• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92082013237
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

در پی ترور دادستان زابل برگزار شد

جلسه شورای تأمین هیرمند برای تشدید تدابیر حفاظتی و امنیتی

جلسه شورای تأمین شهرستان هیرمند روز گذشته تشکیل و طی آن درباره تشدید تدابیر حفاظتی و امنیتی در این شهرستان، پس از ترور دادستان زابل - که پیشتر دادستان هیرمند بوده است - تصمیم‌گیری شد.

جلسه شورای تأمین شهرستان هیرمند روز گذشته تشکیل و طی آن درباره تشدید تدابیر حفاظتی و امنیتی در این شهرستان، پس از ترور دادستان زابل - که پیشتر دادستان هیرمند بوده است - تصمیم‌گیری شد.

فرماندار هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در سیستان و بلوچستان، گفت: کنترل و تجهیز امنیت و حفاظت از شخصیت‌های مذهبی، حقوقی و سیاسی شهرستان هیرمند در دستور کار شورای تأمین این شهرستان قرار گرفته است.

نظر ده‌مرده افزود: به مأموران نیروی انتظامی، به منظور حفاظت از قضات و مسئولان حقوقی دستور اکید داده شده است. درباره حفاظت از شخصیت‌های مذهبی، حقوقی و سیاسی شهرستان هیرمند نیز تصویب شد و طی سلسله مراتب به شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا دادستان زابل ردیف حفاظتی داشته است یا خیر؟" گفت: نداشته است؛ چون اگر داشت، ترور نمی‌شد.

فرماندار هیرمند درباره اقدامات انجام شده در مورد دستگیری فرد یا افراد مرتبط با ترور دادستان زابل نیز اظهار کرد: طبق گزارشاتی که تا دیروز داشتیم، چند مظنون تحت پیگرد قرار گرفته‌اند و همه مأموران امنیتی و انتظامی تمام تلاش خود را برای دستگیری عامل یا عاملان ترور انجام می‌دهند.

وی افزود: در شورای تأمین در جهت امنیت هیأت‌های عزاداری با توجه به ایام محرم نیز تصمیماتی گرفته شد که می‌توان به کنترل شدید مبادی ورودی و خروجی شهرستان هیرمند و استقرار نیروهای امنیتی و حفاظتی برای دسته‌های عزاداری اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۸-۲۰ ۱۷:۵۳

خدا لعنت کند هر کس که فرزندي را بي پدر کرد و خانواده‌اي را بي سرپرست. شهادتش مبارک