• دوشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۲ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92080603628
  • خبرنگار : 71038

درگیری با اشرار مسلح در میرجاوه یک روز پس از حادثه سراوان

افشای نقش صهیونیست‌ها‌ در حمایت از «جیش العدل» از سوی فرمانده مرزبانی ناجا

افشای نقش صهیونیست‌ها‌ در حمایت از «جیش العدل» از سوی فرمانده مرزبانی ناجا

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به ارائه توضیح در مورد گروه موسوم جیش‌العدل که مسئولیت حادثه تروریستی سراوان را برعهده گرفته، پرداخت.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به ارائه توضیح در مورد گروه موسوم جیش‌العدل که مسئولیت حادثه تروریستی سراوان را برعهده گرفته، پرداخت.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم ختم همسر مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی در جمع خبرنگاران، گفت: این گروه بیش از یک سال است که اعلام موجودیت کرده و بعضا تحرکات ایضایی داشته و در سال جاری با نیروهای ما چند مورد درگیر شده و ما نیز در برابر آن اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی سراوان و با بیان اینکه با توجه به این قضیه ما نیز اقدامات جدیدی را انجام می‌دهیم، گفت: آن‌ها از انجام این اقدامات تروریستی ضرر می‌کنند، چرا که آن‌ها هر چقدر این کارها را انجام دهند ما مصمم‌تر می‌شویم که با آن‌ها حتی در مورد موارد جزئی نیز برخورد کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان این که آن‌ها در سال جاری چندین مورد تعرض داشته‌اند، گفت: آن‌ها در نقطه صفر مرزی مستقر شده بودند و به قصد ضربه زدن، وارد شده بودند.

وی همچنین با بیان این که یک روز بعد از حادثه تروریستی سراوان درگیری نیز با اشرار مسلح در میرجاوه ایجاد شده بود، گفت: در این درگیری چند تن از اشرار مسلح کشته شدند که جنازه سه تن از آنان در دست ماست و جنازه دو تن دیگرشان به پاکستان منتقل شده است.

به گفته ذوالفقاری احتمال نمی‌دهیم این حادثه با آن گروه (جیش‌العدل) مرتبط باشند، چراکه بیشتر آن‌ها قاچاقچی بودند.

فرمانده مرزبانی ناجا درباره اینکه آیا گروه جیش العدل زیر نظر شاخه‌ای از گروه طالبان یا القاعده است، گفت: در حال حاضر براساس برخی از گزارش‌ها نزدیک به 2500 فرقه در منطقه خاورمیانه اعلام موجودیت کرده‌اند که پشت سر آن‌ها صهیونیست‌ها هستند.

وی گفت: پشت سر این فرقه‌ها صهیونیست‌ها و دشمنان هستند که آنان را ساپورت مالی و تحریک می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha