• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 92032313569
  • منبع : نمایندگی قم

/مشارکت حداکثری ، اخلاق انتخاباتی/

پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوش آحاد مردم استوار است

پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوش آحاد مردم استوار است

مشاور رییس قوه قضاییه در امور مجلس، با تاکید براینکه پایه‌های نظام بر دوش آحاد مردم استوار است، حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای را موجب تقویت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

مشاور رییس قوه قضاییه در امور مجلس، با تاکید براینکه پایه‌های نظام بر دوش آحاد مردم استوار است، حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای را موجب تقویت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، افزود: به میزان حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، نظام از استحکام بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پایه‌های نظام جمهوری اسلامی بر دوش آحاد مردم استوار است و تک تک 75میلیون جمعیت ایران در تثبیت و استواری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش دارند.

حجت الاسلام بنایی، با بیان اینکه شاخص شناسایی نظام ها در دنیا انتخابات است، افزود: همچنین حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌ها موجب ناکامی و یاس دشمنان کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دنیا حضور مردم را در انتخابات پیش رو در ایران رصد می کنند، عنوان کرد: آنها هنگام مشاهده حضور باشکوه و پرشور مردم در پای صندوق های رای متوجه می شوند که ملت ایران به نظام وفادار و توانایی حل مشکلات با همدلی و هدایت رهبر معظم انقلاب را دارد.

مشاور رییس قوه قضاییه در امور مجلس، به تحریم‌های ناجوانمرادنه دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت: اساساً تحریم‌ها توان و روحیه مردم را نشانه رفته است تا با فشار تحریم مردم را دچار ضعف و رخوت کنند و دیدگاه آنها نسبت به نظام را تغیییر دهند.

بنایی ادامه داد: آنها مدعی هستند که طرفدار ملت­ها و حقوق بشر هستند در حالی که دروغگویی آنها از تحریم‌ها علیه ایران ثابت می شود.

وی با اشاره به اهمیت مضاعف این دوره از انتخابات تصریح کرد: مردم باید با انتخاب رییس جمهوری توانمند، دانا، مقتدر، کارشناس، آشنا به مسائل جهانی، اهل تعامل و اعتدال، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

وی با بیان اینکه شرکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به معنای حرکت در این راستاست، گفت: در این صورت دشمنان ملاحظه می کنند که ملت ایران می‌تواند با هوشیاری و بصیرت مشکلات را با هدایت رهبر فرزانه انقلاب پشت سر بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha