• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 92082012773
  • خبرنگار : 71411

ادامه تحقیقات قضایی درباره قتل معاون وزیر صنعت

ادامه تحقیقات قضایی درباره قتل معاون وزیر صنعت

پس از وقوع قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی در صحنه، تحقیقات قضایی برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده آغاز شد.

پس از وقوع قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی در صحنه، تحقیقات قضایی برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حدود ساعت 8:30 شب‌گذشته صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک دستگاه پژو در خیابان گلبرگ از ناحیه سر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

با اطلاع موضوع به بازپرس ویژه قتل و حضور وی در صحنه وقوع جرم، تیمی از ماموران بررسی صحنه جرم نسبت به کشف قتل ماموریت یافتند.

بر اساس این گزارش، یک مقام آگاه در دفتر سخنگوی قوه قضاییه به خبرنگار حقوقی ایسنا گفت که صفدر رحمت‌آبادی تا حدود ساعت 6:30 عصر در منزل بوده و پس از آن برای شرکت در یک جلسه از منزل خارج شده و ظاهرا حدود یکی دو ساعت بعد در میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون کسی در این رابطه دستگیر نشده است، افزود: با توجه به تحقیقات انجام شده، احتمالاتی وجود دارد ولی هنوز قطعی نیست.

به گفته این مقام آگاه، معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اثر اصابت دو گلوله به مغز و سینه‌اش به قتل رسیده است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، با دستور بازپرس جسد مقتول برای انجام تحقیقات پزشکی به پزشکی قانونی (کهریزک) منتقل شده است.

علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور نیز در این رابطه به ایسنا گفت: شب گذشته ساعت حدود 8:30 ماموران راهنمایی و رانندگی متوجه انحراف یک خودرو می‌شوند و وقتی نزدیک‌تر می‌روند، متوجه می‌شوند که فردی پشت فرمان این خودرو به علت اصابت گلوله کشته شده است. بعد از بررسی بخش فنی به این نتیجه می‌رسند که گلوله از نزدیک و از داخل خودرو به آن فرد شلیک شده است.

عبداللهی با بیان اینکه موضوع در حال بررسی است، ادامه داد: این موضوع به هیچ وجه امنیتی، سیاسی نبوده و بحث ترور مطرح نیست.

صفدر رحمت‌آبادی اصالتاً اهل کنگاور کرمانشاه و از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که با تغییر دولت در سمت خود باقی مانده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha