• دوشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92072214367
  • خبرنگار : 71431

سقوط 8 طبقه‌ای مرد نگهبان به چاهک آسانسور

سقوط 8 طبقه‌ای مرد نگهبان به چاهک آسانسور

نگهبان یک ساختمان در خیابان بهشتی تهران صبح امروز به علت بی‌احتیاطی از ارتفاع هشت طبقه چاهک آسانسور به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

نگهبان یک ساختمان در خیابان بهشتی تهران صبح امروز به علت بی‌احتیاطی از ارتفاع هشت طبقه چاهک آسانسور به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: خبر سقوط یک کارگر به چاهک آسانسور در ساعت 8:32 امروز به آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد که پس از آن عوامل گروه نجات 13 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان بهشتی نرسیده به خیابان ولیعصر (عج) اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: عوامل آتش‌نشانی مشاهده کردند که محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه با چهار طبقه زیرزمین است که نگهبان این ساختمان صبح امروز به علت بی‌احتیاطی از طبقه چهارم به طبقه منفی چهار در چاهک آسانسور سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان فرد حادثه‌دیده را از چاهک آسانسور خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند به ایسنا گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این مرد 35 ساله ایرانی را به علت شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

به گفته ملکی آتش‌نشانان در ساعت 9:34 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۷-۲۲ ۱۴:۳۴

به استحضار مي‌رساند فرد فوت شده آقاي جواد برزگر از پرسنل انتظامات حراست پست بانک بوده و ساختمان نيز تخليه شده بود و نامبرده جهت سرکشي به طبقات رفته بوده که به علت خرابي آسانسور به چاهک سقوط نموده و از خرابي دستگاه نيز اطلاع نداشته که اين هم از شاهکار تدارکات بانک بوده است که از آسانسور حمل افراد براي تخليه‌ اسباب و اثاثيه بانک استفاده نموده است.