• چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۲ / ۱۹:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92070302336
  • خبرنگار : 71420

فرار عجیب قهرمانی از دست خبرنگاران!

فرار عجیب قهرمانی از دست خبرنگاران!

محسن قهرمانی پس از نشست خود با علیپور در فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.

محسن قهرمانی پس از نشست خود با علیپور در فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن قهرمانی که برای ارائه کردن مدارک خود به ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای از ساعاتی پیش در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، با لطایف‌الحیلی از دست خبرنگاران فرار کرد تا مجبور نشود رو در روی سوالات آن‌ها قرار بگیرد.

در حالی که از ظهر امروز (چهارشنبه) داور دیدار سپاهان و پرسپولیس برای ادای پاره‌ای توضیحات و ارائه مدارک به فدراسیون فوتبال رفته بود و به نظر می‌رسید جلسه طرفین هم ساعت 18 تمام شده اما محسن قهرمانی هر بار که از یکی از اتاق‌های فدراسیون خارج می‌شد با مشاهده خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی از آن‌ها فرار کرده و به اتاق دیگری می‌رفت تا مجبور به پاسخگویی نشود.

این ماجرا چند بار تکرار شد تا اینکه یک دستگاه پژو پارس که یک خانم راننده آن بود به پارکینگ فدراسیون رفت و در بازگشت به سرعت از محل ساختمان فدراسیون خارج شد که طبق مشاهدات خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان فدراسیون، قهرمانی بر روی صندلی عقب خودرو دراز کشید و با انداختن پارچه‌ای بر روی خود در حالی که سعی می‌کرد خود را پنهان کند از آن محل دور شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۱

قهرماني دوست داره مطرح باشه و واسه مطرح بودن به هر آب و آتشي ميزنه. اما اين بار با دم شير بازي کرد. بهتره بره هنرپيشه بشه تو فيلمهاي هندي البته

avatar
۱۳۹۲-۰۷-۰۳ ۲۰:۲۰

قهرماني اين بار با بد کسي در افتاده

avatar
۱۳۹۲-۰۷-۰۴ ۱۰:۲۹

کاراي قهرماني ده برابر بدتر از ماريو بالوتليه.

avatar
۱۳۹۲-۰۷-۰۴ ۱۱:۳۱

اي کاش راهي پيدا شود که بر اين فوتبال افساري گذاشته شود . حاشيه ها در حال تخريب روابط بين مردم است . ابله هاي قوم همه کاره شده اند . پرسپوليس باخت و تمام شد ، خود پرسپوليس هم همين را مي گويد . اگر قرار است رسيدگي به خلاف داوري يا اتهام سرخود و بي جهت بشود ، اين را خودتان مي دانيد . سر فوتبال کلي نفرت بين مردم ايجاد شده است . مگر فوتبال ايران چندم دنياست که اين قدر حساسيت وجود دارد ، من فکر نمي کنم که تيم ملي ايران يا هرکدام از باشگاههاي ايراني توان مساوي با يکي تيمهاي درجه دوي اروپا را هم داشته باشند و حتما در افريقا زن تفريح تيمهاي بزرگ اين قاره ايم ... بس است جمع کنيد اين بساط مسخره بازي را ... هر که نداد تصور مي کند بحث درباره امنيت ملي يا اقتصاد کشور است .