• دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92102313359

احتمال شکایت قهرمان المپیک به دیوان عدالت اداری

ساعی: برای کمیته المپیک مدرکی نداده بودم/به خاطر خودشان نامه سازمان بازرسی را کنار گذاشتند

ساعی: برای کمیته المپیک مدرکی نداده بودم/به خاطر خودشان نامه سازمان بازرسی را کنار گذاشتند

اسامی کاندیداهای حاضر در انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام شد. در این بین نامی از هادی ساعی، احمد دنیامالی و مصطفی هاشمی‌طبا نبود. هادی ساعی در مورد نبودن نامش در این فهرست گفت:‌ برای شرکت در این انتخابات مدارک لازم را ارائه نداده بودم.

اسامی کاندیداهای حاضر در انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام شد. در این بین نامی از هادی ساعی، احمد دنیامالی و مصطفی هاشمی‌طبا نبود. هادی ساعی در مورد نبودن نامش در این فهرست گفت:‌ برای شرکت در این انتخابات مدارک لازم را ارائه نداده بودم.

قهرمان تکواندوی جهان و المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که چرا نامش در لیست اعلام شده وجود ندارد، اظهار کرد: برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده اما هیچ مدرکی به آنها نداده بودم.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط طبیعی بود که نام او بین نفرات نهایی وجود نداشته باشد، گفت:‌ چندان هم طبیعی نبود؛ چرا که بقیه اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس هم با وجود همین شرایط در این انتخابات حضور دارند. اگر عضو شورا بودن، نماینده مجلس بودن و رییس فدراسیون بودن شغل است، پس چطور شده که الان این مسئله دیگر شغل به حساب نمی‌آید و می‌توانند شرکت کنند؟

قهرمان تکواندو بازی‌های المپیک 2008 پکن در پاسخ به این سوال که هیات اجرایی اعلام کرده روسای فدراسیون‌ها، در صورتی که در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک رای بیاورند باید از ریاست فدراسیون استعفا دهند گفت: بله آنها این قانون را گذاشته‌اند اما نمی‌دانم چرا این قانون را در مورد ما اجرا نکردند؟ من و جدیدی هم برای شرکت در انتخابات همین را می‌گفتیم. می‌گفتیم که بگذارید شرکت کنیم و اگر رای آوردیم استعفا می‌دهیم اما اجازه ندادند. حالا چه شده که این تصمیم را اجرایی می‌کنند و همه آن مسائل را یادشان رفته؟ به ما می‌گفتند اول استعفا دهید بعد در انتخابات شرکت کنید اما اکنون که خیلی از آقایان حاضر در انتخابات، دو شغله هستند، این قانون دیگر کارایی ندارد، چون خودشان برای پست تلاش می‌کنند و گویا نامه سازمان بازرسی کل کشور را کنار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم در انتخابات کمیته المپیک شرکت کنم اما این را می‌گویم چون خودشان برای این موضوع تلاش می‌کردند، در انتخابات مانده‌ام.

قهرمان تکواندوی بازی‌های المپیک 2004 آتن گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم مانده است که چه کار کند. منتظرم ببینم که انتخابات کمیته ملی المپیک چطور برگزار می‌شود. بعد از آن باید تصمیم بگیرم که در مورد این انتخابات چه بگویم.

ساعی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از اتفاقات مجمع فدراسیون تکواندو، جلسه‌ای را با پولادگر رییس فدراسیون داشته است، گفت: هیچ جلسه‌ای نداشتیم چرا که دیگر موضوع در دست پولادگر نیست. ضمن آنکه قرار بود جلسه‌ای برگزار شود اما آن جلسه فایده‌ای نداشت.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که گفته بودید دیگر تمایلی ندارید با فدراسیون تکواندو همکاری کنید، آیا اکنون هم بر همان تصمیم قبلی خود استوار هستید افزود: بله. دیگر نمی‌خواهم با فدراسیون همکاری کنم.

وی به آماده بودن شکایت‌نامه‌اش پیرامون اتفاقات رخ داده در مجمع فدراسیون تکواندو اشاره کرد و گفت: منتظرم ببینم که انتخابات کمیته ملی المپیک به کجا می‌کشد و بعد از آن از طریق مجامع داخلی، پیگیر کارهای شکایتم خواهم بود. دو هفته پیش با من و جدیدی همین کار را کردند و اجازه ندادند در انتخابات شرکت کنم اما حالا خودشان می‌خواهند شرکت کنند. باید ببینم که چه می‌شود و اگر نتیجه لازم را نداشت، از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha