• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93052110205
  • خبرنگار : 71486

افشارزاده: اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاده در استقلال نمی‌افتد

افشارزاده: اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاده در استقلال نمی‌افتد

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه هیچ گاه اتفاقی که برای باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره‌اش رخ داده، برای استقلال رخ نخواهد داد گفت: در صورت از بین رفتن آرامش در استقلال حتی یک دقیقه هم در این باشگاه نمی‌ماند.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه هیچ گاه اتفاقی که برای باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره‌اش رخ داده، برای استقلال رخ نخواهد داد گفت: در صورت از بین رفتن آرامش در استقلال حتی یک دقیقه هم در این باشگاه نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام افشارزاده درباره معرفی پدیده 8 ساله باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال می‌خواهد برای آینده رسالتش را انجام دهد. ما طبق برنامه‌ریزی‌ها ترتیبی اتخاذ کردیم تا تیم‌های پایه استقلال شکل بگیرد و آقای صادق‌پور قبول کردند تا در این سمت قرار بگیرند.

وی گفت: امروز تلاش باشگاه استقلال روی تیم‌سازی است و ما امیدواریم استارت کاری که می‌زنیم نهایتا منجر به این شود که ورود بازیکن خارجی به داخل کمتر شود. بازیکن یا مربی خارجی وقتی به ایران می‌آیند پول زیادی می‌گیرند. این قضیه در مورد همه صادق است. از کی‌روش بگیرید و به بازیکنان برسید تا متوجه شوید چه هزینه‌ای از کشور خارج می‌شود. ما به دنبال پر کردن خلاءها با حضور بازیکنان جوان از تیم‌های پایه هستیم. می‌بینید که تیم‌های پایه ما فعلا در جای مناسبی تمرین می‌کنند و از وضعیت نسبتا خوبی برخوردارند. امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که بسیاری اعتقاد دارند رونمایی از بازیکنانی مثل عرفان محمدی حرکتی نمادین و در نهایت به انزوا رفته محسوب می‌شود اظهار کرد: من در هر جایی که کار کرده‌ام، جوان‌گرایی و کار با پایه‌ها را در دستور کار قرار داده‌ام. در ژیمناستیک، بیس‌بال و وزنه‌برداری این کار را انجام داده‌ام و همین کسانی که در سال‌های گذشته در وزنه‌برداری مدال‌آور بودند، کسانی بودند که از همین طریق استعدادیابی شدند. مطمئن باشید مسیر استعدادیابی استقلال ادامه‌دار است و خودتان شاهد هستید که ما هر روز کار می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: کاری که ما انجام می‌دهیم بابرنامه است و می‌دانیم که هواداران از ما توقع دارند تا در تیم‌های پایه عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کسر قراردادها در تیمش عنوان کرد: بعد از دو بازی پیش‌رو این کار را عملی خواهیم کرد. در این باره هیات مدیره محترم مصوبه‌ای داشتند و آقای قلعه‌نویی هم با طیب خاطر این مسئله را پذیرفتند و گفتند که حاضرند به عنوان اولین نفر قرارداد ایشان کسر شود.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش به کسر قراردادشان رضایت می‌دهند بیان کرد: به هر حال کار سختی است اما ما با بازیکنان رابطه خوبی داریم و می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. بازیکنان استقلال شرایط ما را درک می‌کنند و حتما در کنار ما خواهند بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا اساسا قرارداد استقلالی‌ها آنقدر بالا بسته شده که بخواهد کم شود گفت: رقم قراردادهای ما بالا نیست. استقلال و پرسپولیس زیر تیغ رسانه‌ها و مردم قرار دارند و حساسیت روی‌شان بیشتر است. این در حالی است که برخی از تیم‌ها که هزینه‌های بیشتری از ما دارند، از ارگان‌های مختلف پول می‌گیرند و شرایط‌شان متفاوت از ماست. به هر حال وقتی درباره هزینه‌ها صحبت می‌کنیم باید به این هم توجه داشته باشیم که ما برای کار نیاز به امکانات داریم تا به نتیجه برسیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه هیات مدیره باشگاه او به نسبت باشگاه پرسپولیس از آرامش بیشتری برخوردار است اظهار کرد: به هر حال ما آرامش خوبی در استقلال داریم. هر یکشنبه همکاران ما با حضور در باشگاه، جلسه می‌گذارند و خوشبختانه صفا و صمیمیت زیادی بین اعضای هیات مدیره حاکم است. از روز اول سفارش آقای گودرزی به ما حفظ آرامش در تیم بود که ما آن را به خوبی پیگیری کردیم و با شناختی که از اعضای محترم هیات مدیره دارم مطمئنم که این آرامش پابرجا می‌ماند.

وی در پاسخ به این سوال که محمد دادگان در اظهاراتی مدعی شده آنچه در حال حاضر در پرسپولیس در جریان است، به زودی گریبانگیر استقلال هم خواهد شد گفت: تا ما هستیم به هیچ عنوان نمی‌گذاریم که این اتفاقات رخ بدهد. ما بسیار فضای خوبی در هیات مدیره داریم و مطمئن باشید اگر چنین جوی وجود نداشت و یا قرار باشد این جو از بین برود، من حتی یک دقیقه هم در استقلال نمی‌مانم. رسانه‌ها و مردم من را می‌شناسند و همگی می‌دانید من از صبح تا شب، همه تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم. من مطمئنم هیچ چیزی نمی‌تواند جو فعلی در هیات مدیره استقلال را از بین ببرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی بازیکنانش از قراردادشان کسر شود به شدت ناراضی‌اند و اعتراضاتی انجام داده‌اند و شاید باشگاه استقلال نتواند درباره آن‌ها چیزی را کم کند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. شما اسم بازیکن به من بگویید تا من به شما بگویم که این صحبت درست نیست. همانطور که گفتم کسر قراردادها با تصویب هیات مدیره انجام شده و خود آقای قلعه‌نویی هم مشکلی با آن ندارند. در ضمن رقم قرارداد ما که بیشتر از سقف شده، حدود 800 یا 900 میلیون تومان است که اگر قرار باشد این رقم بر تعداد بازیکنان و کادر فنی تقسیم شود، نسبت به مبلغ قراردادهای آن‌ها رقم اندکی خواهد بود. من 50 سال است که در این ورزش حاضر هستم و نمی‌خواهم آبرویم را به راحتی از دست بدهم. ما باید به تعهدی که به وزارتخانه داده‌ایم پایبند باشیم و این جز با همدلی و همکاری کل مجموعه استقلال امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۱ ۰۹:۵۱

شرايط امسال پرسپوليس محصول 10-15 سال بي تدبيري درانتخاب بازيکنان است وهر موقع جرقه اي مي خوردو پرسپوليس جامي را به دست مي اورد با تعريف وتمجيدهاي بي منطق ضعفهاي فني اين تيم به فراموشي سپرده ميشد اين تيم در همه خطوط با کمبود بازيکن خوب روبروست بخصوص در خط مياني که درزمان اقاي رويانيان هم وجود داشت والان گسترده تر شده است پرسپوليس تنها هنر ازدست دادن بازيکن دارد ودوباره سال بعد به دنبال بازگرداندن همينها مي دود.انگار نه انگار که اين تيم امسال بايد در جام باشگاههاي اسيا بازي کند .شايد متاسفانه امسال هم خاطره شکست 5-0 مقابل تيم قطري تکرار شود.وعلاوه بران خطر سقوط به دسته پايين تر احساس مي شود. خلاصه تا درابتداي هر فصل يارگيري اين تيم درست انجام نشود باهر مربي يا هيات مديره اي اين تيم به جايي نخواهد رسيد