• پنجشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93050200805
  • خبرنگار : 71480

حشمتیان:‌ سکوت سران کشورهای اسلامی خیانت به مردم غزه است

حشمتیان:‌ سکوت سران کشورهای اسلامی خیانت به مردم غزه است

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی اظهار کرد: مردم کشورهای اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری و در راستای فرمایش امام خمینی(ره) که فرمود «فلسطین پاره تن اسلام است» برای برگزاری پرشور روز قدس آماده شوند.

دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی اظهار کرد: مردم کشورهای اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری و در راستای فرمایش امام خمینی(ره) که فرمود «فلسطین پاره تن اسلام است» برای برگزاری پرشور روز قدس آماده شوند.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه هرساله مردم فلسطین در ماه رمضان خود را برای راهپیمایی روز قدس که یادگار امام راحل است آماده می‌کنند، اظهار کرد‌: به همین دلیل رژیم صهیونیستی پیش‌دستی کرده و با حملات خود به مردم غزه به دنبال مقابله با این حرکت مردم غزه است.

وی در ادامه افزود:‌ از سویی آن‌ها به دنبال مذاکرات صلح و سازش با محمودعباس بوده تا با مقاومت آزادی‌خواهانه مردم غزه مقابله کنند اما این رژیم چون توان ایستادگی دربرابر مبارزان قدس را ندارد به غیرنظامیان حمله می‌کند.

این فعال سیاسی همچنین گفت:‌همه مردم جهان به ویژه مسلمانان و آزادی‌خواهان برای جمعه آخر ماه رمضان آماده شوند که بیانگر دغدغه جهان اسلام است تا به صورت پرشوری برگزار شود و پیام مقاومت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برساند تا به لطف پروردگار پرچم لا اله الا الله در سرزمین‌های اشغالی برافراشته شود.

حشمتیان در ادامه با بیان اینکه اسرائیل با چراغ سبز استکبار حملات خود را به مردم غزه آغاز کرده است اظهار کرد:‌ با توجه به امکاناتی که در اختیار رزمندگان غزه قرار دارد این رژیم مجبور است که عقب‌نشینی کرده و به خواسته های مردم فلسطین تن دهد و آتش‌بسی را قبول کند که آسایش مردم غزه را در پی داشته باشند زیرا آتش‌بس پیشنهادی مصر به نفع اسرائیل بوده و تامین‌کننده امنیت مردم غزه نیست.

این استاده دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسلمانان باید با یکدیگر متحد شده و اختلاف خود را کنار بگذارند، اظهار کرد:‌ اگر مسلمانان به فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عمل می‌کردند قطعا رژیم صهیونیستی نمی‌توانست اینگونه مردم غزه را قتل عام کند. آمریکا نیز باید بداند پشت مردم فلسطین خالی نبوده و مسلمانان حامی آن‌ها هستند.

مدیر مسئول نشریه جمعیت در ادامه با بیان اینکه سکوت برخی از کشورهای اسلامی در شرایط فعلی خیانت به مردم غزه است، اظهار کرد: دولت‌ها، مجامع و نخبگان سیاسی مسلمان باید در کنار هم جمع شوند تا راهکاری اصلی برای از بین بردن این غده سرطانی پیدا کنند که همان اتحاد و کنار گذاشتن اختلافات می‌تواند راهکار مناسبی برای مقابله با این رژیم باشد.

وی در پایان با بیان اینکه روز قدس در کشورهای اسلامی باید تقویت شود، خاطرنشان کرد:‌ کشورهای اسلامی باید سازش را کنار گذاشته و سفارت‌های اسرائیل را در کشورهای خود تعطیل کنند. در این شرایط اسرائیل غاصب نمی‌تواند این‌گونه بی‌رحمانه عمل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha