• یکشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92061710012
  • خبرنگار : 71368

دستگیری اوباشی که به سمت ماموران تیراندازی کرد

دستگیری اوباشی که به سمت ماموران تیراندازی کرد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه مهرآبادجنوبی خبر داد که به هواخواهی یکی دیگر از اراذل و اوباش، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده بود.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه مهرآبادجنوبی خبر داد که به هواخواهی یکی دیگر از اراذل و اوباش، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده بود.

سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در تشریح خبر دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه مهرآباد، گفت: دستگیری یکی دیگر از اراذل و اوباش سابقه‌دار این منطقه به نام «محمد» که حین دستگیری «سجاد» یکی دیگر از اوباشان این منطقه اقدام به تیراندازی با سلاح‌گرم کرده بود، در دستور کار قرار گرفت و ماموران با بکارگیری شیوه‌های خاص دریافتند «محمد» به صورت کاملانه محرمانه و ناشناس اقدام به تردد در مهرآبادجنوبی می‌کند و حتی برای خود پاتوقی نیز تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه ماموران حرکات و رفتار «محمد» را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند، گفت: با حضور «محمد» در پاتوقش در ساعت 11 ماموران با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و دق‌الباب وارد منزل «محمد» شدند، مشاهده کردند زن جوانی که خود را همسر این متهم معرفی می‌کند، عنوان داشت که قبل از ورود ماموران، «محمد» به قصد رفتن سرکار از منزل خارج شده است.

به گفته وی، این زن با «محمد» تماس گرفته و از او خواست که به منزل بازگردد. پس از حدود نیم ساعت، «محمد» در منزل حاضر و به محض رویت، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری قصد مقاومت و درگیری با ماموران را داشت، گفت: متهم به پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ منتقل و در بازجویی‌ها اقرار کرد که اسلحه مورد استفاده وی در هنگام نزاع در منزل مجردی‌اش در شهریار قرار دارد که ماموران ضمن مراجعت به محل اعلامی، اسلحه متهم را کشف کردند.

به گفته وی پیش از این در راستای اجرای دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 10 تهران مبنی بر شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه مهرآباد به نام «سجاد» که این فرد به اتهام درگیری مسلحانه تحت تعقیب بود، ماموران اطلاع پیدا کردند که این فرد در سوم شهریورماه به منطقه مهرآباد رفته و قصد زورگیری از یکی از شکات پرونده‌اش به نام «روح‌الله» را دارد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که «سجاد» علاوه بر قصد اخاذی از «روح‌الله» تهدید کرده که اگر به وی پول پرداخت نکند، اقدام به پرتاب بمب‌صوتی به منزل وی می‌کند که در اجرای دستور مقام‌قضایی، اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران به آدرس اعلامی واقع در خیابان طالقانی رفته و متهم را در زیرزمین یک قهوه‌خانه شناسایی کردند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌بزرگ با بیان اینکه با مراقبت نامحسوس ماموران پلیس امنیت، سرانجام متهم در قرار صوری با شاکی داخل قهوه‌خانه دستگیر شد، اما قصد فرار با یک دستگاه خودروی پژو 206 سفیدرنگ را داشت که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، وی را زمین‌گیر کردند گفت: «سجاد» از سوی به دستور قاضی پرونده راهی زندان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha