• یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93042916811

بیانیه انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه

بیانیه انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه

انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و تجلیل از ایستادگی مردم و مبارزین فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.

انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و تجلیل از ایستادگی مردم و مبارزین فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن این بیانیه آمده است :

غزه، سرزمین کوچکی با 360 کیلومتر مربع وسعت و یک و نیم ملیون نفر جمعیت این روزها نماد عزت اسلامی ملت فلسطین است. ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم تجاوزگر و جنایتکار اسرائیل که توسط جهان استکباری غرب و امریکا حمایت می شود، موجب غرور همۀ مسلمانان است. غزه خاریست در همۀ چشم هایی که بر روی عدالت و انسانیت بسته شده اند.

حملات هوایی نظامیان اسرائیل به مردم بی پناه غزه تا کنون حدود 300 کشته و نزدیک به دو هزار مجروح برجای گذاشته است که به استناد گواهی مجامع جهانی قریب 80 درصد آنان را زنان و کودکان و شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دهند. این جنایت گسترده که قلب جهانیان را آزرده است، در حالی ادامه دارد که تاکنون مجامع جهانی نتوانسته‌اند قدم موثری برای جلوگیری از تداوم آن بردارند و به همین دلیل ابعاد این جنایت هر روز گسترده تر می‌شود.

ما ضمن محکوم کردن این جنایات و تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم غزه و نیز رزمندگان فلسطینی که نگذاشته‌اند این جنایت‌ها بی پاسخ بماند غم و اندوه خود را از مصیبتی که بر خانواده های روزه دار غزه وارد آمده است ابراز نموده و به عنوان بخشی از جامعۀ پزشکی ایران آمادگی اعضاء خود را برای امداد رسانی و ارائۀ خدمات پزشکی به مجروحان فلسطینی اعلام می نماییم.

بدون تردید وعدۀ الهی روزی تحقق خواهد یافت و مظلومان داد خود را از ستمگران خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha