• جمعه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ / ۲۲:۱۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92062918500
  • خبرنگار : 71357

عصبانیت شدید سرمربی پرسپولیس پس از بازی بحث‌برانگیز

علی دایی: من شماره حساب‌ها را ندارم/ آقای قهرمانی! اگر تو داوری، من پروفسور داوری‌ام

علی دایی: من شماره حساب‌ها را ندارم/ آقای قهرمانی! اگر تو داوری، من پروفسور داوری‌ام

سرمربی پرسپولیس می‌گوید پیش از شروع دیدار می‌دانسته قرار است محسن قهرمانی در این بازی با داوری‌اش به سود سپاهانی‌ها غش کند.

سرمربی پرسپولیس می‌گوید پیش از شروع دیدار می‌دانسته قرار است محسن قهرمانی در این بازی با داوری‌اش به سود سپاهانی‌ها غش کند.

به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: وقتی داوری بازی را در دقیقه 2 ده نفره می‌کند، چیز خاصی نمی‌توان گفت. از دیشب می‌دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می‌گوییم و بقیه می‌گویند باز هم پاسخ می‌دهند که این اشتباه سهوی بوده است.

وی افزود: همه کارشناسان داوری گفته‌اند که پنالتی نبوده است و باید در ابتدا خطای شجاع خلیل‌زاده را می‌گرفت. دیگر چه باید بگویم. می‌خواهید علی دایی را محروم کنید، بکنید. هر کاری می‌خواهید بکنید اما خدا شاهد است که ما می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را هم کرد. مگر می‌شود یک تیم 90 دقیقه 10 نفره آن هم مقابل سپاهان بازی کند. باز هم به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. بازیکنان من نیمه دوم عالی جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

دایی ادامه داد: وقتی من فوتبالی نتوانم نتیجه بگیرم پس مسائل دیگری دست به دست هم داده است و اگر امثال من دهان باز کنیم، بسیاری از مسائل روشن می‌شود، آقای قهرمانی!

وی افزود: متاسفانه من شماره تلفن‌ها را نمی‌دانم و شماره حساب‌ها را هم نمی‌دانم! چرا دقیقه 2 پنالتی گرفتید؟ اگر تو داوری من پروفسورای داوری داردم. همین می‌شود که سازمان لیگ به هر کسی سوت می‌دهد و هر کس برای خودش سوت می‌زند.

وی با بیان اینکه من دوباره تاکید می‌کنم شب قبل قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده بود ادامه داد: خلیل‌زاده سالتوبرانداز می‌کند اما پنالتی را برای سپاهان می‌گیرند.

دایی ادامه داد: آقای قهرمانی! لطف می‌کری و اوایل نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردی. من تا کی حرف نزنم. فقط به بازی پرسپولیس و استقلال اشاره می‌کنم که همین آقا داور بود و فقط به ضرر پرسپولیس سوت زد.

وی به برنامه 90 اشاره کرد و گفت: متاسفانه 90 برای مسائل کارشناسی، کارشناسان تیم‌های مقابل ما را بر روی صندلی می‌نشاند و بدبختی ما اینجاست که امثال 90 ها و 80 ها و 100 ها برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ما خیلی چیزها را در این فوتبال دیده‌ایم اما هنوز نمی‌توانم درک کنم که دقیقه 2 بازیکنی اخراج شود و برای تیمی پنالتی گرفته شود و فکر نمی‌کنم شما هم در هیچ کجا دنیا چنین صحنه‌ای دیده باشید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا غش کردن آقای قهرمانی از طرف سپاهان بوده یا خیر اظهار داشت: وقتی داور به سود تیم حریف در دقیقه 2 سوت می‌زند که علاوه بر اخراج یک پنالتی هم به تیم مقابل می‌دهد، نه من، بسیاری از کسانی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند این را می‌فهمند که داور به طرف کدام تیم غش کرده است. من اطلاعاتی نیستم اما می‌دانم که دو دو تا چهار تا می‌شود و این دو دوتا چهار تا شدن یعنی اینکه داور باید به سود تیم حریف سوت بزند.

علی دایی خاطرنشان کرد: ایکس، وای یا ایگرگ با قهرمانی دوست هستند و با او صحبت می‌کنند و دقیقا محسن قهرمانی هم طبق صحبتی که با او شده است، دقیقه 2 چنان قاطعانه سوت می‌زند و چنان قاطعانه اخراج می‌کند که جای هزاران سوال باقی می‌ماند، همین و بس!

به گزارش ایسنا، حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در طول نشست خبری مدام در گوش علی دایی می‌گفت که "جمعش کن آقای دایی".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۱

آه 40ميليون پرسپوليسي پشت سر قهرمانيه-خدا جاي حق نشسته

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۵۰

بازهم مي گفتي. بدي آب وهوا .گشاد بودن کفش بازيکنان. چها گوش نبودن زمين .اشکال از آب معدنياطراف زمين.کج بودن دروازه هاوووووووووو بجاي اين حرفا بي خودي بايد فوتبال را اول ياد بگيرند بعد بيان اصفهان.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۱

قهرماني پرسپوليس را شکست داد!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۴

اينا همش بهانه است تيم پرسپوليس هميشه مي خواهد باهياهو وجنجال نتيجه بگيرد شانس آورديد 10 تا گل نخورديد .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۳

اول برو خوب به بازي نگاه کن اينا رو ياد بگير 1 مهر امتحان ميگيرم ازت 1* اخراج اشتباه 2*پنالتي اشتباه 3*ورزشگاه اصفهان 4*10 نفره 5*هوادار اصفهان 6*روحيه بازيکن فشار نياد رو مخت صلوات اگه بازم گفتي بهانه ، بحث با تو اشتباه است

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۲

راست ميگه ديگه.حالا کي جواب ما رو ميده؟سر پرسپوليس و استقلال و بريدن.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۲

ميثم حسيني بعد از خطا به بازيکن سپاهان لگد هم زد و اخراج شد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۳

خدا جوابشو رو بده كه هميشه دوست داره اينجوري مطرح بشه.دارم ارغصه ميميرم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۸

آخه باخت پرسپولسي هم غصه خوردن داره ?! دو تا بازي بردين ، جو گرفتتون!! فصل قبل که همش ميباختين ، پس بايد مرده باشين :D

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۷

شب بازي تراکتور که اون پنالتي الکي رم براتون گرفت و روند بازي 180 درجه فرق کرد گفتي خدا جوابشو بده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۵

فدراسيون بايد 4 جلسه محرومش کنه.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۶

اين برد نوش جون کميته داوران

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۶

جمع کنيد اين ليگو.سپاهانو اول اعلام کنين همه برن سر کارو زندگيشون.بر فرض که داورو محروم کنن کي جواب اين همه حرص و جوش جووناي مردمو ميده؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۶

محمد جان دلبندم اگه داور فن كمر روي حسيني رو خطا ميگرفت كه كسي لگد نميزد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۷

قهرماني پرسپوليس راشكست داد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۷

نا جوانمردانه ترين زبونم بند اومده.واقعا همه دارن سکته ميکنن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۸

جانم شهريار

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۸

حالا فهميديد که ما استقلاليها از دست داوري چه ميکشيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۵

نوالا ما نفهميديم چ کيفي داره12پنالت ب نفعمون بگيرن قهرمان بشيم....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۹

اوه اوه چه شود اين مصاحبه دايي ياشاسين ، خوراک 1 هفته اي براي مطبوعات درست کرد ، ولي ظلم شد اول به علـــــــــــــــي دايي بعد پرسپوليس

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۲۹

متاسفم واسه کميته داوران.الان اون عسگري مياد ميگه درست صوت زد.مردم رو نميدونم جي فرض کردن.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۰

محسن قهرماني بدون چوب خدا صدا نداره .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۰

اين بشر با تصميمات دور از ذهن ميخواد خاص جلوه کنه وکانون توجهات بشه وگرنه چه توجيهي داشت اين حرکت محيرالعقول!؟ اون از شاهکارش تو بازي با تراکتور اينم از اين

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۰

قهرماني دشمن پرسپليسه؛ پارسالم تو دربي برا پرسپليس پنالتي نگرفت...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۱

قهرماني يک داور فوق العاده جوگيره که به هيچ وجه روي تصميماتش کنترل نداره. بيشتر شبيه بازيگرهاست تا داور .متاسفم براي جامعه داوري

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۲

تمام کنيد اين بحثها رو.کشتي ميرود قهرمان جهان ميشود اينقدر جنجال ندارد.حق کشتي گيرها را به شما دادند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۱

مسايلو قاطي نکن دوست عزيز!!!! اين ب اون چ ربطي داره.. با تفکر حرف بزن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۴

حسنا خانم،بايد يکبار براي هميشه جا بيفتد که اگر تيمي دقيقه3اخراجي داد-درست يا اشتباه- ،بتواند حق خورده اش را پس بگيرد.حالا بياييم جنجال بپا کنيم چيزي تغيير ميکند؟ براي همين گفتم تمام کنيد اين بحثها رو. هرکسي ورزش را بفهمد،درک ميکند که اين پولها بايد در کشتي خرج شود.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۱

هر چيزي سر جاي خودش کشتي چه ربطي به فوتبال داره؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۵۱

بابا دقيقه 3 بازيکن اخراج بشه پنالت بگيرن هرچي مربيا و بازيکنا داشتن پنبه نميشه؟؟؟ اگه حق بود ما چيزي نمي گفتيم!!!! بله بايد ب کشتي پول بدن ولي ايا وقتي کشتي قهرمان جهان شد مردم ريختن بيرون شادي کنن...شما طرفدار کشتي هستي درست ولي نبايد کشتي رو با فوتبال مقايسه کني! هرکدوم جاي خودش!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۵

اره والا درود بر بازيکنامون... متاسفمبراي کميته داوران..براي دپارتمان.. از ما گذاشت ولي خدا از شما نميگذره!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۳۸

سلام تبريك به آقاي كفاشيان وتاج وهمه اصفهاني هاي فدراسيون و آقاي قهرماني

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۰

آقاي قهرماني اگه نميتوني داوري کني خواهشن خدافظي کن؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۰

واقعا واسه اين فدراسيون متاسفم که به اين راحتي يه داور نتيجه يه بازيو تعيين ميکنه، علي دايي کاملا حق داره. قهرماني بايد مادام العمر محروم بشه از داوري. تا وقتي کفاشيان بالا سر اين فوتباله، وضع همينه.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۰۴

واسه فوتبال بايد تاسف خورد که به اين راحتي به داور توهين و افترا و تهمت ميزنين و هيچکس هم نيست که جلوي اين تخلفات رو بگيره اون وقت همين شما سر يه توپ فوتبال اداي حرفه ايها رو در ميارين و اعتراض ميکنيد ولي به خاطر يه سوت همه اخلاقيات رو زير پا گذاشتين.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۱

دم علي آقا دايي گرم که بازم بدون ترس حرفاي دل همه مارو ميزنه . نترس داداش بگو يک ملت پشته حرفه حقن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۳

جنبه باخت ندارن ..تو آزادي يه گل و يه پنالتي برامون نگرفتن يه پنالتي هم به ضررمون گرفتن اينقد خودمونو نکشتيم..چون ليگ دستگرميه آسيا رو بچسب

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۱

... مجيدي، تو چرا اومدي پست پرسپوليس رو ميخوني

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۴

بفرما بيرون از ما قرمزا...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۵

از وقتي شما طرفدار اف سي سئول ميشين

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۳

برو بابا شما همان تيمي نيستيد که جفت پنالتي هاي داماش جلوش گرفته نشد ؟ با شما همان تيم نيستيد که هفته قبل با وجودش که داور يک پنالتي ذوب آهن را نگرفت و يک بازيکن شما را اخراج نکرد باز داد ميزديد ؟ در مورد جوانمردي هم وقتي دروازه بان ذوب آهن زمين خورد چرا بازي را دامه داديد ؟ در کل با داوري و جک تري دي و فدراسيون قهرمان ميشيد بعد حرف اضافه هم ميزنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۶

اخه کيسه کش شما تو اسيا زنگ تفريح هستيد. اين همون داوريه که شمارو قهرمان کرد. شما پشتشو نگيريد کي بگيره؟ عيب نداره خدا خودش بالا سر داره ميبينه کي حلالو حروم ميکنه کي حرومو حلال. بازنده اين بازي سپاهان بود نه تيم جوونمرد پرسپوليس.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۰

لطف کنيد در مورد اسيا اصن صحبت نکنيد چون در حدش نيستيد شما بايد با طرفداراي ملوان و گهر و صبا قم کل کل کنيد .... .پرسپوليسي هاي داغدار چرا با تراکتور که قهرماني به ناحق براتون پنالتي گرفت صداتون در نيومد سردار. اونجا قهرماني خوب بود دستهاي پشت پرده نبود؟ اين پنالتي به پنالتي تراکتور در. شما تو اون بازي پنالتي زن نداشتيد. راستي گل آفسايدتون به ملوان و گل ناجوانمرانه تون به مس کرمان رو يادتون مياد؟ گل آفسايدتون به فولاد خوزستان چي؟ بشمار ببين از اول فصل داوري به نفعتون بوده حالا يه بار هم به ضررتون شد.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۵

جالبه مربي شما برد تيم ملي را جلو کره شانسي ميدانه ما شديم طرفدار سئول و کره ؟ نکنه استقلال از تيم ملي مهتر شده ؟ يا بازي و برد جلو يک تيم از تابلند که حتي فرودگاه نداره شهرش معتبرتر از جام جهاني هست ؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۰

اخه شما شانسبوليسيا درحد روستاييد شمارو چه به اسيا که درباره اش صحبت ميکنيد؟!شما بايد با تيم هايي نظير شموشک و ذرت کاران اردبيل کل کل کنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۵۰

شما استقلالي ها مواظب باشيد که 10 گل نخوريد ، نمي خواد براي ما نظر بدبد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۵۶

اقاي امير رضا خان تيمي که 2تا قهرماني اسيا رو داره 7بار جزء 4تا بوده(که يه رکورده)2بار نايب قهرمان شده 2 بار سوم شده زنگ تفريحه بعد اونوقت پرسپوليس که هر 5 سال يه با به اسيا راه پيدا مي کنه چيه ؟ لطفا با رسم شکل توضيح دهيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۴

اقاي دايي بعد از هر باختش داور رو مقصر ميدونه اخه يه بازي داور مقصرباشه دوتا سه تا نه اينکه هر بازي که نتيجه نميگيره ميگه از داور باختيم جنبه باخت داشتن هم چيز خوبيه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۶

شما بازي رو نديدي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۶

اين بازي بچهاي پرسپوليس براطرفدارا حکم 6امتيازوداشت.بچها پرچمتون بالا

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۹

وقتي با نامردي مس کرمانو برد پرسپوليس فکر اينجا رو نکرده بود چوب خدا صدا نداره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۳

برو بابا.. جمعش کن!!! ما مثل شما 12پنالت ب نفعمون نگرفتن قهرمان بشيم.. اينطوري قهرمان شدنم نخواستيم مثل شما.. کاملا معلومه چ رنگي هستيد!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۴۹

اينم شد فوتبال آخه . ابله تر از اين ... نديدم .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۰

بابا فوتبالو خواهشن فوتباليا دست بگيرن نه....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۰

دايي کوتاه نيا. يه بار سفت وايسا اين قهرماني رو بندازن بيرون از فوتبال. وقتي آقا اون سال سربازي مس کرمان و راه آهن اون افتضاح رو بار آورد و آب از آب تکون نخورد همين ميشه ديگه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۳

اول فصل که داور بازي با توراکتور بود پنالتي بي مورد گرفت که داور خوبي بود..بازي را باختين بهانه نياريد..

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۴

آقاي قهرماني متاسفم آقاي تاج ميخواد فقط سپاهان قهرمان بشه تا کي....؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۵

شعار هواداران سپاهان: سرور هرچي گلزنه/محسن ما گل ميزنه! والا به خدا...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۵

ليگ واسه تيم هاي کوچيکه بچسب به آسيا رزرو هتل تو آسيا حسرت پرسپوليسيا

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۵

علي دايي تويادگرفتي خودت وعلي پروين هروقت باخت آوردي ميگي داورمقصراست اگه راست ميگفتي تو90دقيقه گل ميزدي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۵

علي دايي چرا فکر ميکنه که هميشه داورا ضد تيمشن؟فکر کنم توهم بابا اتي رو داره!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۶

پرسپوليس بايد بادش خالي ميشد که شد تبريک به دپارتمان وکميته داوري و همه و همه !

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۷

زنده باد شهريار...که از حق ما فقط اون ميتونه دفاع کنه! عاشق شجاعتتممممم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۲:۵۹

داوري درسطح ليگ شهرري هم نبود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۰

آقايونه غيرفوتبالي برا يه بارم که شده قبول کنيدوصندلي که نشستيدو ول کنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۰

بازي هاي ليگ ايران اسير شرط بندي هاي خارج از فوتبال شده فدراسيون هم خودش رو به نديدن زده واي به حال اين فوتبال کفاشيان بايد استعف ابده شايد يک نفر با عرضه تر بياد جلوي اين بازي هاي کثيف رو بگيره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۱

حالا که بازيکن سپاهان خطا کرده پنالتي بر عليه پرسپوليس ميگيرند اصلاً کجاي داوري گفته که وقتي توپي در کار نيست بايد پنالتي گرفت!!قهرماني بايد براي هميشه از داوري محروم بشه!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۲

اين اقاخودشو توهرکاري علامه دهرميدونه درحالي که هيچي نيست

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۰

تو دخالت نکن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۲۱

پسر جان اين آقا حق هم داره در هر کاري دخالت کنه چون بزرگتر از اون نداريد پس ساکت شو لطفا

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۳

اين بابا اينجوري ميخواد رسانه ها 4 روز روش مانور کنن تا سر زبونا باشه!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۴

افرين به پرسپوليس خوب بازي کرد دمت گرم علي اقا

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۷

علي دايي تويادگرفتي خودت وعلي پروين هروقت باخت آوردي ميگي داورمقصراست اگه راست ميگفتي تو90دقيقه گل ميزدي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۷

چرانظرمرانمايش نميدي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۹

يکي ازنکتهاي ضعف ليگ همين داوريهاست

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۹

به نظرکارشناسان داوري اين صحنه پنالتي نبود من 9 سال دارم تشخيص دادم ولي اقاي قهرماني پنالتي گرفت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۰۹

چيه مگه همان قهرماني نيست که جلوي ترکتور بهتون نتيجه داد سه امتياز اون موقع خوب بود الان به نفع شما سوت نزده بد شده اقاي دايي کاسه و کوزه ات جمع کن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۳

بازي با تراکتور؟؟؟؟ آخه حرف مفت ميزني اونجا پنالتي که گرفت گل نشد که ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۶

هي تراکتور رو ميگن اخه محترم خان تو بازي تراکتور ، اصن تراکتور توپ به دروازه زد؟؟ اصلا بازي کرد؟؟ نتيجه رو هم خود پرسپوليس از تراکتور گرفت نه قهرماني ....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۰

اين سپاهان گندشو درآورده مثل بازي با استقلال با داوري بازي رو بردن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۵

براي فوتبال ايران متاسفم آقاي قهرماني اميدوارم امشب راحت بخوني بخابي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۶

پرسپوليس هميشه از داوري سود برده....اشتباه جزبازيه بايد منطقي برخورد کرد تو بازي سپاهان مقابل استقلال داوري کاملا يک جانيه به نفع استقلال بود ...کلا خيليها چشم ديدن سپاهان همشيه قهرمان را ندارند اين برد را تبريک ميگم به همه ي سپاهاني ها و تماشاگران غيور و با تعصب تراکتور سازي ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۹

حتما خودتو به دکتر نشون بده

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۲:۵۹

سلام دکتر ، ما بازي را برديم ، چکار کنيم ؟ پرسپوليسي ها باختند آنها چکار کنند ؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۶

ما سود برديم؟؟؟؟؟؟ والا مارو با خودتون اشتباه نگيرين ما با12پنالت ک حقمون نبوده و برامون گرفتن قهرمان نشديمممم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۷

اقاي قهرماني دنبال شغل ديگري باشيد بهتر است

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۱۸

اين محسن قهرماني با اين داوريش بازي که مي تونست قشنگ ترين بازي هفته بشه و مردم يک هفته منتظرش بودن به خراب کرد. کي پاسخگوي اين مسائل ؟ چندمين بارش؟ ميخواستن سپاهانم از بحران خارج کنند که کردند.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۱

حواله ي محسن قهرماني(خادم افتخاري حرم امام رضا)با امام رضا عليه السلام/والسلام

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۲

برو راحت بخواب آقاي قهرماني!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۶

اقاي قهرماني تو رو خدا قضاوت و داوري رو رها کن ..خواهش ميکنيم ازت تمنا ميکنيم داوري رو بي خيال شو ! حالمون داره از اين قضاوت ها بهم ميخوره!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۸

همين آقا هفته اول سه امتياز بهتون داد بازي با تراکتور حالا بد شد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۲۹

قهرماني رو به خدا واگذار ميکنم وسلام

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۰

خداييش نا مرديه!!خطاي خودتونو پنالتي گرفتيد بازيکنمونم که اخراج کردين!اينا کنار وقتي بازيکنتون صورتشو گرفت بازيو نگه داشتيم بازم....!!!متاسفم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۲

اقاي دايي همين چهارمي ليگ رو هم مديون داور هستي.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۳

آقايوني که ميگيد علي آقا ميخواد خودشو سر زبونا بندازه گوش کنيد:علي دائي تو جهان شناخته شدس و نيازي به سر زبون افتادن تو اين رسانه ها که به هر چيزي گير ميدن مثل شماره بازيکنا نداره.دنيا دائي رو ميشناسه اگه تو نميشناسي و اين حرفو ميزني لابد تو اين دنيا نيستي البته تو باغ تشريف نداريد جانم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۳۶

اهل تباني رو واگذار کنيم به خدا و قران بهتره. امتياز از دست رفته ديگه بر نميگرده. بحثشم تا برنامه نود داغه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۱

آره داداش خدا جاي حق نشسته

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۱

يه سريا تيمشون با تباني نتيجه ميگيره خوب معلومه با نظر امثال ما مخالفن. چون منطق ندارن.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۲

مسئول ايسنا کيه تا اين وقت داره نظر تاييد مي کنه؟ آقا خواب و زندگي نداري مگه؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۶

داداش تو خوابت ميادبخاب مگه قهرماني خواب گذاشته واسه ما-خدا حقمون وبگيره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۵۰

رسانه فعال ايسناست.شما اگر خسته اي برو بخواب

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۵۶

مگه قهرماني خواب گذاشته واسه ما-تو خوابت مياد بخاب چکار مسئول ايسنا داري

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۲۷

يه نفر هم به وظيفه اش درست عمل مي کنه ناراحتيد؟!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۶

ابن جماعت عادت به بهانه دارد و بس...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۶

اقاي انجيله اي مثل اينکه چون امسال مثل پارسال نبوده و تيمتون از الطاف داوري تو اين فصل بي نصيبه خيلي ناراحتي.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۲۹ ۲۳:۴۸

اخه اين فوتبال الاکلنگي چه ارزشي داره که اينقدربراش شورمزنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۱۰

آقايون سپاهاني که ميگند سپاهان سر تر بود قبول داريد اگه تو همون صحنه داور 2بازيکن ديگه پرسپوليس را هم اخراج ميکرد و گل سپاهان را هم 2 گل حساب ميکرد بهتر بود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۱۱

خودتونوخسته نكنيد فوتبال بايدتوايران بميره حالاچه باداورچه بامديرعامل سياسى چه بابازيكن ابكى. بريدبه زندگيتون برسيد الكي جوش ميزنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۱۲

با توجه به شعارها و الفاظ رکيک هواداران پرسپوليس در بازي با سپاهان و پرتاب بطري و اشيا ديگر به سمت داور از کميته انظباطي مي خواهم ازپرسپوليس هم مثل استقلال امتياز کسر شود. دربازي استقلال و سپاهان نيز داوري به ضرر استقلال بود اما يک امتياز از استقلال کسر شد. الان بايد کميته انظباتي عدالت را اجرا کند و از پرسپوليس امتياز کسر کند. از هواداران و مسولان استقلال هم ميخواهم اين مطالبه را با دادن پيام به کميته انظباتي پيگيري مکرر نمايند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۱۲

ا ببخشيد من اشتباهي اومدم تو اين خبر ببخشيد اشتباه شد شرمنده بخش تيماي اسيايي کجاست؟ بابا همون قاره ي بزرگ

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۲۲

طبق نظر 3داور ليگ برتر پنالتي و اخراج کاملا اشتباه بوده... آخه تا کي اين قهرماني ميخواد آبروي داورها رو ببره...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۲۷

آقاي علي دايي هميشه ازين فوتبال ناله ميکني البته بعد از باخت، جون هرکي دوستداري از داش کريم مشاوره بگيرو بکش کنار خب ازين فوتبال ، به قول خودت هيچ جاي دنيا اتفاقات اينجا نميفته!!!شما خودتم جزء اتفاقات اين فوتبالي...فوتبالي که اسطورش آقاي گل جهان شده البته بيشترين گلهاش به تيماي درجه 3 بوده...اسطوره اي که تو هيچ جام جهاني گل نزد با وجود اينکه مهاجم بود..تازه تو 98 بيشترين خطاها برا شما لحاظ شد...واقعا حق ميدم اتفاقات فوتبالي ايران تو هيچ جا وجود نداره،اسطوره اي که با هر کي رد ميشه تو اتاق کنفرانس کل کل داره...اسطوره اي که با ليدر کتک کاري ميکنه...اسطوره اي تو گل ريزون تا سردار مياد ميره يه ماه بعد عاشقش ميشه بعدشم ميگه اختلاف شخصي بوده...داش کريمم اسطورست داش علي کريمي هم...چون تو دل مردمن زور نيست باور کنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۳۹

به داوري باختن چه حسي داره؟اگ هفته پيش بازي ذوب اهن دقيقه 70 پنالتي براي ما گرفته بود اصلل نميباختيم...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۴۰

پوريا جان همين تيمي که ميگين تو شهرش فرودگاه نداره که سهله شما واسه رفتن تو پلي آف آسيا هم جنم ندارين...پس بدبختي استقلال نيست که با بوريرام بازي کرد بلکه بد بختي شماست که در حد اون تيمم نيستين که بياين تو آسيا..الان سردار بود ميگفت دستاي پشت پرده اي اف سي نميذارن ما بيايم تو آسيا!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۳:۴۲

نه دوست عزيز پرسپوليس هم جنمش را داره هم لياقت و قدرتش را ، در همان سالهايي که امثال ترکي و قهرماني نبودن همين پرسپوليس افتخار آسيا بود و بيشترين بازيکن را که همه هم موفق بودند به اروپا فرستاد و تيم ملي ايران يک تيم رويايي بود که با درخخش مربيان فعلي پرسپوليس که اون زمان بازيکن بودن کره را شش تايي و عربستان را که سه دوره قهرمان آسيا شده بود تو يک کشور عربي سه تايي کرد ، هر وقت استقلال تونست بازيکني را به تيم ملي ايران معرفي کنه که نصف دايي افتخار و گل ملي داشته باشند بياد و کري بخونه وگرنه قهرمان شدن در ايران و رفتن به آسيا نه افتخار هست و نه لياقت و جنم ميخواد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۴۹

ماهمه پشت علي دايي هستيم وازش حمايت مي کنيم.بااين داوري هانمي تونن قهرماني روازمابگيرن.آقاي قهرماني رو هم مابخدامي سپاريم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۱:۱۳

عجب! پس چرا بعد بازي استقلال-سپاهان که داور يک تنه استقلال رو بازوند قهقهه مي زديد شما پرسپوليسيا ... مرگ خوبه فقط واسه همسايه؟!!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۰:۵۲

آقاي دايي خودت بپذير که بازيکنانت بد بودن امشب. چرا وسط نيمه دو تا تعويض کردي؟ چون صادقيان و سيد صالحي خوب نبودن. خلعتبري هم که کنترل شده بود و نتونست کاري کنه .دست دايي رو شده بود امشب و ميباخت چه با يازده و چه با ده نفر

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۱:۳۳

ببين خود مربيتون گفت دودو تا ميش44444444444 تا بعد نگين چرا هي 4444444 ميکنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۱:۴۳

اقاي دايي 10هفته از ليگ گذشته شما با اين همه خريد ميلياردي فقط 8گل زدين شايد نصف اونم موقعيت گل داشتين بااين تيم ميخواين قهرمان بشين 90نميزاره

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۲:۱۳

واقعا براي فوتبال ايران متاسفم.وقتي نميتوانند پرسپوليس را با تاکتيک و کار تيمي ببرند دست به دامن داور ميشوند.اميدوارم با داور مسابقه از سوي کميته ي انظباطي برخورد جدي شود....امير از رشت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۲:۳۴

اگرقراره که قوانين فوتبال براي پرسپوليس عوض بشه و حضرت حق داوري نهايي را بر عهده بگيرند ، پرسپوليسي ها فعلا يکي - دو جواب را به پرودگار عالم بدهند : 1- چرا در طول سالهاي مديد ، ميلياردها تومان پول اين مملکت به حلق يک تيم از ميان دهها تيم يک شهر از ميان دهها شهر ايران ريخته مي شود ؟ 2- چرا در طول سالهاي مديد امکانات تبليغي و رسانه اي در اختيار اين تيم قرار داشته : پخش انحصاري از شبکه سراسري ، در اختيار داشتن دهها روزنامه و نشريه و ... امتيارات ويژه مولوي 3- چرا اين تيم ، همانند ديگر تيم نورديده ، حق انحصاري نابود کردن امکانات و فرصتهاي تيمهاي ديگر را در اختيار دارند ، به طوري که تاکنون بارها بازيکنان تيمهاي ديگر را در حد چندين بازيکن از يک تيم خارج کرده اند و با استفاده ازامکانات مملکت از اين حربه براي نابودي تيمهاي ديگر بهره ها برده اند .. 4- مهمتر اين که چرا هواداران اين تيم ، در اين مورد به خصوص خواستار دخالت حضرت حق هستند ، اما در موارد متعددي که داوري در حد بريدن سر تيمهاي ديگر به نفع پرسپوليس بوده ، گفته اند قوانين فوتبال در هر حال حق را به داوري مي دهد ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۲:۴۱

فقط يک بازي ، يک بازي پرسپوليس را در تاريخ فوتبال اين تيم به من نشان دهيد که اين تيم باخت خود را گردن داور نيانداخته باشد ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۲:۴۳

نه قرمز، نه آبي، سپاهان آسيايي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۲:۵۲

به نظر من بايد همانطوري که تيمهايي که نتايج ضعيف ميگيرن ميرن دسته يک بايد داوراي ضعيفم برن دسته ي پايينتر و به جاي اونها داوراي خوبه ليگ يک بيان ليگ برتر . اگر اين قانون سه سال قبل انجام ميشد الان قهرماني دسته 3 بود و اين افتضاح پيش نميومد .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۳:۰۹

بردن از تيمي که ظرفيت باخت نداره ، چه حالي ميده ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۳:۱۱

ايسنا جان.من فقط حقايقو گفتم.لطفا چاپ کنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۴:۲۲

پرسپوليسي هاي عزيز گريه نکنيد ما که رفتيم اسيا ...........

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۷:۵۶

تبريک به کميته ناداوران آفتاب هميشه پشت ابر نميماند حلا خوبه سه تا داور توزمين بودن وچهارمي هم خواب بود اين است فاصله ما بافوتبال جهان راستي مسئول اين تمارضات کيست چرا اعمال قانون نمکنيد مردم منتظرند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۸:۰۲

مو قعي که صحنه را ديدم تعجب کردم به خاطر پنالتي و اخراج به سود سپاهان وا قعا اين کميته داوران چي کاره هست مو قعي که فدارسيون پشت اصفهانيهاست همين ميشه . قهرماني 1 پرسپوليس 0

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۸:۱۰

آيا همين آقاي قهرماني نبود که در هفته اول مقابل تراکتورسازي پنالتي به نفع پرسپوليس گرفت که پنالتي نبود و در همون بازي روي يک صحنه بجاي اخراج دهنوي و گرفتن پنالتي به نفع تراکتور دستور به ادامه بازي داد ...آقاي دايي با اين حرفش خودشو زير سوال برد و معلومه که شماره حسابها رو خوب بلده ...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۸:۱۳

اقاي قهرماني کمرپرسپوليس راشکست سپاهان تيمي نبودکه پرسپوليس راشکست بدهدمگربالطف داوري

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۸:۴۴

باز آقاي دايي شروع کرد باخت را به گردن داور انداختن خوب است اين آقا از آقاي لوکابو ناچيچ ياد بگيرد که در صورت باخت به حريف تبريک ميگويد آقاي دايي بعد از سالها ديگر کي چند تا گل زد و يا کي قهرمان شد فراموش ميشود لطفا پهلوان باش

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۸:۴۸

ببينيم کميته اضباطي اين قدرت را دارد يکبار با ايشان برخورد کند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۹:۲۵

دايي دوست داريم خدا جاي حق نشسته

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۹:۲۷

داوران اکثرا ميکن هيچ داوري حق ندارد درابتداي بازي اخراج يا پينالتي بگيرد براي اينکه بازي به حاشه نکشد قهرماني تو ايران قضاوتش محرزه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۹:۴۰

جمع کن آقاي دايي چرا وقتي در بازي اول همين داور تراکتور را 10نفره کرد و يک پنالتي الکي براتون گرفت هيچي نگفتي

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۹:۴۷

ما براي فوتبالمان بايد به فکر يه شوينده خوب باشيد .واقعا اين داوريها .....به فوتبال اين مملکت

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۰۹:۵۲

اين آقاي قهرماني در هر بازي که سوت مي زند بازي پر از جنجال و هياهو ميشود. آشکارترين حق خوري بود که در طول سي و هفت سال عمرم در فوتبال ديدم .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۰:۰۴

اقاي دايي!هفته قبل كه با پنالتي ناحق گسترش را برديد چرا نگفتيد داوري بد بود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۰:۲۹

يک مدير خوب هميشه چندتا استراتژي کمکي براي زمان هاي بحران بايد داشته باشه. اصلا داوري افتضاح ... اما من از دايي بيشتر انتظار دارم ... او مي تواند بهترين مربي ايران باشه به شرطي که هميشه چندتا برنامه يدکي داشته باشه.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۰:۴۳

بازي با ذوب ديديم کي جنبه باخت نداره قلعه نوعي مي خواست گريه کنه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۰:۴۳

مي دونيد چرا داورها اينقدر بر عليه پرسپوليس سوت مي زنند. چون بازيکنان پرسپوليس خيلي بي تجربه بازي مي کنند. مثلا ديروز من نمي دونم که چرا ميثم حسيني اون کار بچگانه رو انجام داد. بازيکن سپاهان روش خطا کرد بعد اون يک لگد از عمد زد. به نظر من اخراج حقش بود ولي اگر داور خوب مي ديد بايد اول خطاي سپاهان رو مي گرفت بعد ميثم رو اخراج مي کرد. ولي داور فقط صحنه دوم را ديد. البته در مورد اين صحنه حتما بايد داور از کمک سوال مي پرسيد و اينقدر سريع عمل نمي کرد. اين از نکات بد شخصيتي داوران ايران است. در کل مشکل اصلي تيم بي تجربگي بازيکنان است که از اين صحنه که به نفع پرسپوليس بود يک صحنه به ضرر پرسپوليس ساختند. به نظر من باشگاه بايد ميثم حسيني را يک جريمه نقدي سنگين بکنه تا براي همه درس بشه. نمونه اين کار را از عاليشاه و صادقيان در بازيهاي قبل ديديم. وقتي مربي کاري به اين رفتارها نداره بايد انتظار اين اتفاقات را هم داشته باشه. پرسپوليس بايد يک فکري براي اين قضيه بکنه. وگرنه تمام زحمات تيم به باد مي ره.

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۱:۰۲

علي دايي سالهاست که در فوتبال ماست وغيرت وتعصب خود را به همه ثابت کرده اسطوره ي فوتبال ما وقاره کهن است وافرادي مثل قهرماني ميخواهند با اين کارها خود را مطرح کنند ولي با اين کارها نمي توانيد از محبو بيت شهريا ر فوتبال ايران کم کنيد چرا که سنگ بد گوهر اگر کاسه زرين بشکست قيمت سنگ نيفزايد وزر کم نشود

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۱:۵۰

چوب خدا صدا نداره ياد ناداوري بازي استقلال سپاهان بيفتيد که3امتيازو از استقلال گرفت و 1امتياز هم کسر شد همون داور شد داوردربي اگه بازي تهران بود شما داورو ميکشتيد.علي دايي هم که هميشه زمينش کجه

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۱:۵۲

درود بر دايي که روک مي گويد وزندگي مي کند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۲:۲۹

متاسفم که پرسپوليسيا اينطور قضاوت ميکنن آقا جان بريد صحنه آهسته رو ببينيد لحظه کشتي دو بازيکن اصلا حواس قهرماني اونجا نبود اما بعد از برخورد حرکت زشت و لگد ميثم حسيني رو ديد و پنالتي گرفت آقاي رويانيان سجاده آب نکش آقاي دايي شما که دائم در حال ذکر گفتني چرا فرا فکني ميکني و تهمت ميزني جواب خدا رو چي ميدي ؟قهرماني همونيه که هفته اول با تراکتور به نفع شما اشتباه کرد اون موقع شماره حساب داشتي؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۳:۰۰

عزيز دلم وقتي يک تيمي در دقيقه 2 ده نفره ميشه اونم توي خونه حريف و مقابل تيمي مثله سپاهان يک پنالتي هم ميگرن و بازيکناي خلاق و جنگنده اي مثله نوري و حقيقي مصدوم باشند علي دايي چاره اي به جز اينکه يه دفاع به ترکيب اضافه کنه و بازيساز تيمش رو با يک بازيکن قدرتي عوض کند که تيم بتواند يک بازيکن کمتر خود را جبران کند

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۰۰

من به شرف بازيكنان پرسپوليس دورود مي فرستم كه 10 نفره جانانه با سپاهان جنگيدند به طوري كه طرفداران رقيب بعد از گرفتن 4 دقيقه وقت اضافي شاكي شده بودند كه به اين تيم ده نفره نبازند . مطمئن باشيد اين پرسپوليس قهرمانه 6 گل خورده كه اكثرا شانسي و يا به لطف داور بوده .

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۱۷

اين صحنه اصلان پنالتي نبود داور اشتباه بزرگي کرد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۳۰ ۱۴:۴۴

همين داور يک پنالتي براي تيم دايي گرفت که کرنري هنوز زده نشده بودزماني که مربي راه آهن بود شايد يادش رفته...