• جمعه / ۲۷ دی ۱۳۹۲ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92102715849

محمد نوری: استقلال از مساوی راضی است اما ما به هیچ وجه

محمد نوری: استقلال از مساوی راضی است اما ما به هیچ وجه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها از تساوی داربی راضی‌اند اما ما برای برد آمده بودیم و به هیچ وجه راضی نیستیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها از تساوی داربی راضی‌اند اما ما برای برد آمده بودیم و به هیچ وجه راضی نیستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری که به عنوان بهترین بازیکن داربی 78 انتخاب شد درباره‌ی این مسابقه اظهار کرد: پرسپولیس آمده بود که داربی را ببرد. ما به شدت نیازمند سه امتیاز این مسابقه بودیم و یک بازی کاملا هجومی را در دستور کارمان قرار دادیم. ما به استقلالی‌ها حتی یک فرصت گلزنی هم ندادیم و اکنون ناراحتیم که این بازی مساوی شد.

وی افزود: یک بار توپ را به تیر دروازه زدیم و موقعیت‌های دیگری هم ایجاد شد اما نهایتا هیچ‌کدام از این توپ‌ها گلی در بر نداشت. فکر می‌کنم استقلالی‌ها از تساوی به دست ‌آمده راضی باشند اما پرسپولیس به هیچ وجه راضی نیست. ما با استقلالی‌ها اختلاف امتیاز داریم و باید آن را کم می‌ کردیم. حالا باید ببینیم آیا می‌توانیم در جام حذفی در صورت روبه‌رو شدن با استقلال این تیم را شکست دهیم یا خیر.

نوری که نمی‌دانست به عنوان بهترین بازیکن فنی انتخاب شده یا بهترین بازیکن اخلاق! در پاسخ به این‌که آیا درگیری‌های میان ملی‌پوشان دو تیم در جریان مسابقه تاثیری بر ارتباط آنها در تیم ملی خواهد گذاشت؟ اظهار کرد: خیر هیچ تاثیری ندارد؛ چون همه ما با هم دوست هستیم. ملی‌پوشان پرسپولیس و استقلال بیرون از میدان مسابقه دوستان صمیمی هستند و اصلا همه ما با هم ارتباط داریم. این در زمین مسابقه است که کری‌خوانی‌ها و رقابت وجود دارد. در پایان باز هم می‌خواهم بگویم شرمنده هواداران پرسپولیس شدیم که نتوانستیم بازی را ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha