• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 93051909207
  • منبع : نمایندگی سمنان

گروه‌های مقاومت در غزه تنها نیستند

گروه‌های مقاومت در غزه تنها نیستند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شکست را سرنوشت اشغالگردان دانست و گفت: مردم ما این ایام ثابت کردند که گروه‌های مقاومت در غزه تنها نیستند.

استاندار سمنان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شکست را سرنوشت اشغالگردان دانست و گفت: مردم ما این ایام ثابت کردند که گروه‌های مقاومت در غزه تنها نیستند.

محمد وکیلی در حاشیه تجمع جامعه پزشکی و پرستاری و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری داشنجویان ایران(ایسنا)منطقه‌ی سمنان، با بیان این مطلب، افزود: برگزاری چنین تجمعاتی در حمایت از غزه این پیام را به مردم و مبارزان فلسطینی می‌دهد که گروه‌های مقاومت در این مبارزات تنها نیستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان، با محکوم کردن جنایات اشغالگران قدس، تصریح کرد: پشتیبانی مردم آزاده جهان و خصوصا مردم ایران از مردم فلسطین و بویژه مردم مظلوم غره می‌تواند آنها را در عزم خود در مبارزه با اشغالگران راسخ‌تر کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه دنیا در چند هفته اخیر شاهد بی‌رحمانه‌ترین و کثیف‌ترین جنایات ضدانسانی صهیونیست‌ها در غزه بودیم، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها مردم بی‌دفاع و ستمدیده غزه را در این چند هفته آماج شدیدترین حملات قرار دادند اما مردم و مقاومت از آرمان فلسطین دفاع و با وجود شهادت بسیاری از کودکان و زنان از آرمان ملت فلسطین عقب‌نشینی نکردند.

وی گفت: مردم ایران در این مدت ثابت کردند با همه وجود از آرمان مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

"حسن نصرالله‌ها"و "قاسم سلیمانی"هایی از این بغض فرو خورده متولد می‌شوند و روزی هستی صهیونیست‌ها را به باد می‌دهند.

همچنین دکتر مهدی شادنوش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در تجمع دانشجویان و جامعه پزشکی سمنان در حمایت از غزه گفت: صهیونیست و استکبار باید بداند این بغض‌های فرو خورده روزی به خشمی مقدس تبدیل و "حسن نصرالله‌ها" و "قاسم سلیمانی"هایی می‌سازد که هستی آنها را به باد خواهد داد.

وی افزود: اگرچه جامعه پزشکی سمنان آمادگی کامل دارد که در هر کجای مرزهای فلسطن از غزه تا کرانه باختری برای زدودن این نجاست متعفن رزمندگان را یاری کنیم تا بزودی شاهد از بین رفتن اشغالگران باشیم.

به گزارش ایسنا، در این تجمع استاندار سمنان، امام جمعه موقت، فرماندار ،جامعه پزشکی و پرستاری استان و شماری از دانشجویان استان حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha