• یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 92030502726
  • منبع : نمایندگی همدان

پیش‌بینی هزار و 388 شعبه اخذ رای در همدان

پیش‌بینی هزار و 388 شعبه اخذ رای در همدان

ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات استان همدان از پیش‌بینی یک هزار و 388 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در استان برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس نهم در 24 خرداد ماه خبر داد.

رییس ستاد انتخابات استان همدان از پیش‌بینی یک هزار و 388 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در استان برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس نهم در 24 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه همدان، "علیرضا قاسمی فرزاد" افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای، 530 شعبه شهری و شامل 504 شعبه ثابت و 26 شعبه سیار است.

وی همچنین با بیان اینکه از این تعداد شعب اخذ رای 858 شعبه روستایی است، اظهار کرد: از این تعداد 610 شعبه ثابت و 248 شعبه سیار است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: از تعداد شعب اخذ رای در استان، یک هزار و 114 شعبه ثابت و 274 شعبه سیار است.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع شعب اخذ رای در استان، 283 شعبه اخذ رای در شهرستان همدان پیش‌بینی شده که از این تعداد 183 شعبه شهری ثابت و 73 شعبه ثابت روستایی است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: همچنین در شهرستان همدان 12 شعبه سیار شهری و 15 شعبه سیار روستایی برای انتخابات 24 خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

وی تعداد شعب اخذ رای در شهرستان ملایر را 210 شعبه برشمرد و گفت: از این تعداد 83 شعبه ثابت شهری و 56 شعبه ثابت روستایی است و دو شعبه سیار شهری و 69 شعبه سیار روستایی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان نهاوند 193 شعبه اخذ رای برای انتخابات در نظر گرفته شده که از این تعداد 64 شعبه ثابت شهری، 83 شعبه ثابت روستایی و یک شعبه سیار شهری و 45 شعبه سیار روستایی است.

رییس ستاد انتخابات استان در ادامه تعداد شعب رای‌گیری در شهرستان تویسرکان را 111 شعبه اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد 36 شعبه ثابت شهری، 41 شعبه ثابت روستایی، یک شعبه سیار شهری و 33 شعبه سیار روستایی است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در شهرستان اسدآباد هم 120 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد 42 شعبه ثابت شهری، 47 شعبه ثابت روستایی، دو شعبه سیار شهری و 29 شعبه سیار روستایی است.

وی تعداد شعب اخذ رای در شهرستان بهار را هم 111 شعبه اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل 40 شعبه ثابت شهری، 48 شعبه ثابت روستایی، چهار شعبه سیار شهری و 19 شعبه سیار روستایی است.

وی با بیان اینکه در شهرستان کبودراهنگ نیز 155 شعبه رای‌گیری برای انتخابات پیش‌بینی شده اظهار کرد: از این تعداد 23 شعبه ثابت شهری، 105 شعبه ثابت روستایی، دو شعبه سیار شهری و 25 شعبه سیار روستایی است.

رییس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: در شهرستان رزن نیز 146 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد 19 شعبه ثابت شهری، 121 شعبه ثابت روستایی، دو شعبه سیار شهری و چهار شعبه سیار روستایی است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: همچنین 59 شعبه اخذ رای در شهرستان فامنین پیش‌بینی شده که شامل 14 شعبه ثابت شهری، 36 شعبه ثابت روستایی و همچنین 9 شعبه سیار روستایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha