• چهارشنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92031508411
  • خبرنگار : 71486

منوچهری: دوست دارم به استقلال برگردم

بازیکن فصل گذشته‌ی نفت تهران می‌گوید باشگاه نفت تمایلی برای ادامه همکاری نداشته و او از حق و حقوق خود گذشته تا بتواند رضایت نامه بگیرد.

بازیکن فصل گذشته‌ی نفت تهران می‌گوید باشگاه نفت تمایلی برای ادامه همکاری نداشته و او از حق و حقوق خود گذشته تا بتواند رضایت نامه بگیرد.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره فسخ قراردادش با نفت تهران گفت: قرار شد تا من پول به باشگاه بدهم و مطالباتم را هم ببخشم تا رضایت‌نامه خودم را بگیرم و به تیمی دیگر بپیوندم.

او در ادامه افزود: به هر حال شرایط ادامه همکاری نبود. من احساس می‌کنم مدیران نفت تهران هدف خاصی را دنبال نمی‌کردند و با پیشنهادی که به من دادند، احساس کردم که تمایلی به ادامه همکاری با من ندادند. آن‌ها صد میلیون از قرارداد سال گذشته را کم کرده و پیشنهاد جدید داده‌اند. به نظرم رویشان نشد که بگویند تو را نمی‌خواهیم با این حال برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن سابق نفت تهران دراره آینده‌اش اظهار کرد: در یکی دو روز اخیر صحبت‌هایی را با چند تیم داشته‌ام ولی وضعیتم در آن تیم‌ها قطعی نیست. من در فصل گذشته روزهای خوبی را سپری کردم واقعیت این است که دوست دارم بار دیگر به استقلال برگردم و با این حال سال آینده در هر جا که باشم می‌خواهم بار دیگر با اوج‌گیری خودم را نشان دهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با گل‌محمدی درباره رفتنش صحبت کرده، بیان کرد: یک بار با ایشان حرف زدم اما متوجه نشدم نظرشان چیست. حتما نظر او هم به رفتن من است. اگر می‌خواست بمانم، تلاش می‌کرد تا بمانم. به هر حال جدا از مسائل مالی حفظ شخصیتم برایم اهمیت دارد.

بازیکن سابق استقلال درباره طلبش از استقلال هم صحبت کرد و افزود: کمی از استقلال طلب دارم ولی بازیکنانی که در طول فصل در استقلال بودند و موجب قهرمانی تیم شده‌اند باید در اولویت باشند و من فعلا نیاز به آن پول ندارم و هر وقت پول بازیکنان فعلی را دادند، من هم پولم را طلب می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha