• چهارشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92050200936

عقیلی: انگیزه زیادی دارم/ در قطر می‌گفتند مانوئل ژوزه نتیجه نمی‌گیرد

عقیلی: انگیزه زیادی دارم/ در قطر می‌گفتند مانوئل ژوزه نتیجه نمی‌گیرد

مدافع تازه‌وارد سپاهان با تاکید بر انگیزه بالایش برای حضور دوباره در لیگ ایران گفت: سپاهان همیشه مدعی لیگ بوده و امسال هم با بازیکنان جدیدش قهرمانی دیگری را می‌خواهد.

مدافع تازه‌وارد سپاهان با تاکید بر انگیزه بالایش برای حضور دوباره در لیگ ایران گفت: سپاهان همیشه مدعی لیگ بوده و امسال هم با بازیکنان جدیدش قهرمانی دیگری را می‌خواهد.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خود و تیمش را آماده قدرت‌نمایی در لیگ برتر دانست و اظهار کرد: سپاهان تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته است. چه زمانی که در این تیم بازی می‌کردم و چه زمانی که نبودم، سپاهان همیشه جزو مدعیان لیگ برتر بوده است. شرایط تیم در حال حاضر خوب است؛ هرچند اولین بازی‌ها در لیگ برتر برای همه تیم‌ها سخت است.

سبک بازی فولاد را می‌شناسم

وی با اشاره به اینکه تیمش در هفته اول جدال سختی با فولاد خوزستان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: البته ناهماهنگی‌های طبیعی در اوایل مسابقات برای همه تیم‌ها وجود دارد. 2 سال در فوتبال ایران نبودم و شناخت زیادی از فولاد جدید ندارم اما با سبک بازی آنها در گذشته آشنا هستم و یکی دو مسابقه از رقابت‌های پارسال این تیم را دیده‌ام که خیلی خوب بودند.

این مدافع در پاسخ به این‌که آیا جایگزین فرشید طالبی در ترکیب سپاهان هست و وضعیت خط دفاع سپاهان امسال چه تغییراتی داشته است، به ایسنا گفت: ترکیب تیم در خط دفاع امسال دستخوش تغییرات شده و 3 مدافع جدید به تیم اضافه شده‌اند. گلر تیم هم عوض شده و الان با خط دفاع جدیدی در سپاهان مواجه هستیم. علی حمودی و شجاع‌ خلیل‌زاده هم غیر از من به خط دفاع اضافه شده‌اند. قطعا کرانچار به ترکیب مدافعان اصلی تیم رسیده اما تا قبل از شروع بازی‌ها نمی‌توان چیزی درباره آن گفت.

پارسال دوست نداشتم در قطر بازی کنم

عقیلی با تاکید بر اینکه انگیزه زیادی از بازگشت به لیگ ایران داشت، تصریح کرد: اولین انگیزه‌ام حضور در لیگ ایران بود، چون پارسال نمی‌خواستم به هر دلیلی در قطر بازی کنم اما نهایتا مجاب شدم آنجا بمانم. بنابراین با انگیزه بالایی به ایران آمدم و همیشه هم گفته بودم گزینه اول من در تیم‌های ایرانی سپاهان است.

وی در پاسخ به اینکه به چه دلایلی نمی‌خواست فصل گذشته در قطر بماند، اظهار کرد: بزرگترین دلیل مسایل روحی‌-روانی بود، چون آنجا واقعا اذیت می‌شدم و طاقتم تمام شده بود. نسبت به امارات، ایرانی‌های بسیار کمی در قطر زندگی می‌کنند. شرایط بازی در امارات به مراتب راحت‌تر است. در قطر حتی خانواده ما برای گرفتن ویزا و رفت و آمد با مشکل مواجه می‌شد. اینها اذیت کننده‌ بود. در قطر واقعا تنها بودم.

مدافعان سپاهان درباره مدعیان امسال لیگ نیز به ایسنا گفت: امسال مدعیان قهرمانی بیشتر هستند. سپاهان اگرچه نسبت به فصل گذشته بازیکنانی را از دست داد اما برای این فصل هم نیروهای جدیدی به تیم اضافه شدند. فکر می‌کنم امسال پرسپولیس که فصل گذشته از اول هم معلوم بود، جزو مدعیان نیست، امسال تیمش را زود بست و تمریناتش را آغاز کرد و قطعا یکی از مدعیان خواهد بود. همینطور استقلال که بازیکنانی زیادی را نسبت به فصل پیش از دست نداده است. تراکتورسازی هم مدعی است چون بازیکنان خوب جدیدی به ترکیبش اضافه شده‌اند. فولاد هم که پارسال تیم خوبی بوده و همیشه نظم تاکتیکی خودش را دارد.

مربیان در قطر می‌گفتند ژوزه با پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد

عقیلی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس فصل پیش بازیکنان خوبی را گرفته بود و چطور از ابتدا تشخیص داد، سرخ‌ها جزو مدعیان نیستند، اظهار کرد: بله، بازیکنان خوبی گرفت اما خیلی دیر سرمربی گرفتند. در قطر مربیانی بودند که کاملا سرمربی پرتغالی پرسپولیس را می‌شناختند. همه معتقد بودند آن مربی که خیلی هم دیر کارش را شروع کرد نمی‌تواند با پرسپولیس موفق شود. شاید اگر یحیی گل‌محمدی از اول فصل در این تیم کار می‌کرد، نتایج بهتری می‌گرفتند.

وقتی نامه عذرخواهی از مردم و کی‌روش را به من دادند، دیگر جوابی نخواستند!

مدافع اسبق تیم ملی در واکنش به این‌که چقدر برای رسیدن به تیم ملی انگیزه دارد، تصریح کرد: فکر می‌کنم برای حضورم در تیم ملی دیگر موضوع فنی وجود ندارد و تنها همان بحث کهنه‌ای است که باعث شد نتوانم در تیم ملی بازی کنم. کی‌روش اختیار تام دارد و من هم به نظر او احترام می‌گذارم. شاید اگر خودم هم بودم بازیکنانی را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم. بنابراین برای موفقیت در لیگ ایران انگیزه‌های شخصی خودم را دارم.

عقیلی در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کند این بحث کهنه روزی تمام می‌شود، گفت: این موضوع برای خودم تمام‌ شده است و فکر می‌کنم با صحبت‌هایی که کی‌روش در برنامه ورزش‌ و مردم انجام داد، تکلیف خیلی چیزها را روشن کرد. الان کار بستگی به من ندارد و این کی‌روش است که باید تصمیم‌گیری کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حاضر نشد آن نامه عذرخواهی را امضا کند، به ایسنا گفت: فکر می‌کنم درباره آن مساله نمی‌شود خیلی چیزها را در مصاحبه گفت. چون ایران نبودم از اتفاقات و مسایلی که اینجا وجود دارد، اطلاعی نداشتم اما کاری را که گفته شده بود، انجام دادم. همان بهمن‌ پارسال از مردم عذرخواهی کردم و با این حال دوباره هم این کار را انجام دادم. بعد از آن خواسته شد از مردم و کی‌روش عذرخواهی کنم. ظاهرا نامه‌ای را آماده کرده بودند ولی یک هفته بعد از آن بنده را مطلع کردند. بعد هم هیچ صحبتی با من نکرده و تماسی هم نگرفتند‌. نامه‌ را هم به صورت ایمیل فرستاده بودند. شرایط هم به گونه‌ای شبیه حکم دادن درباره من بود. آنها دیگر جوابی از من نخواستند!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۵-۰۲ ۱۳:۴۸

موضوع اينجاست اول كه تيم ملي داشت از جام جهاني حذف ميشد و اميدي بهش نبود همه براش ناز مي كردن يكي از اردو تيم ملي فرار مي كرد يكي هم براش ناز و ادا در مياورد اما حالا كه همون تيم رفته جام جهاني و اعتبارش برگشته همه ميخوان بيان تيم ملي كه تو جام جهاني بازي كنن مطمئن باشيد اگه تيم ملي جام جهاني نرفته بود هيچ كدوم از اين بازيكنها الان دلشون نمي خواست بيان تيم ملي بازي كنن دست كيروش درد نكنه كه همچين بازيكنهايي رو از تيم ملي جمع كرد