• سه‌شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92122718021

انتقال 13 تن از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان/4/

رییس پلیس پایتخت: گزارشی از انسداد معبر و درگیری در سطح شهر نداریم

رییس پلیس پایتخت: گزارشی از انسداد معبر و درگیری در سطح شهر نداریم

رئیس پلیس پایتخت شمار مجروحان حوادث چهارشنبه‌ آخر سال را تاکنون 28 نفر و افراد بستری را 13 نفر اعلام کرد.

رئیس پلیس پایتخت شمار مجروحان حوادث چهارشنبه‌ آخر سال را تاکنون 28 نفر و افراد بستری را 13 نفر اعلام کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا حوالی ساعت 20:30 در گزارش سوم خود از وضعیت پایتخت در چهارشنبه آخر سال به خبرنگار ایسنا مستقر در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت، گفت: برابر آمارهای آتش‌نشانی، تاکنون دو درخت و چهار سطل زباله آتش‌ گرفتند که تمامی آنها توسط ماموران آتش‌نشانی اطفا شد.

وی به آمار مجروحان حوادث امشب نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس آمارهای اورژانس تاکنون 28 تن در حوادث آخرین چهارشنبه سال در تهران مصدوم شده‌اند که 13 نفر از آنها به بیمارستان منتقل و بستری شدند. از سوی دیگر 13 مورد از مصدومان بیمارستانی امشب دچار ضایعه چشمی هستند و مردی نیز بر اثر انفجار مواد محترقه سه انگشت دست راست خود را از دست داده است.

ساجدی‌نیا با تاکید بر اینکه ترافیک در سطح تمام معابر پایتخت هم‌اکنون عادی و روان است و هیچ مشکلی در خصوص انسداد معبر بر اثر روشن کردن آتش گزارش نشده است، گفت: در عین حال گزارش‌های دریافتی از سطح شهر نیز حاکی است درگیری خاصی در سطح پایتخت نداشتیم و هیچ ناهنجاری را نیز توسط رانندگان خودرو مشاهده نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، علاوه بر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مانند اورژانس، آتش‌نشانی و سپاه، دقایقی پیش تورک معاون دادستان تهران نیز در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت حضور یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha