• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93031909998
  • خبرنگار : 71356

لیست اسامی بدهکاران بانکی از اسناد طبقه‌بندی شده بود

لیست اسامی بدهکاران بانکی از اسناد طبقه‌بندی شده بود

... دادستان کل کشور با اشاره به ارسال پرونده 27 نفر از متهمان فتنه 88 به دادگاه، گفت که برای 14 نفر دیگر در این رابطه کیفرخواست صادر شده است.

... دادستان کل کشور با اشاره به ارسال پرونده 27 نفر از متهمان فتنه 88 به دادگاه، گفت که برای 14 نفر دیگر در این رابطه کیفرخواست صادر شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در توضیح قسمتی از صحبت‌هایش درباره متهمان فتنه 88، گفت: در این رابطه پرونده 27 نفر به دادگاه رفت و برای 13 نفر حکم صادر شد.

وی افزود: برای 14 نفر دیگر نیز کیفرخواست صادر شده، اما هنوز پرونده آنها به دادگاه نرفته است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا انتشار لیست بدهکاران بانکی توسط پسر یکی از مسئولان فرهنگی در صفحه اجتماعی‌اش قابل پیگیری نیست، گفت: نامه‌ای که بانک مرکزی به قوه قضاییه داد و اسم تعدادی از افراد را در آن آورد، مهر «به کلی سری» داشت؛ لذا این لیست از اسناد طبقه‌بندی شده است و اگر از این افراد گرفته شده باشد قابل تعقیب است.

محسنی‌اژه‌ای در واکنش به صحبت‌های یکی از خبرنگاران که گفت یکی از مجریان صداوسیما مطالب خلافی را به یک خبرنگاری که در ایران نیست، نسبت داده است، گفت: وجدان انسان، شرع، قانون و جامعه اسلامی ما این اقتضا را دارد که خودمان را جای طرف مقابل بگذاریم؛ زیرا اگر به کسی حرفی نسبت بدهیم و او نتواند از خود دفاع کند خلاف شرع و وجدان است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شکایت کارگران در رابطه با افزایش دستمزدشان دیگر قابل پیگیری نیست، گفت: اگر حکم دیوان عدالت اداری طبق قانون قابل اعتراض باشد به آن رسیدگی می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده استخدام بی‌ضابطه 500 نفر در تامین اجتماعی، گفت: من از جزئیات این پرونده خبر ندارم ولی هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha