• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 93041609102
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

برج‌های دوقلوی شهرکرد 3 سال دیگر تکمیل می‌شود

برج‌های دوقلوی شهرکرد 3 سال دیگر تکمیل می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد گفت: احداث برج‌های دوقلوی شهرکرد مهم‌ترین پروژه شهری شهرداری شهرکرد است که طی 36 ماه آینده تکمیل خواهد شد.

شهردار شهرکرد گفت: احداث برج‌های دوقلوی شهرکرد مهم‌ترین پروژه شهری شهرداری شهرکرد است که طی 36 ماه آینده تکمیل خواهد شد.

نورالله غلامیان در گفت‌وگو باخبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- با بیان این‌که برج‌های دوقلو با اعتباری بیش از 156میلیارد و 800 میلیون تومان در دست اجراست، احداث این برج‌ها در شهرکرد را مهم‌ترین پروژه شهری شهرداری شهرکرد عنوان کرد.

وی پیش‌بینی اعتبار لازم برای این پروژه را 200 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: ظرف 36 ماه این پروژه توسط شرکت خصوصی تکمیل خواهد شد.

غلامیان اظهارکرد: این پروژه در زمینی به مساحت حدود 6000 مترمربع و در 26 طبقه احداث می شود که واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه است.

وی مشارکت مردم در اجرای این طرح را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: تاکنون حدود 40 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این طرح به فروش رسیده است و قرار است با مشارکت بیشتر مردم و پیش فروش واحدهای این برج‎ها تاحدی اعتبارات این پروژه تامین شود.

غلامیان با بیان این‌که پروژه برج‎های دوقلوی شهرکرد در ضلع شمال غربی میدان بسیج شهرکرد واقع شده است، خاطرنشان کرد: چنانچه این پروژه در محل دیگری احداث شده بود بار ترافیکی کاهش می‌یافت، اما اکنون نیز برای رفع این مشکل 800 واحد در 6 طبقه پارکینگ زیرزمینی تعبیه شده است تا بار ترافیکی احتمالی در این نقطه شهر رفع شود.

به گفته وی، ایجاد پارکینگ یکی از مهم‌ترین مباحث پیش‎روی این طرح با توجه به موقعیت آن است، که با احداث شش طبقه پارکینگ در زیرزمین این مجموعه تجاری و رفاهی و احداث 325 واحد پارکینگ در شعاع اطراف، پارکینگ مورد نیاز این طرح تامین می‎شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha