• دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 93022918702
  • منبع : نمایندگی کرمان

مالک محموله‌های بزرگ مواد مخدر در خاش دستگیر شد

مالک محموله‌های بزرگ مواد مخدر در خاش دستگیر شد

ایسنا/کرمان فرمانده‌ی قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری مالک فراری محموله‌های سنگین موادمخدر و سرباند اشرار و قاچاقچیان مسلح خبر داد.

فرمانده‌ی قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری مالک فراری محموله‌های سنگین موادمخدر و سرباند اشرار و قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سرهنگ «قادری‌نسب» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، در تشریح این خبر گفت: نیروهای اطلاعاتی قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان پس از یکماه کار اطلاعاتی گسترده شرور فراری به نام «ر-گ» را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: از آنجایی که آخرین محل اختفای این شرور در شهرستان خاش بود تیم‌های تکاوری این قرارگاه به شهرستان اعزام شدند و با هماهنگی قضایی و با ملحق شدن تیم‌های کمکی از پلیس خاش به مأموران تکاوری، عملیات دستگیری این شرور آغاز شد.

فرمانده‌ی قرارگاه عملیاتی ابوذر اظهار کرد: پلیس در یک عملیات ضربتی کاملاً برنامه‌ریزی شده منزل شرور را محاصره کرده و ضمن دستگیری وی، دو قبضه سلاح ممنوعه نیز در بازرسی از مخفیگاهش کشف کرد.

وی یادآور شد: برابر سوابق موجود، شرور دستگیرشده در سال 87 در درگیری با نیروهای انتظامی جیرفت که به شهادت «مجید مشایخی» و کشف 500 کیلوگرم تریاک منجر شد بعنوان مالک مواد مخدر و سرباند اشرار و قاچاقچیان مسلح فعالیت داشته است.

قادری‌نسب، خاطرنشان کرد: شماری از همدستان و زیردستان این شرور قبلاً توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در عملیات کشف یک تن و 400 کیلوگرم تریاک دراصفهان و کشف یک تن تریاک و20 کیلوگرم هروئین در شهرستان بم دستگیر شدند بر شرارت‌های متعدد این شرور اعتراف کرده‌اند.

وی یادآور شد: شرور دستگیر شده، تحت تعقیب دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جنوب شرق کشور بوده که درعمده ناامنی‌های جاده‌ای و درگیری‌های مسلحانه و گروکشی و... نقش داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha