• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93052512703
  • خبرنگار : 71518

افجه‌ای: خلیلیان با مصاحبه‌هایش به دنبال توجیه هزینه‌های میلیاردی است

افجه‌ای: خلیلیان با مصاحبه‌هایش به دنبال توجیه هزینه‌های میلیاردی است

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید مدیرعامل باشگاه سپاهان باید اصول حرفه‌ای را رعایت کند.

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید مدیرعامل باشگاه سپاهان باید اصول حرفه‌ای را رعایت کند.

سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره صحبت‌های خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان، اظهار کرد: اصلا حرفه‌ای نیست که بعد از پایان بازی به سمت بازیکن حریف بروی و روی سینه‌اش بکوبی و با او مشاجره کنی. ایشان دوست دارد همه را متهم کند.

وی افزود: ما به باشگاه سپاهان و مردم اصفهان احترام می گذاریم اما این گونه مصاحبه‌ها زیبنده باشگاه بزرگ سپاهان نیست. ما افتخار می‌کنیم که بازیکنان حرفه‌ای و با اخلاقی مثل امید ابراهیمی داریم که با وجود رفتارهای غیر حرفه‌ای مدیرعامل سپاهان فقط سکوت می‌کند.

افجه‌ای درباره این که خلیلیان گفته بود شأن امید ابراهیمی در حد من نیست و من پزشک هستم، گفت: شأن و شخصیت افراد به تحصیلات و جایگاه اجتماعی نیست. یک پزشک می‌تواند کارهای خطا انجام دهد. چنانچه آقای خلیلیان به یاد دارند در زمانی که در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشتند اشتباهاتی نیز داشتند.

وی ادامه داد: ایشان در توجیه هزینه‌های میلیاردی که در باشگاه انجام می‌دهند و به خاطر این که از سوی مقامات بالادستی به او فشار می‌آورند به دنبال فرافکنی هستند، اما باید در مصاحبه‌های خود دقت کند. یک بار نقل قولی نامناسب از وزیر ورزش گفتند تحت عنوان این که از وزیر مجوز هزینه بالای 18 میلیارد تومان را گرفته است، اما از سوی وزارت ورزش و جوانان این موضوع تکذیب شد. با مصاحبه ایشان به این نتیجه‌ می رسیم که ایشان سعی می‌کند با فرافکنی هزینه‌های بالای سقف که انجام داده‌اند را توجیه کنند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: ما برای باشگاه سپاهان و مردم اصفهان احترام زیادی قائلیم و در قبال آنها اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنیم و همین طور به بازیکن و مربی حریف بی احترامی نمی‌کنیم. امیدوارم آقای خلیلیان نیز این موضوع را یاد بگیرند.

وی همچنین درباره اعتراض مربیان خارجی به داوری نیز گفت: فراموش نکنید زمانی که در جام جهانی در بازی مقابل آرژانتین داور صربستانی اشتباه کرد و صحنه پنالتی روی اشکان دژاگه را نگرفت، سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال چگونه به داوری اعتراض کردند. نمی‌خواهم به ریز مسائل بپردازم و به خودم هم اجازه نمی دهم درباره حریف صحبت کنم اما از آقای خلیلیان به عنوان یک مدیر تحصیلکرده که در پاکستان تحصیلاتش را تکمیل کرده است انتظار می‌رود اصول اخلاقی و حرفه‌ای را در ورزش رعایت کنند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha