی‌تواند در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کند

رحیمی: پولادی نمی‌تواند در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کند

علیرضا رحیمی گفت که پولادی که در سال 93 نمی‌تواند در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کند.

علیرضا رحیمی گفت که پولادی که در سال 93 نمی‌تواند در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازی امروز تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را می کنند تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. حالا نتیجه هر چه می خواهد باشد اما مطمئنم که تیم ما هر روز بهتر می‌شود.

او درباره سهم هواداران تیم تبریزی از سکوهای ورزشگاه آزادی گفت: ما به ضوابط سازمان لیگ احترام می گذاریم و حساسیت خاصی روی این موضوع نداریم. هر چه قانون بگوید آن را انجام می‌دهیم.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره پیوستن پولادی به الشحانیه قطر گفت: هر ورزشکاری می‌تواند در هر کشوری قرارداد ببندد، اما زمانی که بخواهد این قرارداد رسمی شود باید برای گرفتن ITC از فدراسیون مربوط استعلام کند. اگر از ما هم بخواهند می‌گوئیم که پولادی بازیکن ماست. در سال 92 قراردادی با پولادی در فدراسیون به ثبت رسیده که در ماده 5 آن قید شده به جز این قرارداد هرگونه توافقی که منعقد گردد برای سازمان و فدراسیون معتبر نیست. پولادی در سال 93 در تیم دیگری به غیر از پرسپولیس نمی تواند بازی کند. من چند باری با پولادی و مدیربرنامه‌هایش صحبت کردم. پولادی معتقد است که در سال های 91 و 92 با او بدرفتاری شده، من هم گفتم با صحبت همه چیز حل می‌ شود. به هر حال ما هنوز امیدواریم او برگردد و برای ما بازی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال خروج نام رضا نوروزی از فهرست این تیم گفت: تصمیم‌گیری درباره این موضوع با دایی است. ما هم از آن افرادی نیستیم که وقتی بازیکنی مصدوم شد او را کنار بگذاریم. نوروزی در پرسپولیس مصدوم شده و ما بیشتر به او توجه می‌کنیم.

رحیمی درباره صحبت‌های اخیر سیاسی و مشکلات مربوط به اسپانسر گفت: ما هر روز مشکلات زیادی داریم. تمام تعهداتی که مدیران قبل داشتند را پرداخت می‌کنیم اما باید منابع لازم را هم داشته باشیم. ان شاالله وزارت ورزش هم به ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که مدیریت در پرسپولیس سخت‌تر است یا فدراسیون هندبال و تربیت بدنی اصفهان؟ گفت: بحث پرسپولیس جداست اما واقعا باشگاه داری سخت است. با یک باخت همه می گویند تیم وارد بحران شد و با یک برد می‌گویند از بحران درآمد. علتش هم فقط یک چیز است و من بارها گفته‌ام که ما هنوز تعریف دقیقی از باشگاه‌داری نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha