• شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۲ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92042213727
  • خبرنگار : 71234

طلا در گفت‌وگو با ایسنا تشریح کرد؛

آخرین وضعیت صحت و ابطال انتخابات شوراهای شهر در استان تهران

آخرین وضعیت صحت و ابطال انتخابات شوراهای شهر در استان تهران

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آخرین وضعیت موجود در مورد تایید و ابطال صندوق‌های رای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران را تشریح کرد.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آخرین وضعیت موجود در مورد تایید و ابطال صندوق‌های رای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران را تشریح کرد.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در واکنش به انتشار اخباری در مورد ابطال آرای برخی حوزه‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران گفت: به جز چند مورد، صحت انتخابات در تمام حوزه‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران تایید شده است.

او افزود: انتخابات در شهر رودهن در شهرستان دماوند براساس اسناد و مدارک و گزارشات دستگاه‌ها منهای آرای سه تن از منتخبان تایید شده است. به عبارت دیگر آرای سه تن از منتخبان تایید نشده است ولی صحت انتخابات در شهر رودهن منهای این سه داوطلب مورد تایید قرار گرفته است.

طلا خاطرنشان کرد: بر این اساس آرای این سه منتخب در شورای شهر رودهن در شهرستان دماوند باطل شده است و سه منتخب بعدی جایگزین این افراد خواهند شد.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران ادامه داد: نتیجه انتخابات در شهر نسیم‌شهر در شهرستان بهارستان نیز مورد تایید نهایی قرار گرفت به جز آرای یکی از منتخبان که بعد از بررسی‌های انجام شده باطل شد.

وی افزود: صحت آرای پنج شعبه در شهر حسن‌آباد در شهرستان ری نیز به دلیل ارائه گزارشات متعدد از هیات‌های نظارت بازرسی و دستگاه‌های مربوطه امنیتی، مورد تردید قرار گرفت که به همین دلیل برای بررسی به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ارائه شد.

طلا درباره صحت انتخابات شهر پردیس در شهرستان پردیس گفت: صحت انتخابات شهر پردیس در شهرستان پردیس به دلیل تایید نشدن هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان و گزارشات متعدد بازرسی‌ها و دستگاه‌های مربوطه امنیتی، مورد تردید قرار گرفت که برای بررسی‌های بیش‌تر به هیات مرکزی ارجاع شد.

به گفته او انتخابات شوراهای در روستای کرشت در شهرستان پردیس نیز مورد تایید قرار نگرفت.

وی با بیان این که صحت انتخابات در روستای مهرآباد در شهرستان دماوند مورد تایید قرار گرفت، گفت: صحت مابقی حوزه‌های انتخاباتی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران مورد تایید قرار گرفت و به فرمانداری‌ها اعلام شد.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران هم‌چنین با بیان این که بعد از انتخابات مجددا مدارک تحصیلی منتخبان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: متاسفانه در بررسی این مدارک، مدارک تحصیلی برخی منتخبان مورد تایید قرار نگرفت بنابراین صلاحیت این دست از داوطلبان مخدوش شد و این موضوع به فرمانداری‌ها ابلاغ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha