• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93032815456
  • منبع : فضای مجازی

پاسخ «قاسم‌خانی» به معترضان سفر به برزیل

پاسخ «قاسم‌خانی» به معترضان سفر به برزیل

مهراب قاسم‌خانی طنزپرداز به اعتراضات کاربران فضای مجازی درباره سفر هنرمندان به برزیل، پاسخ داد.

مهراب قاسم‌خانی طنزپرداز به اعتراضات کاربران فضای مجازی درباره سفر هنرمندان به برزیل، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آنچه در سایت «پارسینه» آمده، قاسم‌خانی نوشت: «این ماجرای برزیل رفتن ما هم تبدیل به ماجرای با نمک و پیچیده‌ای شده ... تا دیروز فقط متهم بودیم که با پول بیت‌المال به این سفر رفتیم ولی ماجرا هر روز داره ابعاد وسیع‌تر و پیچیده‌تری پیدا میکنه. با این حال از اونجا که من سعی کردم همیشه به همه احترام بذارم، توضیحاتی رو در جهت روشن شدن لایه‌های مخوف و پنهان خدمت دوستان ارائه می‌کنم. باشد که باعث آرامش روح و روانشان گردد.

١. هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایی به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه‌کننده محترممون آقای هاشمی پرداخت شده و خرج روزانه سفر و خورد و خوراکمون رو هم از جیب خودمون می‌پردازیم. در نتیجه این پول هیچ ربطی به جیب شما دوستان و بیت‌المال نداره. حالا اینکه چرا هزینه یکی دو میلیاردی این سفر تا این حد شما رو دلواپس کرده نمیدونم. کاش این دلواپسی رو برای اون چند صد هزار میلیارد هم داشتید.

٢. من نماینده ایران در برزیل نیستم و هیچ مسئولیت سنگینی هم روی دوش خودم حس نمی‌کنم. من نماینده خودم هستم و به عنوان یه عشق فوتبال و عشق سفر اومدم که از دیدن فوتبال و یه کشور جدید لذت ببرم. در نتیجه توقع خاصی از من نداشته باشید. همونطور که وقتی شما به سفر میرید من هیچ توقعی از شما ندارم.

3. بله، ما داره بهمون اینجا خیلی خوش میگذره. کار بدیه؟ باید خجالت بکشیم الان؟ خوش گذروندن تا جایی که من یادم میاد جرم نیست. از اینکه خوش گذروندن ما باعث ناراحتی شدید بعضی از دوستان شده متاسفم ولی این بیشترین کاریه که از دستم بر میاد. در عوض قول میدم اگه شما هم رفتید سفر و مهمونی و بهتون خوش گذشت، منم دردم نیاد. با این وجود اگه کماکان ناراحت هستید پیشنهاد میکنم برید دم فرودگاه امام تحصن کنید و یه کاری کنید همه اون چند میلیونی که هر سال به قصد خوش گذروندن به سفر میرن کوفتشون بشه چون منصفانه نیست که خوش گذروندن فقط برای ما حروم باشه ...

٤. بله، من مرتکب عمل شنیع شلوارک پوشیدن شدم. اصولا هر بار که به سفر خارج میرم و خصوصا در مناطق گرم مثل اینجا شلوارک میپوشم. جسارتا توی خونه هم همین کار رو میکنم. شاید باورتون نشه ولی توی استخر و دریا هم مایو میپوشم. با شرمندگی توی حموم حتی اون رو هم نمیپوشم ... به هر حال نمیدونستم این موضوع تا این حد ارزش خبری داره که روزنامه هفت صبح که تنها روزنامه‌ای بود که تا الان میخریدم به عنوان تیتر یک عکسش رو روی جلد کار کنه. از همینجا اعلام میکنم که من عکس با شلوارک‌های دیگه و در مکان‌های دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم‌تری نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن. خلاصه که اعتراف میکنم به عنوان یه شلوارک‌پوش اومدم اینجا تا یه عده شورت‌پوش رو تشویق کنم و براشون آرزوی موفقیت بکنم.

٥. از اونجا که من در این سفر خودم رو نماینده ملت ایران نمیدونم، در این یادداشت هم نماینده همسفران دیگه‌ام نیستم و ممکنه خیلی از این دوستان نظرشون کاملا بر خلاف من باشه پس اگه دلتون میخواد به این مطلب هم فحش بدید فقط به من فحش بدید چون در این مورد هم نماینده خودم هستم.

٦. در آخر از اینکه با خوش‌گذرونی خودم موجب درد جانکاه و تشویش خاطر و جراحت اعضای برخی از هموطنانم شدم عمیقا عذرخواهی میکنم ولی مجبورم مطلب رو همینجا خاتمه بدم چون بچه‌ها دم در هتل منتظرن که بریم یه دوری بزنیم و من باید بگردم ببینم شلوارکم رو کجا گذاشتم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۰۹:۵۹

خيلي پررو وبي ادبانه جواب دادي.بني آدم اعضاي يک پيكرند

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۶

واقعا متاسفم که يک هنرمند ما اين طوري جواب ملت رو ميده و متاسفم که ايسنا هم اين خبر رو سايتش گذاشته

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۸

قابل توجه عرفان. ايسنا ديروز نظر مخالفان رو در سرويس سينما و تئاتر هم با عكس و تفصيلات منتشر كرده. پس بيخود يه طرفه به قاضي نرو. در ضمن خبر امروز مال ديگر رسانه‌هاس نه ايسنا.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۶

باسلام وعرض ادب صحبتهاي آقاي قاسم خاني گرچه تاحدودي صحيح است ولي متاسفانه از ادبيات خوبي استفاده نکرده اند

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۶

از ادبيات و لحن نامناسبي در قبال مردم استفاده کرده. يادش رفته اگر اين مردم نبودند اين هنرمندان (!) هم معروف نميشدند.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۸

بي تربيت

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۸

اي قربون اون حرف زدنت برم که جواب خيليارو دادين.آخه يکي نيست به اين مردم بگه آخه به شماچه ربطي داره کي چي ميپوشه؟يارو رفته خوش بگذرونه.دمشم گرم...

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۹

مشکل از اينجاست که ما را فروخت گوهري دهر و شما را خريد! خوش بگذره آقاي پرمدعا...

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۲۰

ابتدا آقاي قاسم‌خاني عزيز كه هميشه با كاراتون خنده رو مي‌آري تو خونه‌هاي بي اميد بايد بگم دنبال شلواركتون نگرديد كه اينجاست.جا گذاشتيد. اكثر هنرمنداي ما با باد كه نه با يك نسيم رنگ عوض مي كنن و اينوري و اونوري مي شن توش شك نيست. امثال شجريان كم پيدا ميشه تو ايران كه هميشه پشت ملت باشن. مردمي كه هيچ زوري ندارن و صبح تاشب دنبال نون شب هستن دلواپس نيستن. اين دو ميليارد سفر شما هم نوش جونتون و خوب تو سواحل برزيل با شلوارك بچرخيد كه واسه همين كار ساخته شديد.اما به نظر من دلواپسي يك عده از اون دو ميليارد! كودكان كار خيابوناي تهرانه كه حتي تلوزين ندارن بازي تيم ملي رو نگاه كنند.شب تا صبح تو خيابونن.سه هزار ميليارد رفته، بايد شما هم دو ميليارد ديگه خرج كنين؟ يعني تو و اون جواد هاشمي واسه كار خير هم اسپانسر مي گيرين؟ البته شما مقصر نيستي ها. مقصر اين مردم ساده ان كه شما هنرمندارو دوس دارن. مثه خود من كه خيلي كاراتو دوس دارم اما خب.برو حال كن داداش.البته نكته ديگر كه ادبياتت رو در خطاب به مردم درست كن! فهميدي؟

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۶

ممنون از اينکه آقاي قاسم خاني اظهار کردند نماينده مردم ايران نيستند و با پول بيت المال به سفر نرفته اند ولي گويا فراموش کردند که از همراهي مردم مشهور شدند آنهم نه حتما از طرفداري قشري که توان سفر خارجي رفتن را دارند، از مردمي که فيلم ديدن سرگرمي‌شان است. بنابر اين شايد روا نباشد اينگونه و به يکباره خود را از مردم جدا بدانند. از نوشته "يک خبرنگار" هم تشکر مي کنم.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۳۵

خوش بودن مال پولدارهاست ديگه ما فقير فقرا چکار کنيم که هر دو سال يه بار بايد وام بگيريم. يه مسافرت داخلي بريم ديگه خارج رفتن برا قشر کارمند روياست! آقاي محراب خوش باش جاي ما رو هم خالي کن

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۱

هميشه هستن کساني که با مخالفت با همه چيز ميخوان خودشونو مطرح کنن.شما ناراحت نشين. از فرصت بدست اومده استفاده کنين و تا جائي که ميتونين خوش بگذرونين. جاي ما رو هم خالي کنين. خووووش بگذره مهراب عزيز

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۳

خيلي خوب و مفيد بود. ما عادت داريم به همه چي گير بديم جز اونايي كه بايد بديم. مثلا يادمون رفته يك سري اومدن و پول نفت 8 سال رو كه با درآمد نفت كل تاريخ ايران برابري مي‌كرد به باددادن و خرج راي آور خودشون كردن نه زيرساختهاي مملكت. آره ما اينيم و لياقتمون اون!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۵۵

واقعا تا کي قرار است رفتار بد خود را با رفتار بد ديگران توجيه کنيم!؟ چون اون 100 ميليارد برد پس من هم 2 ميليارد ببرم؟! اين به نظر من عين بي منطقي است. به ادبيات زننده ايشان کاري ندارم.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۰:۵۵

جالبه نويسنده فيلم هاي تلويزيوني و خوراک‌دهنده فرهنگي به مردم چقدر با عموم مردم فاصله داره!!! ببخشيد جناب! گروهتون ميره بيرون معرفي ميکنيد که 1 گروه توريست هستين يا هنرمندان ايران؟! انتقاد از فرهنگيان بي‌فرهنگ نبايد سانسور بشه ايسنا!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۰

آقاي قاسمخاني زيادي شلوغش نکنيد! پس از جريان رسايي نماينده بسيار محترم و وطن‌پرستمون، حساسيت به اين مسئله پيش اومد و اين حساسيت همزمان شد با سفر هنرمندان و بازيگران به برزيل! براي همين همون ذهنيت پيش اومد! نميخواد از قدرت طنزپردازيت به مردم بندازي! طرز نوشتنت خيلي مغرورانه و توهين‌آميز بود! مطمئنا اگر جريان رسايي و ... نبود، اين حرف و حديثا هم نبود! شما که عقل کل هستي و کلي سناريو مي‌نويسي، ديگه اين ساده‌ترين سناريو به ذهنت نرسيد؟ آخر اينکه برو حالتو بکن!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۶

خوب کاري کرديد رفتيد ولي اين دليل نميشه کارهايي که تو خونه مي‌کنيد يا هر جاي ديگه يا هر جور، اونها را بي‌ادبانه و بدون توجه به شعور عمومي بيان کنيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۷

ادبياتت فاجعه است آقا. مودب‌تر هم ميشد جواب بدي نه با توهين به مردم. "در آخر از اينکه با خوش‌گذروني خودم موجب درد جانکاه و تشويش خاطر و جراحت اعضاي برخي از هموطنانم شدم عميقا عذرخواهي ميکنم". واقعا برات متاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۰

با سلام براي آقاي قاسم‌خاني واقعا متاسفم. تقصيري ايشون ندارند. ايشون تمام هويتي که دارند و حتي اين سفر راهم از لطف مردم دارند و معلومه که خيلي بهشون خوش گذشته تو حال خودشون نبودند که اين متن را نوشتند. مطمئن باشيد با اين مطالب تمام ارزشي که به واسطه اين مردم بدست آورده بودند از دست دادند. فقط صد حيف که همراه اين جمعيت خوشگذران آقاي سيدجوادهاشمي رفتند

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۸

شما از جانب کسي نرفتي؟ شما با اعتبار اين ملت نرفتي؟ اگه نه پس چرا اين شرکته که اسپانسر شده بقال محل ما رو نفرستاد برزيل و تو رو فرستاد؟ مال مفت و دل بي رحم ... اصن شما من‌بعد فرض کن تو حمومي کلا ... راحت باش

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۹

واقعا مسخره و بي‌ادبانه بود

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۴

اميدوارم به تمام کساني که تونستن برن برزيل خوش بگذره از جمله شما هنرمنداي عزيز. ما هم سعي ميکنيم ياد بگيريم با خوشحالي هموطنامون خوشحال بشيم و همه چيزو با هم قاتي نکنيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۷

بعضيا به آقاي قاسم‌خاني گفتن كه لحن خوبي در قبال مردم نداشتن. منم خواستم بگم منظور شما كدوم مردمه؟ اون بنده خدا طرف صحبتش مردم نيست كه بيخودي جو ميدين بلكه طرفش يه سري آدمه بيكار و علافه كه واسه جلب توجه مردم به همه چيز گير ميدن و آرامش هر كسي رو كه بخوان بهم ميزنن. آقا جان دزدي كه نكردن، با پول شخصي خودشون و به عنوان يه حامي رفتن خارج. كار زشت رو امثال اون آدمايي ميكنن كه به خودشون اجازه ميدن از لحظه لحظه خصوصي هر كي كه ميخوان عكس و فيلم تهيه كنن بعدشم بذارن تو سايتا و نشريات و ... در آخرم كه افراد بيكار ميان و در مورد زندگي خصوصي اونا ميخوان نظر بدن. خداييش اگه من جاي آقاي قاسم‌خاني بودم خيلي بيشتر از اين حرفها شاكي ميشدم ولي آقاي قاسم‌خاني چون يه هنرمنده با زبون طنز و به زيبايي جوابشونو داده. هر انساني هر چقدر هم توي جامعه مطرح باشه - چه هنري، چه سياسي، چه ورزشي و يا ... - بالاخره يه محدوده خصوصي هم داره كه كسي نبايد اجازه بده به خودش كه وارد اون محدوده بشه كه اگه بشه كار خطايي كرده. حالا ما بجاي سرزنش خطاكار ميايم و شخصي كه در موردش خطا صورت گرفته رو نقد ميكنيم. خدايا فرهنگ ما كي ميخواد درست بشه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۵:۲۴

كي گفته با پول شخصي رفتن؟! خودش تو متنش نوشته اسپانسر براي يك كار مشخص برده.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۷

واقعا برات متاسفم قاسم خاني. تابلوئه که با پول بيت المال رفتي! حالا بازم خوبه با شورت عکس نگرفته

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۹

شما رو در يك جامعه حرفهاي آزاد هنري به عنوان سياهي لشكر هم قبول ندارند چه برسه به نام گرانقدر هنرمند كه خودتان خودتان را مي ناميد ادب و نزاكت و شعور هم در اين مواقع براي مردم مشخص ميشه و بهتره فورا عذر خواهي كنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۰

وقتي هر کس و ناکسي هر چي دلش ميخواد ميگه و کسي هم جوابشو نميده همين ميشه ديگه(رضا عطاران:من حاضرم بخاطر مردم شلوارمم در بيارم) اگه واسه اين ادبيات سخيف يه نفر جلو اون اقا وايميستاد تو ديگه اينجوري حرف بلغور نميکردي.....

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۳

توي حموم حتي اون رو هم نميپوشم ... بيش از اين هم از شما انتظاري نيست. اين دوران رانت و بي‌هنريتان هم مي‌گذرد و به تاريخ هم نخواهيد پيوست كه نشاني هم نمي‌ماند از اين دو روز كارتان.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۵

بلا نسبت قاسم خاني و تنابنده و دو سه تا به شخصه خيلي از اينايي که رفتن رو اصلا هنرمند نميدونم . امثال هاشمي وستايش! و... در ضمن رفتن حالشو ببرن. به من و تو چه!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۳

با اين پاسخي که داديد بر خلاف ادعاي خودتون ظاهرا کوفتتون شده

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۳

خيلي خوب شد ظرفيت و ادب خود را نشان داديد

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۵

آره آقاي محترم ما ميريم مسافرت و بهمون خوش مي‌گذره و شما نباااايد دردت بياد چون با پول و زحمتي که کشيدم ميرم و حالشو مي‌برم اما يکي مثل شما و امثال شما که الان با هم همسفريد و مفت و مجاني با پولي که معلوم نيست از کجا اومده اگه بخوايد خوشگذروني کنيد به ما فشار مياد. اينکه تو خونه يا تو حموم خونتون چي مي پوشيد و چي نمي‌پوشيد هم به ما ربطي نداره، البته اصلا از کسي مثل شما واقعا اين صحبت بعيد بود ولي .... هرچند همين شماها بوديد که ميگفتيد بايد بنزين گرون بشه، بيشتر از اين ازتون توقع نميره ....

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۹

تهيه کننده محترمتون که يکي ديگه رو پيچونده و رفته.اژانس تعطيلات رويايي همون اژانسيه که از طرف فدراسيون بليط جام جهاني رو فروخته و زير نظر فدراسيونه همه هم ميدونن بودجه فدراسيون از بيت الماله.شما فکر کردي ما گوشامون درازه که ميگي با خرج خودم رفتم؟ با پول خودت هرجاي دنيا ميري و لخت ميگردي به ما هيچ ربطي نداره.ولي با بيت المال رفتنتون به ما ربط داره.چطور تو و امثال تو ميتونيد بريد ولي يه گزارشگر براي بازيها به خاطر پول نبايد بره؟ انقدر سياه نمايي نکنيد اقاي به ظاهر محترم در ضمن تيپ شما اصلا به ما ربط نداره ولي بدون پول بيت المال که به راحتي ميگي دوميليارد که زندگيه خيلي هارو زير و رو ميکنه به ما ربط داره

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۷

خودش هم مثله اوناييه كه بهش توهين كردن! يعني چي وقتي ميگه كه "از اينکه باعث جراحت اعضاي برخي از هموطنانم شدم عميقا عذرخواهي ميکنم؟" اصولا من نميدونم اين هنرپيشه‌ها به خاطر كدام كار فاخر خودشون رو هنرمند ميدونند. اگر لخت بودن تمدنه پس لابد حيوانات متمدن‌ترند.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۹

آقاي هنرمند اول سعي کن بامردم باادبياتي در شان هنر صحبت کنيد. دوم اينکه اگه اين سفر شخصي هست پس چرا بانام هنرمندان حامي تيم ملي به اين سفر رفتيد؟ بعد هم موضوع اين که وقتي يه هنرمندي مثل ليلا حاتمي با اون وقار و شخصيت به يک مراسم رسمي به جشنوراه کن مي ره اينهمه واسش حاشيه درست مي کنند اما شما به اسم هنرمندان ايران با اين پول هاي بادآورده به برزيل مي ريد و با کمال وقاحت به مردم پيام مي ديد که من نماينده ايران در برزيل نيستم و هيچ مسئوليت سنگيني هم روي دوش خودم حس نمي‌کنم.بهمون داره خوش مي گذره ؟ حداقل آقاي هنرمند سعي کن کمي براي مردمي که دوستت دارن درکلام ارزش قائل باشي و کمي سر تعظيم فرود بياري ... "ادب مرد به ز دولت اوست "

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۷

به من و امثال من هيچ ربطي نداره آقاي قاسمخاني چون آنقدر گرفتار مشکلات زندگي هستيم که حتي فوتبال را از تلويزيون به سختي دنبال ميکنيم فقط مردم ايران که دلاورانه در برابر دشمنان در اين شرايط تحريم مقاومت کردند را با ادبيات و لحني بي ادبانه مخاطب فرار ندهيد از شما به اصطلاح هنرمندان بعيد است. مثلا الگوي بچه هاي ما در رسانه هاي تصويري‌ايد. با همه اين تفاصيل بهتون خوش بگذره آقايون و خانمهاي هنرمند!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۷

از اينكه لايه‌هاي پنهان ادبتان را خدمت مردم ارائه مي‌کنيد متشكريم

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۳۳

جناب محراب خان خوش بگذره. ولي "آدم" واسه جواب دادن خودشو لخت نمي‌كنه

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۴۱

من متاسفم از ته قلبم براي مسئولينمون که براي شخص بزرگي چون ليلا حاتمي که واقعا به نمايندگي از خودش و استعدادش رفت اونقدر حاشيه درست کردن ولي اين افراد که به نمايندگي از ملت ايران با پول موسسه‌اي که مربوط به فدراسيون ميشه رفتن و يکيشون اينقدر گستاخانه به مردمش نامه هم مينويسه، آزادن. از ماست که بر ماست

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۳:۱۷

اين لحن و طرز نوشتن از قاسم خاني که تمام کاراش پر از فحش و الفاظ رکيک است بعيد نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۳:۲۲

ادبيات يک مثلا نويسنده که اين باشه از يه آدم عادي چه انتظاري ميره؟! خودشونو نشون دادن :|

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۳:۲۶

چرا نظر منو نذاشتين؟ از چي ترسيدين؟ يعني لحن من از لحن آقاي قاسم خاني بدتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۱

به نظر بنده بهتر بود آقاي قاسم خاني جواب اين جور کارها را نمي دادند. خود ايشان مي داند هر حرفي جواب ندارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۱

به نظر بنده بهتر بود آقاي قاسم خاني جواب اين جور کارها را نمي دادند. خود ايشان مي داند هر حرفي جواب ندارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۳:۳۳

همين مونده بود ديگه تو هم به مردم دري وري بگي. پسر خوب اگه نماينده ملت قرار نبود باشيد پس چرا همش از رسانه‌ها مايه گذاشتيد و نشست خبري برگزار شد؟ اگه حمايت رسانه‌ها نبود کدوم اسپانسر ديوونه‌اي ميومد رو يکي مثل تو سرمايه‌گذاري کنه؟ خوبه همه اينايي که رفتيد در حد سوپراستار هم نيستيد آخه. جواد هاشمي هم خوب با استيل يه آدم مذهبي سر مردم شيره ميماله. خوش باش! اول ادب ياد بگير چه جوري با يه ملت که امثال تو رو بزرگ کردن چه جوري صحبت کني بعد حرف بزن.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۳:۵۴

مرسي خبرنگار.....

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۴:۱۰

وقتي رييس جمهور يک مملکت "البته ريس جمهور قبلي" حرف هايي بدتر از اين بزنه از يک نويسنده که ديگه انتظاري نيست!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۴:۱۱

توصيه من تحريم تماشاي فيلم هاي اين بي تربيت است.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۴:۱۱

متاسفانه اين يه رسم شده بتو کشورمون همه معروف ميشن از بابت مردم بعد ميگن ما نماينده مردم نيستيم. من که متاسف شدم. فوتباليستاي قليوني هم همينو گفتن و.... اما تو همون برزيل رونالدو اصليه يا رونالدينيو تو يه کلوپ شبانه شرکت ميکنن اونم در ايام تعطيلات اما به جرم معروف بودن حريمه سنگيني ميشن. آقاي محترم اگه ميخواي نماينده مردم نيستي چرا من يا کاسب سرکوچه مارو مجاني نبردن. نصف هزينشم حاضرم بدم. از يه نويسنده چنين متني بعيد بود. مسئولين و فوتباليستا که ياد نگرفتن کاش لااقل هنرمندانمون پرچم افتاده بر زمين عذرخواهي رو دستشون ميگرفتن.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۴:۴۷

شما خودت جزو همون آدمايي هستي که لياقتتون يکي مثل همين به اصطلاح هنرمنداس

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۵:۰۴

خوشمان آمد از جوابيه ... آفرين . يه چيزي هست به اسم حسادت که خب بعضيا بهش دچارن بي خيال بابا خوش بگذره خودتو درگير اين جور آدما نکن. انتخاب رنگ شلوارک به نظرم مهم تر از جواب دادن به اين آدما بود :D

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۶:۵۱

از ديد من لباس پوشيدن شما به خودت ربط داره و اينکه خوش ميگذرانيد خدارو شکر.اما دوست عزيز در نهايت احترام بايد بگويم شما و امثال شما هنرمند نيستيد هنرمند واقعي يک ملت و جامعه کسي است که با درد ملتش درآميخته باشد در حالي که بسياري از مريضهاي ما ارز لازم براي تهيه دارو و درمان نميگيرن، شما مي فرماييد با پول خودم! اصلا قبول پول خودت ولي يادتان باشه پول شما بخاطر برنامه هايي ست که مردم نگاه ميکنند!

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۶:۵۹

اول از همه اصلا قرار نبود قاسم خاني به اين سفر بره و انقدر آدماي مهم سينما از اين سفر انصراف دادن تا قرعه دقيقه نود به افرادي مثل مهراب قاسم خاني رسيد. واقعا نميدونم قاسم خاني كجاي هنر و سينما قرار داره ولي در جواب بنده يكش كه خود ايسنا هم جوابش رو نوشته بايد گفت اين آژانس از جيب فدراسيون فوتبال داره خرج ميكنه و عاشق چشم ابروي تو و امثال تو نيست.

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۷:۱۷

کاري به درست و نادرست بودن نامه اي که مهراب قاسم خاني داده ندارم فقط يه سوال از اونايي که اعتقاد دارن اينها اگه به جايي رسيدن، فقط به خاطر مردم بوده سوال : گناه کردن که کارشون انقدي خوب بوده که ملت دوسشون داشته باشن؟ حتما بايد کارهاي ضعيف و بيخود ميساخت که نه کسي دوسش داشته باشه و نه خودش پيشرفتي داشته باشه؟ ايشون کارش رو خوب انجام ميده، طوري که از باعث شده خيلي ها بيشتر بپسندن. حالا اين واسش شده جرم؟؟ دست خودشه که مردم دوسش دارن؟؟؟ مردم واسشون چيکار ميکنن که همش ميگيد هرچي داريد از مردم داريد؟ اين حرف فقط و فقط ميتون از زبون آدمهاي حسود بياد بيرون واقعا دم قديميها گرم که همه حرفاشون راسته: "تا کور شود، هر آنکه نتواند ديد"

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۷:۲۲

اقاي محترم وقتي من و ما ميريم سفر دادار دودور نمي کنيم بي سر و صدا و بي منت اينکارو ميکنيم حالا براي شما چه خيريتي داره که با سرو صدا و بوق و کرناي مطبوعاتي سفر ميکنين

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۷:۵۵

واقعا از مهراب انتظار نداشتم اينجوري حرف بزنه. بند آخر واقعا جاي تعجب داره.آقا مهراب رو شما يه حساب ديگه اي ميکرديم.به شخصه رفتن اينا به برزيل برام اهميتي نداره اما از يه نويسنده محبوب اين طرز صحبت بعيده

avatar
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۷:۵۵

جالبه بعضي ها انگار طلبکارند.من يقين دارم به هر شکلي که اين هنرمندان مي رفتن برزيل چه دولتي وچه شخصي بازم اينها دست از انتقاد هاي تند بر نمي داشتن.