• جمعه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92022013371
  • خبرنگار : 71368

راز قتل 14 ساله مرد جوان در سینه زوج قاتل

راز قتل 14 ساله مرد جوان در سینه زوج قاتل

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری زوجی خبر داد که پس از گذشت 14 سال پرده از راز جنایتی برداشتند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری زوجی خبر داد که پس از گذشت 14 سال پرده از راز جنایتی برداشتند.

سرهنگ خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این جنایت با بیان اینکه در آبان ماه سال 79، با اعلام خانواده فردی به نام «جواد» در شهریار مبنی به مفقودشدن این فرد 40 ساله، پرونده‌ای تحت عنوان «فقدانی» پیش‌روی کارآگاهان گشوده شد، گفت: در همان سال بررسی مأموران پلیس آغاز و ادامه داشت اما هیچ سرنخی در مورد سرنوشت این فرد به دست نیامد.

وی با بیان اینکه چندی پیش فردی در تماس با مأموران عنوان کرد که اطلاع دارد که «جواد» به قتل رسیده است، گفت: با تماس تلفنی این فرد پرونده فقدانی «جواد» مورد بررسی قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد که این مرد کارمند آموزش و پرورش بوده، اما به شغل مشاوره املاک نیز اشتغال داشته است.

خدادادی با بیان اینکه بررسی زندگی فقدانی نشان داد که وی در اواخر عمر خود با شریکش که «علی» نام داشت دچار اختلافاتی شده بود، اظهارکرد: این فرد با تحقیقات مأموران شناسایی و به پلیس آگاهی انتقال داده شد و در بازجویی‌ها صراحتا به قتل «جواد» اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه متهم به قتل «مسائل ناموسی» را انگیزه این جنایت عنوان کرد، گفت: «علی» متوجه ارتباط او با همسرش «منیر» شد و به همین دلیل با همکاری زنش نقشه قتل «جواد» را طراحی می‌کند.

وی با بیان اینکه متهم به قتل در اعترافات خود عنوان داشت که با همکاری همسرش، «جواد» را برای شام به منزل دعوت کرد، اظهار کرد: این فرد در ادامه عنوان کرد که همسرش با جسمی سنگین (گوشت‌کوب) اولین ضربه را به سر «جواد» وارد کرده و «علی» نیز پس از ضرب و شتم مقتول، با استفاده از میله ضرباتی را به سر و سینه وی وارد کرده که موجب مرگ وی شد.

خدادادی با بیان اینکه متهم به قتل و همسرش جنازه این فرد را به حیاط منتقل کرده و در چاهی 15 متری می‌اندازد، گفت: این زوج در طول یک ماه اقدام به پرکردن تدریجی چاه کرده و از آن خانه نیز نقل مکان می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه همسر«علی» نیز توسط کارآگاهان دستگیر شد، گفت: قرار بازداشت موقت این زوج به اتهام قتل و مشارکت در قتل از سوی مقام قضایی صادر شده و تحقیقات از این دو ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha