• جمعه / ۷ تیر ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92040703624
  • خبرنگار : 71234

بذرپاش: کابینه آینده از عناصری معتدل در صحنه سیاسی کشور تشکیل شود

بذرپاش: کابینه آینده از عناصری معتدل در صحنه سیاسی کشور تشکیل شود

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اگر از اعتدال معنای کنار گذاشتن افراد با روحیه انقلابی در سطوح اجرایی کشور تفسیر شود، رویکرد درستی نیست.

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اگر از اعتدال معنای کنار گذاشتن افراد با روحیه انقلابی در سطوح اجرایی کشور تفسیر شود، رویکرد درستی نیست.

مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر و بعد از پیروزی آقای روحانی در انتخابات تفسیرهایی از اعتدال می‌شود که در کنار آن هرگونه انقلابی‌گری نفی می‌گردد. یعنی انگار به صرف داشتن شعار ائتلاف همه آدم‌ها با روحیه انقلابی به حاشیه می‌روند.

نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: براین اساس اگر اعتدال به کنار گذاشتن روحیه و افراد انقلابی در ستوه اجرایی کشور تفسیر شود، این کار درست نیست و به معنای اعتدال نیست.

بذرپاش همچنین خاطرنشان کرد: از طرف دیگر این مباحث که مردم به اعتدال رای دادند همچون این است که بگوییم که 50 درصد مابقی مردم که به دیگران رای دادند، آنها افراطی هستند. یعنی 50 درصد جامعه به اعتدال رای داده و مابقی به افراط رای دادند که این تغییر غلطی است و حرف درستی به شمار نمی‌آید.

وی همچنین با تاکید بر اینکه انتظار از ترکیب کابینه آینده حضور افرادی با نشاط و متخصص است، گفت: توقع این است که کابینه آینده از عناصری معتدل در صحنه سیاسی کشور تشکیل شود. این توقع مجلس نیز به شمار می‌آید.

نماینده مردم تهران در عین حال گفت: البته بنا براین نیست که بازگشت به عقب را در کشور شاهد باشیم و ما نباید دنبال ارتجاع باشیم و به سمت جلو حرکت کنیم چراکه شرایط کنونی کشور با 10 یا 15 سال گذشته قابل قیاس نیست و طبیعتا جامعه نیز به شرایط کشور در 15 سال گذشته رای نداده است.

بذرپاش ادامه داد: برخی این موضوع را تفسیر می‌کنند که مردم به گذشته رای داده‌اند، این درحالی است که مردم هیچ‌گاه به ارتجاع و گذشته رای نمی‌دهند و نظر آنها حرکت رو به جلو با افق‌های بلند است.

وی تاکید کرد: براین اساس این تفسیر از آرای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه آرا به گذشته در فلان دولت بوده است، تفسیر غلطی است چون هیچ‌گاه مردم به فلان دوره دولت نیز رای نداده‌اند و همواره آنها به شعارهای جدیدی که در پس آن تغییر نهفته است رای می‌دهند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: جامعه برای پیشرفت کشور و شعارهای مبتنی بر آن رای داده است که طبیعتا امروز باید موضوع پیشرفت کشور با شدت و حدت بیشتر و با دقت بالاتری و مبتنی بر نظم دنبال شود، موضوعی که با موضوع افراد فعال‌تر و متخصص‌تر در کابینه محقق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha