• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93061207025
  • منبع : مطبوعات

«مک‌دونالد» رنگ عوض می‌کند

رنگ‌بندی لوگوی فست‌فود مشهور «مک دونالد» آرام آرام در حال تغییر است.

رنگ‌بندی لوگوی فست‌فود مشهور «مک دونالد» آرام آرام در حال تغییر است.

به گزارش ایسنا به نقل از پول‌نیوز، این تصمیم در پی آن گرفته شده است که درج کالری موجود در همه محصولات غذایی در آمریکا اجباری شد. با این اجبار، مدیران مک دونالد نگران هستند که درج میزان کالری موجود در فست‌فودهایشان - که بسیار بالاست - فروش محصولات این شرکت را کاهش دهد.

بنابراین به توصیه مشاروان روانشناسی و تبلیغات تصمیم گرفتند در یک فرآیند تدریجی، اندک اندک رنگ زمینه لوگوی خود را از از قرمز به سبز تغییر دهند؛ چراکه رنگ سبز القاکننده سودمندی و سازگاری با طبیعت است و همین امر مسئولان مک دونالد را امیدوار کرده که این رنگ بتواند اثرات روانی درج کالری بالای محصولاتشان را تعدیل کند.

این تغییرات از مدتی قبل در برخی شعب مک دونالد آغاز شده است و این روند ادامه دارد تا مشتریان جهانی این محصول از تغییر ناگهانی رنگ رسمی این برند معروف شوکه نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۴ ۰۹:۲۳

قابل توجه فست فودهاي ما