• چهارشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۲ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92041912318

انصاری فرد در پرسپولیس نمی‌ماند

انصاری فرد در پرسپولیس نمی‌ماند

با شرایط به وجود آمده بعید است پیراهن شماره 9 پرسپولیس فصل آینده به کریم انصاری فرد برسد.

با شرایط به وجود آمده بعید است پیراهن شماره 9 پرسپولیس فصل آینده به کریم انصاری فرد برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که باشگاه پرسپولیس با خرید بازیکنی نظیر سید مهدی سید صالحی عملا نشان داد که برای جانشینی کریم انصاری فرد خود را آماده کرده اما در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت انصاری فرد از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد؛ اخباری که هیچگاه از سوی مسئولان باشگاه به تایید نرسید اما در جلسه اخیری که بین علی دایی و کریم انصاری فرد برگزار شده تکلیف مهاجم فصل قبل پرسپولیس تا حدود بسیار زیادی مشخص شده است.

انصاری فرد که به گفته خودش با پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های آلمانی و اسپانیایی روبه‌رو شده در جلسه‌ای که با علی دایی داشته از او خواسته که درباره آینده به او مشورت بدهد و علی دایی هم به صراحت اعلام کرده که اگر او قصد حضور در فوتبال اروپا را دارد بهتر است اکنون و پیش از شروع فصل تیم جدیدش را مشخص کند چرا که این مسئله هم به نفع اوست و هم به نفع پرسپولیس. دایی به انصاری فرد گفته که پس از غیبت در اردوی اردیبل عملا از حضور او در پرسپولیس ناامید شده است. دایی به انصاری فرد گفته جدایی‌اش در میانه‌های فصل هم به خود او ضربه خواهد زد و هم به پرسپولیس بنابراین اگر با پیشنهادی جدی روبه‌روست بهتر است همین ابتدای فصل به یکی از این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد.

با شرایطی که به وجود آمده به نظر می‌رسد به صورت رسمی کار انصاری فرد در پرسپولیس به پایان رسیده و شماره 9 این تیم فصل آینده بر تن بازیکن دیگری خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۸:۱۷

کريم جان حيف شد خيلي دوست داشتيم ما هوادارن فصل پيش هميشه پشتت بوديم و هستيم ولي علي دايي حق داره ازت ناراحت باشه. تو فوتبالتو مديون علي دايي هستي اون کشفت کرد و به فوتبال آوردتت خود علي دايي هم تو مصاحبش گفته بود دوست داشت بعد از قطعي شدن حضورش تو پرسپوليس،اولين نفري که قراردادشو تمديد ميکنه تو باشي ولي به دلايل مختلف اينکارو نکردي اگه واقعا عاشق پرسپوليس بودي مثل مهدوي کيا سفيد امضا ميکردي و انقدر کشش نميدادي و طاقت نيمکت نشيني رو داشتي ولي بدون ما هوادارا هميشه دوست داشتيم و داريم پس تو هم به تيمت،هواداران و سرمربيش حق بده دلخور باشن چون بد کردي در حقشون به اميد موفقيت هاي روز افزون براي تو پسر خوب

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۸:۳۱

دست اقای دایی درد نکنه اخه نباید التماس یه بازیکن بکنید مثل بعضی تیمها

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۸:۳۵

با سلام و خسته نباشيد خدمت بچه هاي زحمتکش ايسنا . کريم بهتره به اروپا بره چون بنظرم پرسپوليس بهش نيازي نداره .مخصوصا حالا که سيد صالحي هميشه آماده به سرخپوشان پايتخت پيوسته .

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۸:۳۶

پرسپوليس در خط حمله فقط يک بازيکن قابل اعتماد دارد وان هم سيد صالحي است متاسفانه با اين نحوه يارگيري معلو نيست اين فصل چه سرنوشتي در انتظار پرسپوليس است

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۸:۴۴

دايي چرا نگهش نداشتي آخه،يه مهاجم نوک همش داريم

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۱۸:۵۵

بازیکن باید یاد بگیره که هر قدر هم بزرگ باشه، از باشگاه بزرگتر نیست آفرین دایی که نظم تیم رو فدای یه بازیکن نکرد

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۱۹ ۲۲:۱۵

به جان مادرم از اين حرکت داش علي دايي لذت بردم.

avatar
۱۳۹۲-۰۴-۲۰ ۰۰:۲۸

پرسپوليس دراين فصل هم يارگيري منطقي نکرد ا-دروازه بان:پرسپوليس در خط دروازه نياز به دروازه باني ششدانگ وچالاک وجوانتراز نيلسون دارد که براي جلوگيري از پرشدن ليست بازکنان داخلي بهتر است ازسهميه بازيکنان خارجي حتي المقدور استفاده شود .نيلسون هم سنش خيلي بالاست وهم در دوبازي پشت سرهم مقابل داماش و سپاهان حتي جهت يک ضربه پنالتي را نتوانست تشخيص دهدوگلهاي مشابه وبدي هم فصل گذشته اززوايه بسته خورده است2-در خط دفاع باوجود ضعفهاي فراوان فصل گذشته دفاع درجه اولي خريداري نشده است که متاسفانه خليل زاده با سهل انگاري از دست پرسپوليس پريد3- امامشکل اصلي پرسپوليس در خط هافبک همچنان پا برجاست که بزرگترين ان نداشتن هافبکهاي سانتر کننده خوب در چپ وراست است که با نبود پولادي ومهدوي کيا اين معضل اين فصل بيشتر به چشم خواهد امد. علي عسگر هم که دو فصل پيش در هافبک راست (پست غير تخصصي ) به کار گرفته شد جواب نداد بهتراست از استعداد اين بازيکن در هافبک بازيساز يا هجومي استفاده شود. ضمنا کمبود يک هافبک وسط دونده وجنگنده هم احساس مي شود.4-در خط حمله بارفتن انصاري فرد نياز به يک مهاجم ديگر احساس مي شود