• شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93060804417
  • خبرنگار : 71420

پیش به سوی قهرمانی در آسیا با سرمربی "زبده"

آن مرد که تحقیر می‌کرد رفت!

آن مرد که تحقیر می‌کرد رفت!

می‌گفتند مربیان ایرانی را تحقیر می‌کند، می‌خواهد ارکان کار را خودش به تنهایی در دست بگیرد، می‌گفتند نگاهش به ما، از بالا به پایین است و غرور زیادی دارد. حالا "او" رفته تا راه قهرمانی آسیا برای فوتبال همیشه قهرمان ایران باز شود.

می‌گفتند مربیان ایرانی را تحقیر می‌کند، می‌خواهد ارکان کار را خودش به تنهایی در دست بگیرد، می‌گفتند نگاهش به ما، از بالا به پایین است و غرور زیادی دارد. حالا "او" رفته تا راه قهرمانی آسیا برای فوتبال همیشه قهرمان ایران باز شود.

به گزارش ایسنا، سه سال و اندی پیش، فوتبال ایران به روزگاری دچار شده بود که خدا نکند تکرار شود. هر روز نام یک مربی به عنوان گزینه هدایت تیم ملی مطرح می‌شد و کار به جایی رسیده بود که آن افتضاح معروف در فرودگاه در هنگام استقبال از کلمنته اسپانیایی رخ داد.

وضعیت همین طور بود تا این که نام "کارلوس کی‌روش" روی زبان اهالی فدراسیون نقش بست. ابتدا همه فکر کردند که این حرف یک شوخی از جنس شوخی‌های کفاشیان است اما وقتی پای مرد پرتغالی به ایران باز شد، کم‌کمک همه فهمیدند که انگار قرار است اتفاق خوبی در فوتبال ایران بیفتد.

سرمربی تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2010 به ایران آمده بود و می‌خواست سرمربی تیم ملی ما شود. فضای فوتبال کاملا از این انتخاب استقبال کرد و کمتر کسی نسبت به آینده فوتبال ایران با کی‌روش، ابراز ناامیدی می‌کرد.

همان روزها بود که کسی از کی‌روش پرسید "مزه چلوکباب ایرانی را چطور دیده است؟" و مرد پرتغالی پاسخ داده بود که "حرف‌های مهمتری برای بحث وجود دارد". کی‌روش از همان روز نخست نشان داده بود که آمده تا کار کند، آمده تا کار جدی کند.

در طول سه سال و اندی که کی‌روش پرتغالی زمام امور تیم ملی را در دست داشت بارها از تشکیلات فوتبال ایران ایراد گرفت، اخم کرد، قهر کرد، از زمین تمرین و زمان مسابقات لیگ اشکال گرفت و خلاصه خاطر مسئولان فوتبال ایران و خیلی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال فارسی را آزرد.

در همان روزهای که کی‌روش از "زمین و زمان" شکایت می‌کرد، چند مربی "زبده" – و حتما بالاتر از کی‌روش – تقاضای کار در تیم ملی ایران را کرده بودند، ولی مسئولان ورزشی به خاطر جو حمایتی ایجاد شده به سود کی‌روش دست رد به سینه آنها زدند؛ تعجب ندارد چون این حرفی است که وزیر ورزش و جوانان در نشست خبری اخیرش فاش کرد.

البته دکتر گودرزی نگفت که کدام مربیان "زبده" می‌خواستند به ایران بیایند و حتی تعداد آنها را هم نگفت.

حالا کی‌روش رفته تا فضای فوتبال نفس تازه‌ای بکشد و از بند تحقیر و ایرادهای او خلاص شود. حالا دیگر می‌شود درهای فوتبال را به روی آن مربیان زبده – که وزیر آدرس‌شان را داده بود‌- باز کنیم تا فوتبال ما را تکان اساسی بدهند.

از امروز باید خوشحال باشیم که دیگر کسی از زمین‌های خراب تمرین ایراد نمی گیرد، کسی به تقویم لیگ و جام حذفی و اردوهای تیم ملی کار ندارد و کسی دیگر نیست که مدام بگوید بازی‌ها کیفیت ندارند، اردوها کیفیت ندارند و ...

فدراسیون فوتبال ، وزارت ورزش و جوانان و همه دست اندرکاران فوتبال ایران! کی‌روش رفت و حالا باید روند قهرمانی در آسیا را کلید بزنید. آن مردی که ترکیب تیم ملی را دفاعی می‌چید و جلوی آرژانتین 90 دقیقه‌ مقاومت می‌کرد، رفته است. از حالا می‌توانیم به بازی هجومی تیم ملی امید داشته باشیم و گل‌های بیشمارش برابر حریفان قد و نیم قد آسیایی و جهانی را بشماریم.

آقای وزیر ورزش! شما پس از شکست خفیف برابر آرژانتین – که مردم را به خیابان‌ها کشاند – ابراز خوشحالی کردید و ضمن دادن پیام به ملی‌پوشان از فدراسیون خواستید که پاداش پیروزی به آنها بدهند؛ پاداشی که البته هنوز وصول نشده است اما حالا حرف‌تان چیز دیگری است و می‌گویید تیم ملی کاری نکرده و باخت به تیم‌هایی مثل آرژانتین (آن هم با اختلاف یک گل) خوشحالی ندارد!

فوتبال ایران حالا می‌تواند با اقتدار قهرمان آسیا شود و با قدرت از گروه مقدماتی جام جهانی 2018 صعود کند. اصلا اشاره‌ای به صعود به جام جهانی نمی‌کنیم، چون فرضمان بر این است که این کار را با اقتدار تمام انجام می‌دهیم و هدف اصلی صعود از مرحله گروهی است.

کی‌روش با تمام بدی‌هایش از ایران رفته و همه زمینهای تمرین ما با کیفیت شده‌اند، اردوهای تیم ملی به دلیل بی پولی لغو نمی‌شوند، لباس‌های ملی‌پوشان با یک بار یا حتی دو بار شستن آب نمی‌رود، لیگ پر از پدیده‌های با استعداد است، رییس فدراسیون در پاسخ به ایرادهای رسانه‌ها از امکانات تیم ملی نمی‌خندد و به جای پرداختن به مشکلات تیم ملی با "گوشی" جدیدش عکس "سلفی" نمی‌اندازد و ...

حالا دیگر کمترین انتظار هر ایرانی قهرمانی در آسیا و صعود مقتدرانه از مرحله گروهی جام جهانی روسیه است.

جامعه رسانه‌ای کشور، مردم و هواداران تیم ملی، پیشکسوتان و کارشناسان، فوتبالیست‌ها، داوران و مربیان، همه و همه از پیروزی‌های پرگل تیم ملی و قهرمانی‌اش در آسیا استقبال می‌کنند. ما از همین حالا منتظریم که قهرمانی چهارم در آسیا را جشن بگیریم.

آقایان مسوول! قهرمانی و صعود به یک هشتم نهایی جام جهانی خواسته ما نیست، بلکه توقعی است که از شما داریم. تنها خواسته ما از شما این است که وقتی آن مربی‌های تراز اول، زبده و سرشناس به ایران می‌آیند، ماجرای کلمنته را تکرار نکنید و دسته جمعی سوار پله برقی نشوید. این را می‌خواهیم چون می‌دانیم شما "به فرودگاه نرفتن" را خوب بلدید.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۰۷

من ديگه حرفي ندارم...!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۰

فوتبال ايران مطمئنا به فوتبال حال حاضر عربستان و چه بسا بدتر از آن گرفتار خواهد شد اظهر من الشمس مي باشد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۸

گفتم که براش يک پرونده هم درست ميکنن! هر کس که تو ايران کار کرده، آخر سر با آبروش بازي کردن،

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۴

متاسفانه جمعيت غيرفوتبالي ، غيرورزشي سوار بر ورزش ايران هستند .

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۰

منظورت از مربيان زبده،را شفاف نگفتيد؛ ايراني است يا خارجي؟و مشخص نکردي مي پسندي آن توهينهايي که کيروش به ما ميکرد، يا نه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۴

متاسفانه بايدقبول کنيم مربيان ايراني هيچ وقت دنبال افزايش دانش فني خود با شرکت در کلاسهاي پيشرفته مربيگري همانند کاري که الان وحيد هاشميان ميکنه نبودند برعکس دنبال افزايش مبلغ قرارداد خود بوده اند شما بريد تمرينات باشگاه هاي ليگ برتري ببينيد هرروز تمرينات تکراري من موندم 6 هفته از ليگ گذشته گرانترين مربي داخلي هنوز دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تيمش با توجيه عدم يارگيري مناسب پس موندم من کار مربيان چيه لقمه آماده را بايد بخورن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۴

مثل اينکه اين وزير خيلي دلش ميخاد استيضاحش کنن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۱

گرو کشي کشتي از فوتبال. محمود گودرزي مثل محمود احمدي نژآد خيلي دلش مي خواهد در فوتبال دخالت کند. کاش تعليق نشويم. شايد هم بهتر است تعليق شويم تا رييس جمهور قدري به کارهاي وزير ورزشش فکر کند

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۳

کارلوس کيروش باتمام وجود جلوي بازيکن سالاري ايستاد و به همه نشان داد که تيم ملي مهمتر از بازيکن هست متاسفانه بايد قبول کنيم فوتبال ما غرق در بازيکن سالاري مربي داخلي توان برخورد با بازيکن سالاري را نداره به جناب وزير ورزش عرض ميکنم نتايج تيم ملي هر چي باشه عاملش شما هستيد ما اميدوار بوديم به نظرات مردم که در تمام نظرسنجي ها خواهان حفظ کيروش با اکثريت ارا بودن باشند بايد قبول کنيم گرانترين مربي داخلي تيمش ته جدوله شما به بايگاني مصاحبه هاي بازيکن هاي تيم ملي قبل جام جهاني تو تمرينات که مي گفتند همچين تمريناتي تابحال در باشگاه انجام ندادن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۸

بهتر که رفت

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۷

تاسف! فقط همينو ميشه به رئيس روسا گفت.مجلس، گودرزي رو استيضاح نميکنه، چون يکي از جنس خودشونه!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۹

دنيا به آخر نرسيده بي خود شلوغش نکنيد چه کرد براي فوتبال ايران؟ اوتي بلند و ضد فوتبال؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۱

شما احتمالا تا الان خواب بودي!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۳

مطمئن هستم كي‌روش مي‌شود ايويچ و بعد از فوتش مي‌گوييم خدا رحمت كند كي‌روش رو كه فوتبال ايران رو ساخت

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۴

آن مرد مشکل بزرگش اين بود نمي خواست و نمي توانست، سرش را پيش کساني که پول، و نه افتخار يک ملت و کشور، برايشان مهم بود و هست خم کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۷

عالي نوشتيد، اين آقايان وزير و مدير چيزي از ورزش نمي دانند يک روز مي گفتند ما به راحتي بوسني و نيجريه را مي بريم و راحت صعود مي کنيم! حال که با سطح فوتبال جام جهاني آشناييت پيدا کرده اند حرفهاي ديگر مي زنند..!! بي صبرانه منتظرم ببينم زبدگان بيشمار مد نظر ايشان چه کساني اند؟! البته پاسخ براي حقير که بيش از 30 سال است ورزش را مي شناسم از همين حالا معلوم است...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۴

کيروش حتي برنامه ريزي درست براي بازيهاي ما در جام جهاني نداشت! برنامه اش،دو تساوي مقابل نيجريه و آرژانتين و برد بوسني بود.درحاليکه بايد استراتژي اش برد نيجريه و تساوي مقابل بوسني مي بود.بازي با آرژانتين،تحت هر شرايطي بازنده بوديم.اين مربي،لايق اينهمه ستايش است؟!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۵۸

متوجه هستيد داريم درباره تيم ايراني صحبت ميکنيم؟ قرار نيست مربي از خارج بياريم که زيرسازي تيمهاي ملي ما رو انجام بدن!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۸

لحظه شماري مي‌کنيم براي حضور يکي از آن مربيان زبده‌اي که جناب وزير ورزش از آنها سخن گفته بود.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۲:۴۱

من به شخصه از يک کار کيروش خوشم اومد و اون اين بود که جلوي بچه پروهارو گرفت. ولي از سبک بازي که انجام ميداد خوشم نمياد.البته بايد اين رو هم در نظر داشت که با توجه به ظرفيت فوتبالي اين کار رو ميکرد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۰۷

مطلب بسيار با ظرافت عمق مشکلات فوتبال ما رو بيان کرده و واقعا به درستي دخالت وزارت ورزش را در فوتبال و عدم مديريت آقاي کفاشيان را مي بينيم. متاسفانه اين اولين بار نبوده وآخرين بار نخواهد بود. باز هم متاسفانه يکي از فوتبال ما رفت و همه مسئولين در صدد توجيه هستند و در دلشان خوشحال، انگار که دارند انتقام ميگيرند. خداوند همه را به راه راست هدايت کند

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۰۹

تيم ملي رو بايد داد در اختيار حسن روشن- پرويز مظلومي و حميد درخشان!! اينها برن جام ملتهاي آسيا هم ميخندند دورهم مثل ويژه برنامه قبل جام جهاني هم آقاي وزير که طرفدار مربي وطني هستند خوشحال ميشند هم شايد موجب خنده ديگران شويم تازه به اون آماري هم که چند وقت پيش منتشرشد مبني براينکه ايرانيها آدمهاي شادي نيستند ثابت ميکنيم نه تنها ما آدمهاي شادي هستيم مثل رييس فدراسيون فوتبال که هميشه در حال خنده هستند بلکه موجب خنده ديگران هم ميشوبم!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۲

به نظر منطقي نيست که بودجه همه ورزشها صرف فوتبال شود. ما بايد به همه ورزشها بپردازيم از جمله ورزش همگاني. داشتن فوتبالي آباد و کشتي و بسکتبال خراب تقاضاي همگاني نيست در عين خالي که فکر نمي کنم در فوتبال با اين وضعيت بين المللي به جايگاه خاصي دست پيدا کنيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۳

عجب اتفاقي !!!!خروج کيروش از ايران وهمزمان حضور بي مقدمه! وناگهاني!! فرکي دربرنامه ورزش ومردم وادا واطوار مجري که اتفاقي است!! بينندگان فکري نکنند!!!اي بچشم آقاي شفيع ما هيچوقت فکربدبد نميکنيم چون آقاي فرکي فرمودند تيم فقط با آقاي کيروش قهرمان آسيا ميشود!!!! زيراجناب فرکي يک پا را تازه عمل کرده اند !!ون پاي ديگر را هم هر وفت دکتر صلاح دانست!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۴

ايسنا حرف مردم را زد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۴

عجب اتفاقي !!!!خروج کيروش از ايران وهمزمان حضور بي مقدمه! وناگهاني!! فرکي دربرنامه ورزش ومردم وادا واطوار مجري که اتفاقي است!! بينندگان فکري نکنند!!!اي بچشم آقاي شفيع ما هيچوقت فکربدبد نميکنيم چون آقاي فرکي فرمودند تيم فقط با آقاي کيروش قهرمان آسيا ميشود!!!! زيراجناب فرکي يک پارا تازه عمل کرده اند !!وپاي ديگرا هروفت دکتر صلاح دانست!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۰

کروش از ايران رفت و پشت سرش آبرو و اعتبار فوتبال ايران هم رفت و ازين به بعد نصيب فوتبال ايران بازيکن سالاري,بي برنامگي,و....خواهد بود

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۰

يک نفر بايد به وزير ورزش بگه بر سر شاخه نشسته اي و بن مي بري. داري در اول به ضرر شخص خودت و بعد دولت محترم کار مي کني. وقتي مردم کروش را قبول دارند خوب بااو قرارداد ببنديد. پول را که شما نمي دهيد. ضمنا گول آقاي کفاشيان را نخوريد. ايشان شخصيت غير جدي و باري به هر جهت دارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۵۳

اين عادت ماست وقت کشي!!! کيروش ميره ... اخرش دور اول يا دور دوم جام ملتها حذف ميشيم سرمربي ايراني تيم رو نابود ميکنيم مث قلعه نوعي و دايي بعد کاسه چه کنم چه کنم ميگيريم دستمان وزير ميگه تقصير من نيست کفاشيانم ميگه من اختيار جابجا کردن ليوان اب رو هم ندارم اين دوره تسلسله فوتبال ايرانه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۳:۵۵

آتنا خانم به مرگش نميرسه همين بهمن ماه به غلط کردن خواهيم افتاد صبر کن و ببين مربيان عزيز مدنظر وزيرورزش همشون تو امتحانات آسيايي قبلا مردود شدن هيچ کدوم با اينهمه ادعا به هيچ جا نرسيد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۱

از چهار تا تيم تو جام جهاني چهارم شديم مربي ديگري بياوريد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۸

انشالله يک روزي آقاي وحيدهاشميان باکلاسهاي اصولي وشرکت درتمرينات تيمهاي روزاروپايکي ازتيمههاي معروف اروپارامربيگري خواهدکرد.چونکه اوميتواند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۲۹

چرا آزرد؟ يکي پيدا شد ايراد گرفت آزرد؟ يکي اومد اشکالتون را گفت آزرده خاطر شديد؟ ببين نويسنده مقاله که کار شما شده سياست بازي و سياست زدگي فدراسيون لياقت پيشرفت نداره؟ بين برانکو را بيارين بگه چشم؟ والسلام

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۳۳

اين مهم نيست که پول نداريم با مربي مثل کي روش قرارداد ببنديم . مشکل بازي هاي قرار داد ببند ونبند چند وقت اخير است. بازيگران اين بازي بايد مواخذه شوند. مردم انقدر فهم دارند که بدانند تحريم هستيم و يک دلاري را به چه زحمتي بدست مي اوريم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۴۱

مرسي مطلب خوبي بود

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۵۲

با سلام و احترام؛ ايسنا اين گزارش را پرينت رنگي گرفته و به صورت قاب عکسي بر روي ديوار وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال بچسباند و عجب روزي خواهد بود افتضاحي که در جام ملت هاي آسيا و نرفتن ما به جام جهاني رخ خواهد داد. آقايان!!! آقايان!!! چرا از تجربه گذشته درس نمي گيريد؟ چرا خيلي زود مربيگري علي دايي، افشين قطبي، امير قلعه نوعي و ... را يادتان مي رود؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۵۲

آقاي روحاني با اين وزيرت که دوست داره تو همه کارها دخالت کنه برخورد کن چون آخر برميگرده به خودت

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۵۳

همين آقاياني که الان ادعاي مربيگري تيم ملي را دارند، (امثال قلعه نوعي، فرکي، و ...) در اين چند سال چند بازيکن به اروپا فرستاده اند. بازيکن سازي و ستاره پروري بايد از باشگاه شروع شود نه اينکه انتظار داشته باشيم مربي تيم ملي با 4 بازي ملي در سال معجزه کند و بازيکن به بوندسليگا صادر کنيم. در پايان اميدوارم بار ديگر آقايان غير مسئولي که راه آقايان غيرمسئول ديگر را در پيش گرفته اند، سر عقل آمده و مديريت فوتبال را به فوتبالي ها بسپارند. با رفتن کيروش شک نکنيد همين يکي دو دستاورد مقطعي (رفتن به جام جهاني ) هم براي ما رويا خواهد شد و اميدوارم آقايان 8/ 6/ 93 را به ذهن خود بسپارند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۵۴

مگر در جام هاي جهاني 98 ، 2006 و 2014 با مربيان ايراني به جام جهاني نرفته ايم؟ نکته عجيب اين است که همه انتظار دارند کيروش در فوتبال ايران معجزه بکند. بازيکن به منچستر و رئال بفرستد و باشگاه هاي ما را در آسيا قهرمان بکند. دوستان!!! ساختار فوتبال ايران مشکل دارد و در اين ساختار بي برنامه، کيروش وارد فوتبال ايران شد و با اين بضاعتي که فوتبال ما دارد عمللکرد کيروش يک شاهکار بود. آقايان!!! چند بار تيم ملي ما به عنوان تيم نخست قاره آسيا به جام جهاني رفته است؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۴:۵۸

کيروش واقعيت ها رو ميگفت

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۱۲

اقاي وزير بزرگ ترين امتياز هر مسيول داشتن محبوبيت و پايگاه مردمي ..کسي شما را بعنوان عضو کابيه تدبير و اميد نميشناسد چون ريس جمهور به نظر مردم احترام ميگذارد شما خط خود را از مردم در قصيه کيروش جدا کرديد بعيد ميدانم موفق باشيد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۱۳

تيم رو بدهيد به اقاي محمد مايلي کهن ببينيد چطوري تيم رو ميبره به جام جهاني و قهرمان جام ملتها ميکنه.استعداد يابي هم ميکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۰

مرسي منصورجان جوک سال رو گفتي

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۲۰

يعني با همه دعوا داريا... با همه. اصن خودت فهميدي چي نوشتي؟ اصن جرا اينو نوشتي؟ دو خط مي‌نوشتي کي‌روش رفت و اين همه تفتش نمي‌دادي! والا

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۲۵

مشکل متاسفانه بند هاي قرارداد کيروش نبوده و نيست.وزارت ورزش تنها در صورتي اجازه عقد قرارداد با کيروش رو به کفاشيان ميداد که نبي از دبير کلي استعفا بده و ترابيان (گزينه وزارت) فورا جانشينش بشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۲۹

اصلا ايسنا اين پيشنهاد را به وزارت ورزش بدهد تا مشکل فوتبال ايران حل شود: 1-انتخاب محمد مايلي کهن به عنوان سرمربي تيم ملي 2-انتخاب آقايان قلعه نوعي، علي دايي و افشين قطبي و همايون شاهرخي و حسين فرکي به عنوان عضو کميته فني 3-سپردن هدايت تيم ملي اميد به آقاي علي منصوريان 4-سپردن تيم ملي جوانان به آقاي محمدي شما شک نکنيد با اين ترکيب مربيان ايراني تيم هاي ما هم در آسيا قهرمان مي شوند و هم به يک چهارم نهايي جام جهاني صعود مي کنند. دوستان نظر بدهند.....................

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۷

دمت گرم آقا ميثم. تو بايد بشي رييس فدراسيون فوتبال. واقعا ايسنا يک جلسه با آقاي گودرزي و کفاشيان بگذاره و پيشنهاد سرمربيگيري آقاي مايلي کهن رو بده. از الان هم هدف نيمه نهايي جام جهاني 2018. به رئال و بارسلون هم بگيد براي نيم فصل چند نفر جاي خالي نگه دارند چون استعدادهاي آقايان محمدي و منصوريان و قلعه نوعي در راه لاليگا هستند و اگر جا نداشته باشند پشيمون مي شن. اصلا نوبت به منچستر و بايرن نمي رسه چون قراره از ترکيب 11 نفره رئال و بارسلون حداقل 5-6 نفر از استعدادهاي کشف شده آقايان مايلي کهن و محمدي و قلعه نوعي و دايي باشه. چه فوتبالي بشه اون موقع. ال کلاسيکو با 8 بازيکن ايراني بعدش هم قهرماني در جام ملت هاي آسيا. آقاي کيروش تو هم برو به دنبال کارت. ما قراره به نيمه نهايي جام جهاني بريم نه فقط تو دور مقدماتي شرکت کننده باشيم.......

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۶

آقاي گودرزي فقط يک سوال به کدام کارنامه مربيان ايراني افتخار مي کنيد که امروز کيروش را کنار مي گذاريد؟ چند دوره با مربيان ايراني به جام جهاني رفته ايم؟ در 20 سال اخير چند بار با مربيان ايراني به قهرماني آسيا دست يافته ايم يا در باشگاه هاي آسيا اول شده ايم؟ و در پايان يک نصیحت دوستانه با آقاي گودرزي و آقاي مازيار ناظمي: خواهشا راهي که علي آبادي و آخوندي در دوره قبل سازمان تربيت بدني رفتند را تکرار نکنيد و درس بگيريد. بگذاريد نام نيک از شما بر جا بماند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۵۰

مسئوليت نتيجه نگرفتن تيم ملي در جام ملتها و مقدماتي 2018 با گودرزي و کفاشيانه.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۵۳

همچين آش دهن سوزي هم نبود که غصه بخوريم. من نميگم مربي ايراني بياريم ولي حداقل يه خارجي بياريم مثل سيمئونه مگه بازيکن هاي اتلتيکو مادريد کيا بودن؟؟؟ پدر همه تيماي اروپا از جمله رئال و بارسا رو در آورده بودن مربي بياريم که لا اقل از يکي مثل نکونام خط نگيره مربي بياريم که امثال خلعتبري و صادقيان رو خط نزنه (جلو بوسني که بدرد ميخوردن) مربي بياريم که هر کي تو خارج بازي کرده به اسم لژيونر برنداره بياره (شجاعي نکونام) مربي چهار سال اينجا بوده چه تاکتيکي رو تو 100تا اردو ديکته کرده؟؟؟ يک سر سوزن يه حرکت جديد يه برنامه ي جديد ما نديم والا به خدا مصطفي دنيرلي 1 سال با پرسپوليس بود زمين تا آسمون نوع بازيشون فرق کرده بود برنامه و تاکتيک رو ميديدي تو بازي هاي پرسپوليس. والا اگه خارجي هم نياوردن تارتار و قلعه نوعي و فرکي خيلي بهترن و تيم هاشونم قشنگ بازي ميکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۵۴

ببين ما با کيا شديم هفتاد و پنج ميليون نفر

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۶:۰۳

کي روش اگر مربي خوبي بود بايد از مربيان ايراني در تيم ملي استفاده ميکردو به ليگ برتر و جوانان ليگ اهميت ميداد! چرا کي روش يک بار براي مربيان ليگ برتر کلاس مربيگري نگذاشت؟!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۷:۲۴

راهي شدن کاپيتان، آقاي گل و شمار ديگري از بازيکنان به ليگ هاي دسته دو خارج از کشور. بازي هاي کسل کننده ليگ خليج فارس هم که هيچ جاي افتخار ندارد! حالا کساني که از داشتن يک مربي مستقل و کاردان ناراحت هستند چه راهکاري براي معضل فساد و سيستم علي اصغريِ فوتبال ايران دارند؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۷:۲۴

اقاي روحاني يادم مياد شب بازي با ارژانتين بازي را تماشا کرديد خدايي تيم محلي ما کجا و ان بازي حماسي مقابل نايب قهرمان جهان کجا .. اقاي روحاني بخاطر جوانان مملکت جلوي وزير را بگير

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۷:۴۱

زنده باد لوتارماتئوس بهترين سرمربي درحال حاضر براي تيم ملي ايران و کاپيتان نمونه ي تيم قهرمان جهان

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۹:۵۱

واقعا جا تاسف بسيار داره اگه کروش به خيلي چيزا ايراد گرفت به کمپ تيم ملي به البسه به ....شايد لياقت اين تيم رو بهترين امکانات ميدونست.وزير محترم بره بهترين مربي ايران که خيلي شخصيت و اخلاقشونو دوست دارم بياره ولي بهترين مربي ما تو اهواز به السد ميبازه و حذف ميشه.اسپانسر البسه رو توليدي دايي کنيم که نکنه يه موقع کسي ناراحت بشه.اردوهاي خارجي رو تو کمپي که نزديک گاوداري و تو اتاقاش پشه و بذون کولر بود برقرار کنيم و ....از کوزه همان تراود که در اوست...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۰:۲۲

دلايل شکست تيم ملي در جام ملت ها 1-قضاوت بد داوري 2-کيفيت بد زمين مسابقه در استراليا 3-کيفيت بد توپ فوتبال 4-شرايط بد آب و هواي استراليا ان شاا.. ايسنا جان اين دلايل بعد جام ملتها از زبان مربي خواهيد نوشت بعد هم که يک کارگروه دلايل شکست بعد هم فراموش شکست .م

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۰:۳۴

آقايان فرق توپ رو با ... نميدانند در مورد يکي از بهترين مربيان فوتبال دنيا نظر ميدهند

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۱:۲۶

بهترين يادداشتي است که تا کنون در ايسنا خوانده ام. تمام مشکلات امروز فوتبال ايران با زباني موجز و عالي. اما متاسفانه آنها که بايد بخوانند - نمي خوانند. اگر هم بخوانند اهل عمل نيستند. دليلش واضح است و نيازي به شرح ندارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۱:۴۷

فوتبال يک کشور برخاسته از فرهنگ آن مملکت است چه کي روش باشه چه محمد مايلي کهن و چه امير قلعه نوعي فرقي نمي کنه. اين عزيزان که نمي توانند معجزه کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۱:۵۱

آن مرد که خوووب بود رفت آن مرد که عالي بود رفت آن مرد که بهترين ها را براي ايران ميخواست رفت آن مرد که مورد نظر مرررردم ايران بود رفت.. امان از وزارتخانه‌هاي ما :(

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۱:۵۸

کي روش بي روش و افتضاح بود. خدا رو شکر

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۱۵:۳۲

با اين برداشتت مشخصه هيچي از فوتبال نميدوني پس اظهار نظر نکن

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۲:۲۳

من منکر مربي داخلي نيستم اما تا موقعي که دنبال افزايش دانش فني نباشن چيزي براي ارائه نخواهيم داشت خيلي از مربي هاي ميلياردي ما هنوز يک زبان بين المللي بلد نيستن صحبت کنن در تعطيلات ليگ به جاي شرکت در کلاسها دنبال تمديد گرين کارت خود هستن کدام يک از مربي ها واقعا يک بازيکن ارائه کردن به فوتبال

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۲۳:۱۸

عده اي اردوهاي دو ماه وطولاني مدت ما در اروپا بازي هاي دوستانه با تيم هي فرانسه و اسپانيا را فراموش کرده ان و اقاي کيروش بايد در جام جهاني 9 امنتياز را ميگرفت

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۰۴:۰۰

نتيجه تفکرات امثال شما،چهارم شدن در گروه چهار تيمي است.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۱۲:۵۲

يعني شما ميگيد نبايد فوتبال ايران از پايه درست بشه!!؟ عجيبه!!! صحبت من جه ربطي به چهارم شدن داشت!!!!!!!!!!؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۰۵:۵۳

اين مقاله هم زيبا بود، آفرين!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۰۸:۲۵

مرحبا دست مريزاد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۱۳:۳۸

آهان ! از اون لحاظ ! من اين رو با م . ا اشتباه گرفتم!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۹ ۲۰:۳۹

دوستان من هميشه بايدتلاش کنيم خودمان بامربيهاي داخل رشدکنيم چراهمش دنبال بزرگ كردن شخصي هستيم که کارش تحقيرکردن است ديگه زيادي نازمي کرد خواهانش يک تيم نه چندان عربي بود،آن هم منصرف شد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۰۵:۱۷

مربي فقط حشمت فردوس والسلام

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۰۷:۳۸

نه پس ميخواستي اول گروه بشي !

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۰۸:۵۱

مقاله عالي بود

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۰۸:۵۱

مقاله عالي بود

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۱۲:۴۵

با سلام و تشكر از اين مقاله بسيار عالي... ولي بايد تاسف خورد براي رييس فدراسيون و وزير ورزش و ... متاسفم. بنظر شما اونها اصلا اين مقاله رو مطالعه مي كنن ؟بنظر شما اصلا اونها براشون مهمه مردم چه نظري دارن ؟ مهمه كه مردم با چي خوشحال ميشن ؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۱ ۰۷:۰۶

کاش شما که خبرگزاري دانشجويان هستي حداقل نيم نگاهي به کيفيت علم و دانشگاه و دانشجو در ايران داشتي و يک مقاله هم در اين زمينه تهيه مي کردي.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۱ ۲۱:۴۸

شتيده بوديم کيروش به رسانه ها پول ميده اما باورش سخت بود

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۲ ۱۰:۱۸

واقعا مقاله عالي بود