• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 92082012800
  • خبرنگار : 71049

آغاز نشست مشترک آمانو و صالحی

آمانو: امیدواریم به نتایج جدی و محکم برسیم

آمانو: امیدواریم به نتایج جدی و محکم برسیم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آغاز نشست با ایران ابراز امیدواری که از مذاکرات با ایران نتایج محکم و جدی بدست آید.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آغاز نشست با ایران ابراز امیدواری که از مذاکرات با ایران نتایج محکم و جدی بدست آید.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌یی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در آغاز نشست مشترک با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اظهار کرد: در ادامه مذاکرات قبلی در وین امیدواریم امروز مذاکرات موفقیت‌آمیزی داشته باشیم و بتوانیم برای مسائل و مطرح میان ایران و آژانس راه‌حل مناسب بیابیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در این چارچوب مسائل باقی مانده میان ایران و‌ آژانس حل و فصل شوند.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین در رابطه با دست یافتن دو طرف به یک بیانیه مشترک برای همکاری براساس توافقنامه که قرار است میان ایران و آژانس به امضا برسد ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسنا، هم‌چنین یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنانی کوتاه با ابراز خرسندی از سفرش به ایران گفت: امیدوارم بتوانیم امروز یک بیانیه مشترک براساس تفاهم‌ها و توافق‌های که صورت می‌گیرد داشته باشیم؛ قرار است کارشناسان و متخصصان دو طرف امروز بر روی جزییات این توافق با یکدیگر صحبت و آن را نهایی کنند.

آمانو گفت: ما امیدواریم بر اساس رویکرد جدید ایران از سوی دولت و سازمان انرژی اتمی این رویکرد جدید را ادامه دهیم و بر روی مسائل و ابهام‌ها متمرکز شویم تا به طور واضح و شفاف همه مسایل باقی مانده حل و فصل شوند.

به گزارش ایسنا، ‌پیش از نشست مدیرکل آژانس و رییس سازمان انرژی اتمی ایران صالحی و آمانو در دیداری خصوصی با یکدیگر گفت‌وگو کردند در این نشست قرار است کارشناسان دو طرف مباحث توافقنامه جدید ایران و آژانس را نهایی کنند و پس از آن صالحی و آمانو سند همکاری را امضا خواهند کرد و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۸-۲۰ ۱۱:۵۳

آره اميدوار باش. ميگن اميدواري چيز خوبيه