• شنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92063018880
  • خبرنگار : 71486

اصفهانیان با تایید اشتباه داور پرسپولیس-سپاهان اعلام کرد

برخورد با محسن قهرمانی و شکایت از دایی و رویانیان

برخورد با محسن قهرمانی و شکایت از دایی و رویانیان

رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید محسن قهرمانی در بازی سپاهان - پرسپولیس اشتباه کرد ولی رویانیان و دایی نباید به این راحتی‌ها تهمت و افترا بزنند.

رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید محسن قهرمانی در بازی سپاهان - پرسپولیس اشتباه کرد ولی رویانیان و دایی نباید به این راحتی‌ها تهمت و افترا بزنند.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اظهارات علی دایی و محمد رویانیان درباره قضاوت محسن قهرمانی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس و طرح مواردی علیه داور بازی عنوان کرد: قطعا هر کسی که صحبت می‌کند، پاسخگوی حرف‌هایش هم هست. وظیفه داریم این مسائل را به کمیته‌ انضباطی ارجاع دهیم. البته اعضای این کمیته‌ خودشان حرف‌ها را شنیده‌ و خوانده‌اند ولی ما گزارش می‌دهیم و توقع برخورد داریم. باید قبول کنیم که در بالاترین سطح فوتبال دنیا هم داوران اشتباه می‌کنند. داور گذاشته‌ایم که حق را به حقدار برساند اما متاسفانه برخی صحبت‌ها تاسف‌آورند. داور انسان است و جایزالخطا. ما در یک نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و این صحبت‌ها را نمی‌توان به این راحتی قبول کرد.

او افزود: نمی‌توان به این راحتی اتهاماتی را وارد کرد و پاسخگو نبود. یک چیز بگویم و این که آقای رویانیان گفته‌اند که داوری مبلغی از ایشان خواسته تا در یک بازی به نفع پرسپولیس سوت بزند. مساله اینجاست که خود من نباید رفتارم جوری باشد که به من پیشنهاد رشوه بدهند. من هم داور بوده‌ام ولی هیچگاه کسی به من پیشنهادی نداد. آقای رویانیان می‌توانست طبق روال قانونی این مساله را اطلاع دهد و ما آن را پیگیری کنیم. از خدایمان است که اگر نیروی فاسدی وجود دارد، شناسایی شود و سریعا کنار بگذاریمش؛ چرا که یک نیروی مشکل‌دار می‌تواند یک سیستم‌ را دچار مشکل کند.

رییس کمیته‌ داوران در ادامه با اشاره به عزم مصمم این کمیته‌ نسبت به شکایت از علی دایی و محمد رویانیان تصریح کرد: عذرخواهی این دو هیچ دردی را دوا نمی‌کند. می‌خواهیم همه به داور اعتماد کنند و اگر مشکلی هست، قانونی حل شود. نباید تهمت و افترا بزنیم و امیدوارم که مسئولان ذیربط مطابق آیین‌نامه نسبت به این مساله برخورد کنند.

اصفهانیان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا محسن قهرمانی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس اشتباه کرد و این که آیا احتمال دوری چند هفته‌ای او از قضاوت فوتبال وجود دارد، بیان کرد: بله. متاسفانه آقای قهرمانی در دیدار سپاهان برابر پرسپولیس اشتباه‌هایی داشت و ما هم نسبت به اشتباه‌های ایشان مطابق آیین‌نامه تصمیم‌گیری کرده و آن را اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۱۳

متاسفانه در تبليغات هواداران بعضي از تيمهاي رقيب تيمهاي اصفهاني ، اين ادعا هست که اصفهاني ها فدراسيون را قبضه کرده اند و نام دو نفر يکي همين اصفهانيان و ديگري تاج را مي آورند . شايان گفتن است : آقاي اصفهانيان ، به هيچ وجه اصفهاني نيست و احتمالا ايشان زنجاني هستند و اصفهاني ها ، رابطه خوبي با آقاي تاج ندارند . چون در دوران او ، تيمهاي اصفهاني به ويژه ذوب آهن دچار مشکلات زيادي شدند و عده اي او را متهم مي کنند که در ازاي مقام خود ، سر تيمهاي اصفهاني را بريد .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۱۳

مث اينکه جناب اصفهانيان توقع عذرخواهي هم دارن!آخه جناب ريئس با اين چيدمانت پدر دو تيم پرسپوليس و استقلالو درآوردي.اين چه وضع داوريه؟به جاي اينکه باييد از پرسپوليس و ميليونها هوادارش عذرخواهي کنيد به خاطر دسته گلي که به آب دادين ميگين عذرخواهي دايي و رويانيان قبول نيست.اونا اگه عذرخواهي کنن به تمام هواداران پرسپوليس خيانت کردن.شما فکري به حال داوري بکن جناب ريئس!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۱۷

يه چيز هم بدهکار شديم.هميشه همين طور بوده و کميته داوران به جاي اينکه مسئوليت ناداوري ها رو به عهده بگيره تهديد به شکايت ميکنه.آخه آقاي عزيز داور جايرالخطاست درست اما ديگه يه اشتباه دو اشتباه ديگه نه اين همه.قهرماني از سالها قبل هر وقت داور بازي ما بوده به شکل عجيبي به ضرر ما سوت زده.اشتباه ديشب هيچ جاي توجيهي نداره چون کاملا ... بود.مگه ميشه داور از دو قدمي تصميم اشتباه بگيره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۱۷

دائي حق را گفت تهمت نزد . گفت اخراج دقيقه 2چه معني داردبه غير از غش....خب حق را گفته .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۲۱

آقاي اصفهانيان به جاي محروم کردن آقاي قهرماني مي خواهيد ازدايي شکايت کنيد.واقعابراي شماوجامعه داوري ايران متاسفم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۲۵

درباره پنالتي ديشب ، ما دو فرض را مي توانيم در پيش بگيريم : اول اين که بازيکن سپاهاني متوجه مي شود ، بازيکن پرسپوليسي در موقعيت خوبي براي زدن فن کمر است و از ان جايي که او قبلا کشتي کار مي کرده ، نتوانسته است ، احساسات خود را براي زدن يک فن کمر صحيح کنترل کند . فرض دوم اين است که بازيکن پرسپوليسي از پشت به شکل آزاردهنده اي از پشت به بازيکن سپاهاني ضربه مي زده است تا مثلا او را کنترل کند . هنوز توپ سانتر نشده است و در محيطي بدون توپ ، اين حرکات آزاردهنده صورت مي گرفت که من آن را ديدم . قاعدتا اين حرکت خطاست ، اما به دليل شلوغي ، داور تصور کرد که افتادن بازيکن سپاهاني هم ناشي از همان ضربات است . حالا من آن قدر متخصص نيستم که بدانم آيا همان حرکات اوليه مدافع پرسپوليسي براي اعلام پنالتي کافي بوده يا بايد واکنش بعدي مهاجم سپاهاني را هم در نظر داشت ؟ اما نکته مهم اين است که خودم بالشخصه بارها ديده ام که داوري نتيجه را به سود پرسپوليس تغيير داده است و داوري اشتباه براي تيمهاي ديگر که غرولندي مي زنند و مي گذرند ، کم پيش نيامده ، لذا شلوغ کاري و زدن اتهام اخلاقي غير ورزشي است .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۳۴

من هم به خودم لايک منفي دادم ، تا اهميت اين لايکها براي همه مشخص باشد . منطق سالهاست که راهي به اين خانه نيافته است .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۳۴

يه سوال از اقاي اصفهانيان دارم.ايا شما که ميگوييد در کل دنيا داوران اشتباه ميکنند ايا چنين اشتباهي در تاريخ فوتبال سراغ داريد که ما بگوييم چنين اشتباهي در اين دنيا وجود داشته است و قانع شويم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۳۴

پرس پوليسيهازياد هم جوش نزنندهمين قهرماني بودکه هفته اول سرتراختوررا بريدتابازي روبرديدوالا عمرااگه قهرماني نبودپيروزميشديد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۳۹

بيا و درستش كن بدهكارم شديم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۰

مگرواقعيت غير ازاون چيزيه که دايي ورويانيان گفتند.آقاي اصفهانيان پشت پرده ي داوري بازي ديشب روبازگوکنيد.چطورميشه سهوادقيقه 2پنالتي گرفته بشه وبازيکن پرسپوليس اخراج بشه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۳

برو بابا..چ عذرخواهي؟؟؟؟؟؟ اتنظار دارين بيايم عذرخواهي کنيم؟؟؟ عللي دايي بياد از شما عذرخواهي کنه؟؟؟ چيه حقيقت تلخه؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۵

هميشه همينطور بوده بجاي ريشه يابي و حل مسئله با گفتن داور انسان است و جايزه‌الخطا سروته قضيه رو هم ميارن!!! من يه سوال دارم از جناب اصفهانيان اگه آخر فصل با اختلاف 3امتياز قهرماني يا سهميه آسيايي رو از دست بدن کي جوابگو هست!!!! محروميت يا هرکار ديگه اي هم با ايشون بکنيد براي پرسپوليس امتياز نميشه!!! آخر فصل اين مجموع امتيازات که قهرمان رو مشخص ميکنه نه تعداد دفعاتي که شما داورات رو محروم کردي!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۶

طرفداري شما از يک متخلف خيلي جالبه آقاي اصفهانيان...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۶

به نظرم پرسپوليس به احترام هواداران و اعتراض به وضع موجود از ليگ کنار بکشه تا همه دنيا بفهمند چند ساله اصفهانيان و کميته اش پرسپوليس رو نابود کردن هروقت پرسپوليس ميخاد جون بگيره با اين داوريشون کمر پرسپوليس رو ميشکنن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۰

درب اين فوتبالو بايد تخته کرد.... مافيا....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۰

قهرماني با اين ناداوري هم فرصت هاي قهرماني پرسپوليس را کم کرد و هم سپاهان را به قهرماني نزديک کرد.. با محروم کردن داور چه دردي از پرسپوليس دوا ميشه؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۰

من نميفهمم چرا پرسپوليس هر وقت به سپاهان ميخوره داور اشتباه ميکنه و روزي هم که داور اشتباه نميکنه بازيکنانمون رو مصدوم ميکنن . من از رويانيان ميخام جريان اون آبهاي آلوده را پيگيري کنه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۱

متاسفانه در اين فدراسيون سلسله مراتب وجود ندارد چون آقاي اصفهانيان خود داور پر اشتباه را براي اين مسابقه انتخاب کرده است اينگونه هم ديگران را مورد عتاب قرار ميدهد به اين دليل آقاي فردوسي پور ميتواند براي حل اين موضوع وارد ماجرا شود و از همه ايشان يک مناظره ورزشي 90 درست کند اما نه در پاي تلفن آنوقت آقاي رويانيان /قهرماني/اصفهانيان/حسن زاده /دايي/و مديران سپاهان حضور داشته باشند و قضاوت با مردم /اگر فوتبال سالم ميخواهيم!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۲

خدايي خجالت هم خوب چيزيه.قهرماني به شعور ميليونها هوادار توهين كرد.كي ميخاد حق ما رو بگيره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۴

هواداران وقت و پول و اعصاب مفت ندارند تا شاهد جايزالخطا بودن داور در اشتباهاتش باشند. با جايزالخطا بودن امتياز به برنميگردد. ما بشدت از رويانيان و دايي حمايت ميکنيم. قهرماني بايد دائما محروم شود و يا حداقل براي پرسپوليس سوت نزند.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۶

براي اين داوري متاسفم که رييسش اصفهانيانه و کارشناسش فنايي. فنايي هر وقت ميادتو نود فقط تصميم داور رو تاييد کرده وهيچوقت بي طرف نبوده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۸

بهرحال من به آقاي اصفهاني حق ميدم که تهديد به منتقدان داور بازي اي بشه که داورش به اشتباههاي عجيب و غريب نتيجه رو به نفع تيم اصفهاني برگردوند. نکنه توقع داشتيد وقتي اشتباهات داوري به نفع يا ضرر فجر شيراز يا مس کرمان سوت ميزنه آقاي تاج يا آقاي اصفهانيان اصلا عنايتي به موضوع داشته باشن. البته قضيه چند سال پيش صنعت نفت و ... که بهرحال جناب تاج تيم اصفهاني رو بهرقيمت تو ليگ نگه داشتن فرق ميکنه! حالا اون هموطن عزيز ديگه خيلي توقعش از آقاي تاج بالاس شايدم توقع داره بدون حفظ ظاهر سپاهان قهرمان و ذوب آهن نايب قهرمان بشه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۹

آقاي اصفهانيان اين برخورد شما بعد ازاين اشتباهات کاملاآشکار هيچ دردي ازفوتبال وداوري دوا نميکنه تاکي اين حرف مضحک( که اشتباه داوري جزوي ازفوتبال) درپاسخ به تيم هاي متضررداوري بگيد.کجاي دنيااين همه اشتباه داوري وجود داره؟کجاي دنيانتيجه بيشتربازي هارو تصميمات اشتباه داور رقم ميزنه تابازي دوتيم؟توي صحنه ديروز صحنه خطارو آقاي قهرماني کامل ديدن(استنادبه تصويرتلويزيوني) ازاول فن کمر بازيکن سپاهان تالگد حسيني ولي داور فن کمر بازيکن سپاهان خطاتشخيص ندادپس شما هم توي اين خطا مقصر هستيد چون وظيفه شما ياددادن داوري به داورهااست که معلومه آموزش درستي نديدن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۰۰

بابا يکي ميخاد از اصفهانيان شکايت کنه معلوم نيست عضو شوراي شهره؛رئيس هيئت فوتباله؛عضو هيئت ريئسه است؛رئيس کميته داورانه؛سردبير روزنامه محليه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۰۶

بـبــــيـــنـــم کـــمـــيــته انــضـــبــاطــي ازشــون امــتــيــاز کــم ميــکـــنه يــا نــه؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۰۶

آقاي اصفهانيان لطفا هرچه زودتر در عملکرد اشتباه خود تجديد نظر کنيد و از همه مردم عذرخواهي کنيد.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۰۸

اين قهرماني چندمين بارشه بازي نيمه نهايي جام حذفس يال 86 يادتونه يه پنالتي که همه کارشناسن گفتند نبود در دقيقه 117 گرفت؛بازي استقلال سال 86 قبل از دربي يادتونه که عليزاده دو اخطاره بود يه هند عمدي کرد ولي قهرماني بهش دکارت نداد هفته بعد هم تو دربي گل زد؛بازي دربي سال قبل هم يادتون هست سه تا پنالتي نگرفت؟هرکي ديکمي فکر کنه متوجه ميشه تو اين فوتبال په خبره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۲۰

اقاي اصفهانيان جدا متاسفم درتمام دنيا کسي که اشتباه ميکنه عذرخواهي ميکنه از کارش استفا ميده اينجا شکايتم ميکنه اقاي اصفهاني اگه اشتباه هست چرا به اين فاحشي اخه يه ادم نابيناهم اينو متوجه ميشد يا حداقل از کمکش ميپرسيد واقعا براي اين فوتبال و داوري و خودمون متاسفم که طرفدار چه فوتبالي هستيم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۲۹

ترکي اين همه اشتباه کرد قهرماني هم روش. فوتبال ما همينه!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۴۸

با اين وضع داوري اصفهانيان بايد استعفا دهد اين رو الان نميگم چون به ضرر پرسپوليس داوري عمل کرده اين آقا هروقت داورش اشتباه ميکنه و بهش معترض ميشن ميگه خوب يه روز هم به نفع شما گرفتن و عذر بدتر از گناه مياره به نظرم براي نجات داوري ايران اصفهانيان بايد استعفا بدهد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۵۰

باسلام لطفاآقاي اصفهانيان باعلي دايي وقلعه نويي ميخادچيکارکنيدکه ايناتوفوتبال نباشن فراريشون بدين که افرادغيرفوتبالي بيان راست ميگه بخدابعضي ازداوران نتايج راباپول تغيير ميدهند قبول کنيدمن خودم توليگ دوديدم الان داوره توليگ برترداره سوت ميزنه اينقدربااحساسات مردم بازي نکنيدباوجدان باشيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۵۴

اين همه اشتباه داوري شرم آوره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۵۵

پرسپوليسي ها چرا با تراکتور که قهرماني به ناحق براتون پنالتي گرفت صداتون در نيومد سردار. اونجا قهرماني خوب بود دستهاي پشت پرده نبود؟ اين پنالتي به پنالتي تراکتور در. شما تو اون بازي پنالتي زن نداشتيد. راستي گل آفسايدتون به ملوان و گل ناجوانمرانه تون به مس کرمان رو يادتون مياد؟ گل آفسايدتون به فولاد خوزستان چي؟ بشمار ببين از اول فصل داوري به نفعتون بوده حالا يه بار هم به ضررتون شد. 9 امتياز از اشتباه داوري گرفتيد يه دونه ضرر کرديد چون عمرا سپاهان قهرمان رو بتونيد تو اصفهان ببريد. ولي نترسيدحسن زاده از رويانيان و دايي ميترسه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۱۴

تو که اسمت هم اصفهاني هستيش معلومه ديگه طرفدار کدوم تيم هستي. تازه خوشت هم اومد از کار داور

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۱۵

چي؟؟ عذر خواهي ؟؟؟ چي ميگي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۱۷

پس حالا معلوم شد که آقاي قهرماني از طرف آقاي اصفهانيان مامور به اين کا شده بود. خجالت بر تو که اسم داور گذاشتي رو خودت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۱۹

تيم داوري بازي پرسپوليس و سپاهان اشتباهاتي داشت ولي همينطور که پرسپوليس چند بازي داور به نفعش کار کرد در مقابل سپاهان به ضررش بود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۲۳

اگه هر جاي ديگه اي اين اشتباهات صورت مي گرفت .رئيس کميته داوران استعفا ميداد .نه اينکه ... مي دونيد چرا اينقدر رو فوتبال سرمايه گذاري ميشه ؟چون به راحتي باعث خوشحالي ميليون ها نفر ميشه .حالا با کسي که به راحتي باعث ناراحتي ميليون ها نفر ميشه و طلب کارم هست چيکار بايد کرد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۲۶

اگه هر جاي ديگه اي اين اشتباهات صورت مي گرفت .رئيس کميته داوران استئفا ميداد .نه اينکه ... مي دونيد چرا اينقدر رو فوتبال سرمايه گذاري ميشه ؟چون به راحتي باعث خوشحالي ميليون ها نفر ميشه .حالا با کسي که به راحتي باعث ناراحتي ميليون ها نفر ميشه و طلب کارم هست چيکار بايد کرد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۴۱

واقعا متعجبم اينها جه طور با تهمت زدن وقضاوت ازپيش مرتکب گناه تهمت ميشوندحالا ببينيم واقعا کميته انضباطي شهامت برخورد با ايشان رادارد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۵۱

همين اقاي قهرماني تو بازي با تراکتور با اشتباهات بسيارش منجر به برد پرسپوليس شد(چطور اون موقع همه از قهرماني تعريف کردن) حالا بهش تهمت ميزنن ميخوام بگم همين طور که تو بازي با تراکتور که اشتباهاتش به نفع پرسپوليس بود اين دفعه هم به ضرر پرسپوليس بود و هيچ عمدي درکار ني

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۵:۰۱

قضاوت اين بازي درست بوده وهيچ مشکلي ندارد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۰:۰۵

هزارتا کارشناس ارشد داوري ميگن اشتباه داشت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۵:۰۵

واقعا جالبه آقاي اصفهانيان با اين اشتباه داوري ،به جاي عذرخواهي مي گه عذرخواهي دايي و رويانيان را نمي پذيرد!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۱۰

بنده يک حقوق دان هستم وطرفدار هيچ تيمي نيستم ولي چند نکته قابل ذکر وامعان نظر قضايي است اول بابت اتهام رشوه طبق سر فصل قوانين مربوط به رشا وارتشا بايستي به موضوع ورود کرد وجنبه کيفري برسي شود که اولا اتهام قابل اثبات است که در غير اينصورت و فقد ادله ومدارک مثبته اتهام زننده با اشد مجازات روبرو خواهد شد ودر صورت اثبات متهم اينچنين مجازات ميشود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۵۱

بنده يک حقوق دان نيستم و ميدونم که چيزهايي که تو ميگي به درد عطاري ميخوره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۶:۵۶

به نظر من اقاي فردوسي پور ريس دپارتمان داوري باشد بهتر است بدليل انکه در گذشته در برنامه 90 بيشتر از دپارتمان داوري از داوران بابت اشتباهات انان توضيح ميخواست حداقل ان اين بود که داوران جلوي مردم حرفهايشان را ميزدند ولي مردم از قضاياي پشت پرده بي خبرند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۲۲

در قسمت اوليه مطلب فوق آمده بود "داور انسان است و جايزالخطا". بايد عرض کنم هيچ انساني جايز الخطا نيست چون اگر جايز بود پس قوانين الهي و انساني براي چيست؟ انسان ممکن‌الخطا است پس به خاطر همين که انسان امکان خطا دارد هر کسي را به هر مسئوليتي نمي گذارند پس در انتخاب داوران مسابقات بزرگ بايد سعي شود افرادي انتخاب بشوند که امکان خطاي کمتري داشته باشند.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۷:۵۴

روي صحبتم با کساني هست که فاجعه داوري ديشب بازي پرسپوليس و سپاهان رو مي‌خوان با اشتباه داوري قهرماني در بازي پرسپوليس و تراکتورسازي مقايسه کنند و داوري رو مبري جلوه بدن .... اولا پنالتي اشتباهي که قهرماني براي پرسپوليس تو بازي با تراکتور گرفت گل نشد و پرسپوليس با گل صحيح برنده اون بازي شد و تازه کلي انرژي مثبت به علت گل نشدن اون پنالتي به تيم حريف رسيد که منجر به افزايش روحيه و انرژي اونها شد ..... دوما که بحث اصلي ما اعتراض به اشتباهات مغرضانه و بعضي وقت‌ها عامدانه و يک‌طرفه داوريه ...... زماني عليه استقلال و حالا بر عليه پرسپوليس اين اتفاق‌ها ميفته ... بايد مبارزه همسو و موفقي عليه اتفاقات بد و شائبه‌انگيز داوري بيفته ..... تا ديگه شاهد اين بازي‌ها و قهرماني‌هاي متعدد و پرحاشيه اصفهاني‌ها در فوتبال ايران نباشيم ........

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۸:۰۶

آقاي رئييس شما اول از تمام پرسپوليسيها که ديشب باعث سکته آنها شديد عذرخواهي کنيد. برادر من اين همه فساد در فوتبال ما جاري شده. به جاي اينکه کمي موشکافانه به اين قضايا نگاه کنيد افراد را ميترسانيد که باعث لو دادن فساد نشوند؟ بابا اين داور سابقه‌اش معلومه وقتي داره کارت ميده با بازيکن دعوا داره.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۸:۳۹

ميخواهم سوالي مطرح کنم. اگر در بازي ديشب سپاهان اخراجي ميداد آيا اين همه جوسازي و افترا و توهين‌هاي زياد نثار افراد بيگناهي که به اشتباه داور شده‌اند انجام ميشد؟ چرا حتما پرسپوليس بايد به هر قيمتي برنده در آيد؟ اين آمار سي ميليون طرفدار هم توسط آقايان هوچي اعلام ميشود و پايه‌اي ندارد. افراد زيادي را در تهران ميشناسم که به علت بازي‌هاي منطقي تيم اصفهاني ديگر تيمهاي سابق خود را قبول ندارند.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۹:۰۳

پرسپوليسي ها بعداز ناداوري قهرماني در بازي با تراکتورسازي لقب بهترين داور را به او دادند. حالا بکشند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۹:۵۶

رييس كميته داوران دست پيش گرفته. آقاي نسبتا محترم جاي تهديد دايي و رويانيان برو داوراتو جمع كن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۰:۱۶

سلام، يکي به اينا بگه قهرماني همون کسيه که بازي اول به نفع پرسپوليس داوري کرد... جلو تراکتورسازي...!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۰:۲۱

آقاي فريدون اصفهانيهان که اصفهاني هستي و هواي باشگاه شهرت را داري! فرض کنيم که قهرماني را مادام‌العمر محروم کني، واسه پرسپوليس که حقش ضايع شد چه فايده دارد؟ اگر راست ميگويي سه امتياز بازي را به سپاهان ندهيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۰:۳۸

با عرض سلام و خسته نباشي. پرسپوليس هر سال به اصفهان براي بازي با سپاهان ميرود سر اين تيم را مي‌برند. پارسال با آبهاي آلوده، امسال نيز با داوري و آقايان فدراسيون نيز چشمهايشان را مي‌بندند به خصوص آقايان سازمان ليگ و آقاي تاج.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۰:۴۶

بابا اينا کار خودشونو ميکنن. طرفدار و هوادار کجا بود؟ تا تيمي جون مي‌گيره نابودش ميکنن. اعتراض که ميکني بجاي عذرخواهي محکومت هم مي‌کنن. بعد ميان پز ميدن ما اين همه هوادار پرشور تو ايران داريم. خسته کردن همه طرفدارانو.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۱:۳۳

قهرمانى بايد واسه هميشه خداحافظى كنه چون داور خوبى نيست

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۲۲:۱۲

واقعا به حال اقاي اصفهانيان و اين داوري و اين فوتبال کثيف بايد گريست ... به قول دوستان به جاي اينکه قهرماني و اصفهانيان از ميليون‌ها تماشاگر و آقاي دايي و رويانيان عذرخواهي کنن هنوز هم طلبکار هستن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۱ ۰۱:۱۶

طلبکار هم هستيد ؟ از نام خانوادگي معلوم چي ميگي اصفهانيان؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۱ ۰۴:۱۳

اين فوتبال ارزش چنداني ندارد ، اما واکنش هواداران دو تيم نور ديده ريشه در جاي ديگر دارد و آن انحصار امکانات در تهران و اين احساس که در دل شهروندان تهراني نهادينه شده است که تهران صاحب ايران است و اگر مثلا داوري به نفع دو تيم دردانه باشد باکي نيست ، اما نبايد يک بار هم که شده به نفع تيم ديگري از خارج تهران باشد و بايد جوري برخورد کرد که داور جرات نکند اشتباه کند و اگر اشتباه کرد در هر صورت به نفع دو تيم نور ديده سوت بزند . اين به يک فرهنگ تبديل شده و غير از فوتبال در همه حوزه ها مي توان آن را ديد ...حالا اي کاش واقعا شهروند تهراني بودند ادم دلش نمي سوخت ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۱ ۰۶:۴۶

دل هزارن هوادر شکست دايي هم عصباني بود تمام کنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۱ ۰۷:۳۵

آيابخاطرناداوري بازي پرسپوليس وتراکتوراين همه جنجال شد؟حق وقتي خوب است که بنفع شماباشد؟وجدانا"اينطورنيست؟

avatar
۱۳۹۲-۰۷-۰۱ ۰۰:۳۱

آمار بگيريد از هر چند بازي قهرماني يک بازي اشتباه فاحش ميکنه که نتيجه بازي رو عوض ميکنه. بقيه داورا اشتباه ميکنن ولي نه اينقدر نه اينجور