• جمعه / ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92051810022
  • خبرنگار : 71368

موتورسیکلت سارق عجول در محل سرقت جا ماند

موتورسیکلت سارق عجول در محل سرقت جا ماند

رییس کلانتری 159 بی‌سیم از دستگیری سارق کیف‌قاپی خبر داد که هنگام سرقت، موتورسیکلتش را جا گذاشت.

رییس کلانتری 159 بی‌سیم از دستگیری سارق کیف‌قاپی خبر داد که هنگام سرقت، موتورسیکلتش را جا گذاشت.

سروان محمدحسین امینی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح خبر دستگیری کیف‌قاپ موتورسوار، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت و کیف‌قاپی زنی جوان از سوی راکبان موتورسیکلت که با قدرت‌نمایی با سلاح‌سرد علیه این زن همراه بود، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 159 بی‌سیم رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با توجه به مقاومت مالباخته که موجب به جا ماندن موتورسیکلت در صحنه جرم شده بود، ماموران نسبت به استعلام پلاک این موتور اقدام کرده که مالک و آدرس وی از طریق سیستم استعلامات مشخص شد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که هویت واقعی مالک موتورسیکلت فردی به نام «حمید» است که در اولین بررسی‌ها مشخص شد، وی فردی شرور و سابقه‌دار در امر سرقت، کیف‌قاپی و زورگیری است که در کلانتری‌های 114 قیاسی و 132 نبرد دارای پرونده‌های متعدد است.

امینی افزود: ماموران کلانتری به محل سکونت متهم اعزام شدند که به محض حضور در محل، سوژه را در حالی که تغییر لباس داده بود، مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی متهم، ماموران به وی دستور ایست دادند که وی با انداختن سلاح‌سرد خود به داخل یکی از کوچه‌ها متواری شد، گفت: ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک دو تیرهوایی کردند که سرانجام متهم با نشستن برزمین خود را در تسلیم ماموران کرد.

امینی با بیان اینکه ماموران در بازرسی بدنی از این سارق، دو دستگاه گوشی تلفن‌همراه، یک شناسنامه و کارت ملی متعلق به زنی را کشف و ضبط کردند، گفت: در ادامه متهم دستگیرشده برای انجام تحقیقات به کلانتری انتقال داده شد. به محض ورود یکی از مالباختگان به نام «شهریار» وی را شناسایی کرد و عنوان داشت که توسط این سارق مورد سرقت قرار گرفته است.

به گفته وی، متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha