• شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92060905506
  • خبرنگار : 71486

رویانیان: چطور نکونام سال گذشته برای استقلال بازی کرد؟/ 6 تا بزنیم، مزه 6تای قبلی می‌رود

رویانیان: چطور نکونام سال گذشته برای استقلال بازی کرد؟/ 6 تا بزنیم، مزه 6تای قبلی می‌رود

مدیرعامل پرسپولیس با تمجید از شرایط تیمش، پیش از داربی روز جمعه، درباره قرارداد خلعتبری می‌گوید اگر او تا سه روز پیش از بازی برابر استقلال قراردادش را رسمی کند، مشکلی برای بازی در داربی نخواهد داشت.

مدیرعامل پرسپولیس با تمجید از شرایط تیمش، پیش از داربی روز جمعه، درباره قرارداد خلعتبری می‌گوید اگر او تا سه روز پیش از بازی برابر استقلال قراردادش را رسمی کند، مشکلی برای بازی در داربی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد رویانیان پس از عقد قرارداد همکاری با تیم بیرامار پرتغال، در جمع خبرنگاران درباره‌ی آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری گفت: ما فسخ قرارداد را از عجمانی‌ها گرفته‌ایم و قرار است امشب هم پول فسخ قرارداد را به آنها بپردازیم. قرارداد ما با خلعتبری دو ساله خواهد بود و قرار است امشب 500 هزار دلار به باشگاه عجمان بدهیم و بقیه پول رضایت‌نامه را بصورت قسطی پرداخت کنیم.

او در ادامه با اشاره به روند پرداخت پول به باشگاه عجمان، اظهار کرد: ما روز پنجشنبه به بانک رفتیم اما گفتند ساعت کاری تمام شده و جمعه هم چون بانک بسته بود، از طریقی دیگر پول لازم را بدست آوردیم. ما موفق شدیم معادل دلار مبادله‌ای را تامین کنیم و از طریق یک بانک ایرانی، پول را به حساب یک بانک چینی ریختیم و آنها هم با دریافت 7-8 درصد سود، امروز پول را به دبی انتقال می‌دهند. ما کار دیگری نمی‌توانستیم بکنیم و مجبور شدیم تا این درصد را بدهیم و خلعتبری را بیاوریم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه و با اشاره به صحبت فتح‌الله زاده مبنی بر اینکه خلعتبری برابر استقلال نمی‌تواند به میدان برود بیان کرد: فتح‌الله زاده برای ما عزیز است اما حاج آقا چطور شما توانستید یک روزه بازیکن محبوب من، نکونام را به استقلال بیاوری و بازی هم بکند اما من نمی‌توانم این کار را بکنم ؟ به هرحال ما باید قرارداد خلعتبری را تا سه روز قبل از داربی امضای رسمی بکنیم تا او مشکلی برای دیدار با استقلال نداشته باشد. البته ما بدون خلعتبری هم چیزی کم نداریم و بدنبال کار خلاف قانون نیستیم، کاری که خیلی‌ها آنرا انجام داده‌اند. سال قبل جواد نکونام یک روز مانده به لیگ به ایران آمد و بازی هم کرد، اما برای ما این حرف‌ها را در می‌آورند. بقول معروف تا به اولیا رسید، آسمان تپید.

او در ادامه افزود: پرسپولیس و استقلال از دولت ارز 2500 تومانی دریافت کرده‌اند و البته استقلال دوبرابر ما دلار دریافت کرده است. این صحبت من را هم شعبه مرکزی بانک ملت می‌تواند تایید کند. این پول در حساب من بوده و از طریق آن خلعتبری را گرفته‌ام.

رویانیان در پاسخ به این سوال که رقم قرارداد خلعتبری چقدر است، اظهار کرد: برای امسال، خلعتبری به احترام ما قبول کرد تا 650 میلیون قرارداد ببندد و اگر ده گل برای ما به ثمر برساند، 100 میلیون تومان هم از آنجا به او می‌دهیم. همچنین اگر سهمیه آسیایی بگیریم، 50 میلیون اضافه به او پرداخت می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال شش گله کردن استقلال است یا خیر، تصریح کرد: ان‌شاءالله استقلال را می‌بریم. اما حق بدهید که اگر ما شش گل به استقلال بزنیم، شش تای قبلی که تاریخی شده، فراموش می‌شود و از بین می‌رود. ان‌شاءالله با دو، سه، چهار گل استقلال را می‌بریم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با تمجید از نمایش شب گذشته تیمش برابر فولاد، گفت: دیشب پرسپولیس تنها 75 درصد توانش را به نمایش گذاشت. بازیکنان نشان دادند که اگر بخواهند می‌توانند خیلی بهتر از اینها عمل کنند. من از آنها گله دارم که چرا تاکنون اینگونه بازی نکردند. خوشحالم که با درایت دایی توانستیم دیشب برنده باشیم و بازیکنان نشان دادند که خواستن توانستن است. توانستن واقعی ما، قهرمانی است.

رویانیان در پایان با انتقاد از داوری تورج حق وردی در بازی پرسپولیس، فولاد، بیان کرد: متاسفانه داوری در شب گذشته از ابتدا تلاشش را کرد تا عالیشاه را از داربی محروم کند. او از ابتدا زوم کرده بود تا عالیشاه اخراج شود و الحمدلله با قدرت به این هدفش رسید و عالیشاه را اخراج کرد. با این حال ما در روز جمعه کم نخواهیم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۲:۵۹

خوب يه بازي برد! جنبه داشته باش سردار. بلند بلند نپر

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۳:۰۰

اره بابا دوبار! خوابشو ببيني بريد شاه عبدالعظيم دعا کنيد که نباشيد تيم 450 جهان و با تيم هشتاد جهان کري خوندن خيلي ....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۳:۳۴

ا؟! من فک کردم پولشو از محل درامدهای انتقال حقیقی دادین!

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۳:۴۴

چطور نكونام يا بازيكنان استقلال ميتونستن وهيچي نبود حالا كه نوبت ما شده همه ميگم نه برنامه 90هم داره طرفداري ميكنه چطور سر جريان نكونام چيزي نگفت؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۳:۴۹

وقتي زر و زور جاي حق و قانون رو مي گيرد

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۴:۲۲

6تا بخوري چي مزه ميده ؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۴:۳۱

آخه حج آقا جواد از اول فصل اومد.....

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۶:۳۴

بپا دوباره بيرونت نكنن

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۱۷:۲۸

جناب فکر کنم دیشب بازی رو ندیدی!! آخه پرسپولیس 4 تا توپ برد و 3 تا گل زد که یکیشو بازیکن حریف زد و بیشتر بازی در میانه زمین بود.. بعدش من کشته ی این امار عجیب غریبتم 75% رو چطور اندازه کرفتی جناب؟! بعدشم شما تو خوابتونم دنبال کسب سهمیه ی آسیا هستی ؛ شما رو چه به تیم قهرمان ایران و سوم آسیا و 84 جهان؟ 441 رتبه ی تاریخیه شماست عزیز 4444

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۲۱:۳۸

زنده باد سردار

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۰۹ ۲۱:۴۵

6تق لال به تيم 100000باخت هه هه...

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۰ ۱۴:۴۸

آقاي رويانيان ، اگر فوتبال نمي داني ، اقلا مثل جناب يزداني خرم ريش سفيدي کن و منشا خير براي کل حرکت فوتبال در اين مملکت شو . وگرنه اين ادبيات شيش تايي که خيلي هم نخ نما و بي مزه شده ، پيش از شما رو زبون بچه هاي ده دوازده ساله دروازه دولاب و سر آسياب هم جاري بوده و از کشفيات " يهوکي " جنابعالي محسوب نميشه !

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۰ ۱۵:۰۰

سردار راست میگه. پرسپولیس تاریخ سازه. فکرشو کن 65 سال دیگه هر کدوم از ما که زنده باشیم این بازی که 3 تا تو ده دیفه زاید زدو یادمون میاد. 6 تا ییا که جای خود داره. بازیکنای فولاد با چه هیجانی میگفتن پرسپولیس اسمش بزرگه...آره داداشم

avatar
۱۳۹۲-۰۶-۱۰ ۱۵:۱۷

آخه شش تايي هاشماراچه به اظهارنظردرباره سرداري که سي مليون سرخ پشتشن