• یکشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93013112853

خشم کی‌روش از "اظهارنظرهای بی‌ارزش"

خشم کی‌روش از "اظهارنظرهای بی‌ارزش"

وضعیت تیم ملی در آفریقای جنوبی و انتشار اظهار نظرهایی علیه کادر فنی و تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش را کلافه کرده است.

وضعیت تیم ملی در آفریقای جنوبی و انتشار اظهار نظرهایی علیه کادر فنی و تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش را کلافه کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که تنها 53 روز تا آغاز جام جهانی 2014 برزیل باقی است و تیم ملی بر اساس برنامه‌ی از پیش تعیین شده قرار بود مهم‌ترین بخش از دوران آماده سازی‌اش را برای حضور در جام جهانی در آفریقای جنوبی سپری کند، شرایط به وجود آمده تیم ملی و کادر فنی را در شرایط نامناسبی قرار داده است.

انتشار اظهار نظرهایی در این چند روز علیه تیم ملی و کی‌روش باعث شده تا سرمربی تیم ملی به این مساله واکنش نشان دهد. او از دفاع نکردن از تیم ملی و خودش مقابل آنچه "اظهارنظرهای بی‌ارزش" خوانده به شدت گلایه‌مند است و گفته کسی نیست از او و تیم ملی حمایت کند.

با این وضعیت مشخص نیست که کی‌روش در روزهای آینده چه تصمیمی را بگیرد؛ آن هم درست در روزهایی که سایر تیم‌های آسیایی با امکانات فراوان آماده حضوری آبرومند در برزیل می‌شوند و بعید نیست با این وضعیت پس از پایان جام‌جهانی تنها افسوس و حسرت برای روزهای از دست رفته در ورزش ایران باقی بماند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۰۹:۳۶

ياد کتاب " جامعه شناسي نخبه کشي " نوشته ي علي رضاقلي مي افتم.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۰۱

سلام/ حيف از اين همه هزينه كه براي فوتبال كشورمان مي شود

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۱۱

فدراسيون فوتبال براي خودش حرف ميزند و کارلوس کي روش هم براي خودش حرف ميزند به علت ضعف فدراسيون فوتبال بين اين دو هماهنگي وجود ندارد!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۲۲

دقيقا همينطور خواهد شد و براحتي مربي با دانشي چون کروش را از دست خواهيم داد و عنان کار را به مربيان پرادعاي داخلي خواهيم داد... افسوس و صد افسوس

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۳۵

به نظر من فوتبال کشور ما بايد تعطيل شود براي هميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۰:۳۷

بازيکنان ما از ليگ کويت وقطر وايران به جام جهاني ميروند. نه از لاليگا و بوندسليگا. کي روش مي داند که سطح فوتبال آسيا خيلي از دنيا عقب . او نمي خواهد که تجربه پرتغال 7 ،کره شمالي 0يا آلمان 8 ،عربستان سعودي 0 براي ايران مقابل آرژانتين تکرار شود. اما متاسفانه يک عده از مربيان وطني دوست دارند که کي روش نتيجه نگيرد و آن وقت آنان مدعي شوند که دواي درد فوتبال ايران تنها مربيان ايراني هستند با تاکتيک سانتر از جناحين و فوتبال علي اصغري.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۱:۰۵

به نظر من تا کفاشيان نره فوتبال ايران حالت نزولي خواهد داشت بايد يکي بياد که خودش اهل فوتبال باشه . درد فوتبال رو بفهمه...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۱:۱۷

همـــين تيم رو بدن دست فرکي ببين چيکارش ميکنه بدون منت . کيروش رو نميخوايم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۲:۴۴

ديگه واقعا حالمون از اين حرف هاي مزخرف و جنجالي در باره تيم ملي و فوتبال و تباني و حاشيه و .... بهم خورده مگه چه اتفاقي افتاده نمي تونن اونهايي که ادعاي ايراني بودن دارن و چوب لاي چرخ تيم هاي ورزشي مي گذارن کمي ساكت شن و تا اخر سر معلوم بشه کي خوب کار کرده تا تشويق بشه و کي بدکار کرده تا کشور تلکيفش را واضح بدونه که مقصر کيه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۳:۲۱

آقاي کيروش واقعااميدوارماين پيامو بخونين:شما به حرفاي اين آدما توجهي نکن اين همون کسايي هستن که منافع شخصيشون با حضور شما به خطر افتاده.اينا اگه بخوان به عنوان يه تماشاگرم برن بازي منچسترو ببينن بايد ماهها تلاش کنن اما شما کسي هستي که تيمي به بزرگي منچستر به کسي مثل شما افتخار ميکنه.ما مردم ايران با تمام وجود به شما افتخار ميکنيم.وبا تمام وجود از شما حمايت ميکنيم وقلبهامون هميشه با شماست.پس با قدرت به کارت ادامه بده.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۳:۳۹

کاش کسي پيدا بشه و به کيروش اعلام کنه که تمام ملت ايران پشت او و تيمش ملي ايران هستند.و ايشون نبايد به حرف هاي 4 نفر آدم بد بين و غير منصف و خودخواه چه مدير تيم چه سرمربي چه هر کس ديگه اي توجه کنه. کاش برنامه نود يه نظر سنجي درباره لزوم حمايت از کيروش انجام بده تا موضوع پشتيباني ملي به خود کيروش و بدخواهان منافع ملي ثابت بشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۴:۵۳

کاش مي توانستيم اين پول و امکانات را در اختيار تيم ملي واليبال ايران بگذاريم . خودمان را داريم مي کشيم تا از گروه خود صعود کنيم و بعد حذف شويم و بعد جشن بگيرم .

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۶:۰۶

به نظر من حاشيه سازي بيش از حد رسانه ها و تلويزيون سبب شده فوتبال کشور تمرکز نداشته باشه و فقط عقبگرد کنه. اما ورزشهاي ديگه چراغ خاموش رشد مي کنن. حاشيه هم فقط به خاطر پوله که ريخته تو فوتبال.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۷:۰۹

کيروش را تنها نذاريم بعد رفتنش متوجه خواهيم شد چقدر بزرگ بوده