• سه‌شنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92111510626
  • خبرنگار : 71431

اعلام وضعیت امنیتی مازندران/آماده‌باش یگان ویژه و راهور

اعلام وضعیت امنیتی مازندران/آماده‌باش یگان ویژه و راهور

فرمانده انتظامی استان مازندران وضعیت امنیتی در این استان را خوب ارزیابی کرد و از آماده‌باش نیروهای پلیس راهور، یگان ویژه و ... خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران وضعیت امنیتی در این استان را خوب ارزیابی کرد و از آماده‌باش نیروهای پلیس راهور، یگان ویژه و ... خبر داد.

سردار مسعود جعفری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیتی و خدماتی در استان مازندران، افزود: در حال حاضر دستگاه‌های امدادی مشغول فعالیت در محل هستند.

وی با بیان اینکه مسیر تنکابن که شب گذشته بسته شده بود صبح امروز بازگشایی شد، افزود: در قسمت‌های برف زده تمامی نیروهای امدادی مشغول به کار هستند و شاهراه اصلی مازندران که از رامسر تا آمل را در بر می‌گیرد نیز باز است و مشکل تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس مازندران درباره چرایی اعمال محدودیت ترافیکی در برخی از محورهای این استان نیز گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و تسریع در امدادرسانی یکسری محدودیت ترافیکی در این محورها اعمال شده که هم‌اکنون برداشته شده است؛ اما از رانندگان می‌خواهد ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری حتما در محورهای برف‌گیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ چرا که پلیس از تعدد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.

جعفری نسب از آماده‌باش ویژه نیروهای پلیس، یگان ویژه، پلیس راهور، بسیج، سپاه در محل خبر داد و گفت: این نیروها در سطح استان مستقرند و خوشبختانه وضعیت ایمنی مطلوبی در استان وجود دارد و مشکلی نداریم.

وی درباره ارائه خدمات به شهروندان و حادثه‌دیدگان نیز افزود: در این خصوص اولویت‌بندی‌هایی صورت گرفته و خدمات به افراد ارائه خواهد شد.

رئیس پلیس مازندران درباره مشکل قطعی برق و احتمال بروز یکسری مشکلات امنیتی اظهار کرد: همانطور که گفتم مشکلی در این مناطق نداریم.

جعفری‌نسب با بیان اینکه از زمان بارش برف تاکنون در شهرهای مختلف استان نظیر رامسر، نوشهر، تنکابن و ... حضور داشته‌ام ، گفت: خوشبختانه مشکلی گزارش نشده است با این وجود پلیس در آماده‌باش کامل است و اجازه هیچ‌گونه فرصت‌طلبی و سودجویی را به عده‌ای انگشت شمار نخواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha