• سه‌شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93020906023

/اختصاصی ایسنا/

اختصاص دومین سبد کالا فقط به دو گروه

اختصاص دومین سبد کالا فقط به دو گروه

بنا بر تصمیمات اخذ شده قرار است سبد کالا در مرحله دوم فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق گیرد.

بنا بر تصمیمات اخذ شده قرار است سبد کالا در مرحله دوم فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق گیرد.

یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر فوق با اشاره به این‌که قرار است تغییرات اساسی در مشمولان دریافت سبد کالا ایجاد شود، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده تا امروز بنا بر این است که سبد کالا تنها به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق گیرد.

وی با اشاره به این‌که البته این احتمال وجود دارد پس از این که تمامی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سبد کالای خود را دریافت کردند دوباره مشمولان جدید تعریف شوند، گفت: تا این لحظه تصمیم بر این است که مرحله دوم توزیع سبد کالا نیز به دو بخش تقسیم شود و در بخش اول تنها کمیته امداد و بهزیستی این سبد را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، سبد کالا در مرحله اول به کلیه شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح اعم از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی و کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان (به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و دانشجویان متأهل (به تشخیص وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی) و طلاب (به تشخیص مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه )، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور تعلق گرفت.

توزیع سبد کالا در مرحله اول از سیزدهم بهمن ماه 1392 آغاز شد و کالاهای آن در مرحله اول شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و یک شانه تخم مرغ 24 عددی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۱۱:۴۱

والا ما تخم مرغ نديديم

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۱۲:۱۹

من دانشجوي متاهل بودم. سبد کالا نگرفتم. 100 بار پيامک دادم. کد پيگيري الکي بهم دادن. لطفا ما رو خراب نکنيد. ما مرحله اولم چيزي نگرفتيم ...

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۱۳:۴۵

واقعا براي يک سبد کالا اينقدر خود را به زحمت انداختي؟ من کمتر مي خورم اما به شخصيت خود اينگونه آسيب نمي زنم. ما خودمان را خراب يا آباد مي کنيم و نه ديگران.

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۱۲:۳۱

عده اي سرمايه دارهم عضو کميته امدادند که مقرري ميگيرند درحاليکه درمرحله اول بودند فقرايي که سبد نگرفتند .گناه اينها چيست آقاي دولت اعتدال وتدبير

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۰ ۰۸:۴۰

با سلام . اولا جاي بسيار تاسف است که همه صحبت ها برنامه روزي شده، دوما اگر مرحله سوم توزيع شوداين دو گروه را هم حذف کنيد چون .....