• چهارشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 92052312858
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

اختصاص 700 میلیون ریال برای کمک به سیل‌زدگان جنوب‌ سیستان و بلوچستان

اختصاص 700 میلیون ریال برای کمک به سیل‌زدگان جنوب‌ سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی‌(ره)‌ گفت: به دنبال بارش‌های سنگین اخیر در مناطق مهرستان، سیب سوران، خاش و سراوان استان، کمیته امداد برای حدود 850 خانوار سیل زده موادغذایی، بهداشتی، روانداز، آب معدنی و پتو با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال ارسال کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی‌(ره)‌ گفت: به دنبال بارش‌های سنگین اخیر در مناطق مهرستان، سیب سوران، خاش و سراوان استان، کمیته امداد برای حدود 850 خانوار سیل زده موادغذایی، بهداشتی، روانداز، آب معدنی و پتو با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال ارسال کرده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، محمدرضا میری اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه در اثر بارش‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل در بسیاری از شهرستان‌های جنوب استان بیشترین خسارت و تخریب به شهرستان مهرستان وارد شده است.

وی یادآور شد: بیشتر خسارت دیدگان از مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اضافه کرد: با توجه به اینکه انتظار می‌رود در روزهای آینده باران‌های بیشتری ببارد، لذا احتمالا به تعداد افراد بیشتری نیازمند کمک خواهند بود.

وی افزود: هلال احمر و همکارانش علاوه بر تدارک کلینیک‌ها و خدمات بهداشتی سیا‌، اقلام مختلفی از کمک‌های اولیه همچون چادر و پتو‌ را برای کمک به سیل زدگان تدارک دیده است.

میری گفت: سیل بیش از 850 خانه در 100 روستا را در شهرستان‌های مهرستان‌، سیب و سوران‌، سراوان و خاش دچار خسارات کرده است.

وی تصریح کرد: بیشتر معابر شهرستان مهرستان و همچنین بازارچه این شهرستان دچار آب گرفتگی شدید شده و علاوه بر مسدود شدن عبور و مرور، برق و آب نیز در اکثر مناطق این شهر قطع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی‌(ره) سیستان و بلوچستان از مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا کمک‌های نقدی خود را برای آسیب دیدگان ناشی از سیل استان ارسال کنند.

وی افزود: کمیته امداد شماره حساب 0216068516005 نزد بانک ملی ایران شعبه زاهدان و دستگاه‌های خودپرداز این بانک آماده دریافت وجوه نقدی مردم کشورمان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha