• شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 93051104163
  • منبع : نمایندگی سمنان

آبرسانی سیار به 29 روستای سمنان

آبرسانی سیار به 29 روستای سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان از آبرسانی سیار به 29 روستای استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان از آبرسانی سیار به 29 روستای استان خبر داد.

منصور کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان، اظهار کرد: عملیات آبرسانی به روستاییان استان از طریق 136 سرویس آبرسانی انجام شده است.

وی با اشاره به حجم عملیات آبرسانی سیار به روستاهای استان، یادآور شد: در این روستاها بالغ بر 11 هزار و 526 نفر زندگی می‌کنند که در سه ماهه نخست سال جاری با تلاش همکاران آب مورد نیاز آنها تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همچنین از حفر چهار حلقه چاه در چهار روستای استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: احداث 3مخزن ذخیره آب بتنی به حجم 350 متر مکعب برای ذخیره سازی آب شرب روستاییان استان از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در سال جاری بوده است.

کشاورزیان از فروش 319 انشعاب به روستاییان استان در سه ماه نخست سال خبر داد و اظهار کرد: این انشعابات دربرگیرنده انشعابات مسکونی، تجاری و صنعتی در روستاهای استان بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به اصلاح و بازسازی خط انتقال آب و فاضلاب روستایی به طول 1600 متر در روستاهای استان، یادآور شد: در سال جاری طرح شبکه توزیع به طول 555 متر، توسعه خطوط انتقال به طول 800 متر و شبکه توزیع نیز به طول 5074 متر اجرایی شده است.

وی، خواستار مصرف بهینه آب در روستاهای استان شد و افزود: انتظار می‌رود روستاییان استان با توجه به کمبود منابع آبی در استان در مصرف آن صرفه جویی کرده و از آب شرب برای مصارف دیگر خودداری کنند.

کشاورزیان، سمنان را در زمره استان‌های کم آب کشور ارزیابی کرد و با اشاره به فقر سفره‌های زیر زمینی در استان به مردم استان توصیه کرد، در مصرف این منابع نهایت دقت و وسواس را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha