• شنبه / ۸ تیر ۱۳۹۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92040804455
  • خبرنگار : 71368

حریق در ساختمان 7 طبقه‌

حریق در ساختمان 7 طبقه‌

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفای حریق ساختمان هفت طبقه‌ای در خیابان امیرکبیر خبرداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفای حریق ساختمان هفت طبقه‌ای در خیابان امیرکبیر خبرداد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در تشریح حریق خیابان سعدی‌جنوبی گفت: در ساعت 10:56 امروز وقوع آتش‌سوزی در خیابان سعدی‌جنوبی نرسیده به خیابان امیرکبیر از طریق تماس مردمی به مرکز 125 اعلام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نوع گزارش دریافتی بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه یک و 53 به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعلامی، اعزام شدند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه دریافتند که حریق در طبقه -2 یک ساختمان هفت طبقه در حال تخریب به وقوع پیوسته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت گفت: بررسی‌ها نشان داد در طبقه -2 محل وقوع حریق، مخزن 15 هزار لیتری گازوئیل وجود داشت که کارگران در حال برش این مخزن خالی برای انتقال آن بودند اما مقداری گازوئیل در لوله و کف آن باقی مانده بود که به دلیل برش این تانکر شعله‌ور شد. در مجاورت این مخزن نیز تعداد زیادی روزنامه و مقوا دپو شده بود که موجب سرایت آتش به این محل شد.

وی با اشاره به دود فراوان این حریق گفت: در حالی این ساختمان دچار حریق شد که تعدادی از کارگران در طبقات فوقانی محبوس شده بودند. آتش‌نشانان علاوه بر خارج‌کردن این کارگران نسبت به اطفای حریق طبقه -2 اقدام کردند که سرانجام با استفاده از تجهیزات حریق تانکر گازوئیل را مهار کردند.

ملکی با بیان اینکه یکی از کارگران که در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده بود، توسط آتش‌نشانان نجات و برای درمان بیشتر تحویل تکنیسین‌های اورژانس داده شد، گفت: در ساعت 13:30 ظهر امروز (شنبه) حریق این ساختمان هفت طبقه مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پایتخت به کارگران توصیه کرد که هنگام جداسازی مخزن گازوئیل از خالی‌بودن این مخازن اطمینان حاصل کرده و داخل این مخازن آب ریخته تا ایمن‌ سازی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha