• یکشنبه / ۱ دی ۱۳۹۲ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92100100469
  • خبرنگار : 71439

طرح استیضاح وزیر صنعت با 14 امضا کلید خورد

طرح استیضاح وزیر صنعت با 14 امضا کلید خورد

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

سیدمحمد بیاتیان که خود طراح این استیضاح است، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر این طرح 14 امضا دارد و به این دلیل که امکان این وجود دارد که برخی نمایندگان در میانه کار امضای خود را پس بگیرند، در تلاشیم تعداد امضاها را به بیش از 20 عدد برسانیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح ان‌شاءالله تا روز چهارشنبه تقدیم هیأت رئیسه مجلس می‌شود.

به گفته وی، استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت ده محور دارد که ناکارآمدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزایش قیمت کالاهای اساسی، واردات بی‌رویه کالاهای لوکس و خودروهای گران‌قیمت، نابسامانی مدیریتی و عدم استفاده از نخبگان، مهمترین محورهای این استیضاح است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۰-۰۱ ۲۰:۳۷

يک کار درست تازه اگه انجام بشه

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۰۱ ۲۱:۴۸

آقايان نماينده چرا وزير صنعت دولت قبل را که همه موارد مطرح در متن استيضاح را کامل بجا آورد و تورم را چند برابر کرد بازخواست و حتي سوال نکردند؟ تا کي ميخواهيد جناحي رفتار کنيد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۰۱ ۲۱:۵۱

اي خدا خيلي منتظر انتخابات مجلسم

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۰۱ ۲۲:۳۹

با سلام. من در شرکتي واقع در شهرک الکترونيک اروميه زير نظر سازمان صنايع کوچک وزارت صنعت معدن تجارت کار مي‌کنم. شرکت ما يک شرکت کاملا تحقيقاتي و دانش‌بنيان است. اساس کارهاي تحقيقاتي صرف وقت بسيار و تمرکز است. متاسفانه مدير اين شهرک شخصي است که مديريت ندارد. اخيرا به دستور ايشان از ورود اعضاي شرکت ما که همگي يا داراي مدرک phd الکترونيک و يا دانشجوي دکتري هستند به دليل مشکلات شخصي جلوگيري مي‌شد که با اصرار ما به نگهبان براي نشان دادن دستور کتبي، نگهبان فقط دستور شفاهي مدير را کافي مي‌دانست. قطع برق و کاهش ساعات تردد در شرکت تا ساعت 6 بعد از ظهر نمونه‌هاي ديگر کارهاي ايشان مي‌باشد. با وجود چنين مديرهايي واقعا هم تحريم‌ها هيچ اثري ندارد و اين مديرها 100 برابر بدتر از تحريم‌ها هستند.